• Sommige mensen zullen het meteen herkennen, andere zullen er bij zitten en zich af vragen wat SadTech is.
    Nee het gaat niet over verdrietige technologie :') (jaa, ik weet gewoon dan sommige dit denken!)


    Nou, SadTech komt uit de serie Continuum. Dit gaat over een groep terroristen in 2077 die op het punt staan geëxecuteerd te worden en als het moment daar is, openen ze een portaal naar 2012. Terwijl zij naar deze tijd terugkeren weten ze niet dat ze Kiera Cameron, een Protector (lees politieagente) meenemen.
    Al snel heeft ze door dat dit het werk van de terroristen is die zichzelf Liber8 noemen. Ze besluit dat ze ze moet gaan stoppen, maar al snel krijgt ze contact met Alec Sadler als tiener. Ze komen in contact en Alec besluit Kiera te gaan helpen in haar missie om Liber8 te stoppen, maar komt door Kiera ook tot de ontdekking dat hij de maker is van SadTech en de bekendste man is in 2077, met niet altijd even goede bedoelingen...

    Als je meer wilt weten is google je beste vriend en anders kun je altijd nog de serie kijken c:

    Maar, ik heb deze username dus genomen omdat ik de naam ook zo gaaf vind. Toen ik het voor de eerste keer hoorde vond ik het heel creatief, hahah.

    En overigens speelt Richard Harmon een belangrijke rol in deze serie, maar dat wordt als het goed is mijn volgende username :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 19:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah super nice!


    Your make-up is terrible

    Ik heb het eerste seizoen al gezien (tweede weet ik niet meer zeker). Het is een mindfuckserie, haha.
    Maar nice!

    Edit: Blijkbaar ben ik op het moment bij seizoen 3. ^^

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 20:14 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuke naam!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb ooit in een ver verleden het eerste seizoen van Continuum gezien en ik vond het heel erg leuk, maar het is zo lang geleden dat ik het plot al helemaal vergeten was, haha :') Door heel die uitleg krijg ik weer zin om het opnieuw te kijken. In ieder geval: leuke naam!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 20:09 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.