• Hello.

    Gisteravond kwam ik thuis samen met mijn vriend. Mijn ouders zeiden dat ik net op tijd was voor iets. Ik vroeg me af wat en het bleek dat ze zo'n vrouw hadden laten komen om schoonmaakmiddelen te demonstreren. Alles goed en wel, maar het was gewoon pure rotzooi. Ze zei een soort speciale 'wax' te hebben voor de gootsteen om die er als nieuw uit te laten zien. Toen ze dat had laten zien en even naar buiten liep om met mijn ouders te praten, keek ik er eens goed naar. Mijn vriend, die in de schoonmaak zit, haalde zijn vinger er langs en het ging er gewoon direct weer af. Het was dus gewoon rotzooi.

    Verder wilde ze ons doeken aansmeren voor 13/14 euro per stuk. 26 euro voor twee. Toen ik mijn moeder apart nam om te vertellen dat ik hier nou niet het beste gevoel bij had, werd ze boos. Even later besloten mijn vriend en ik even voor de gein op Ali-Express te kijken. Daar stonden exact dezelfde doeken, maar dan in setjes van 4, voor 5 euro. Hoezo afzetterij! D:


    26 - 02 - '16

    Ik had geen idee dat er ook mensen waren die schoonmaakmiddelen demonstreren. Maar ik vind de prijzen wel erg duur. Misschien denk ik dan te simpel, maar schoonmaakdoekjes kun je ook bij de Action kopen voor een paar euro.

    Dat van die doeken is inderdaad dan wel oplichterij. Ik snap best dat die vrouw ook wat wil verdienen, maar wees wel eerlijk tegen over je klanten.


    Physics is awesome

    Ik vind dat ook echt dikke onzin. Als het echt zo'n wondermiddel was dan zou het wel in de winkel liggen, want dan zou iedereen het willen hebben. Niet doen dus.


    ©1998

    Zijn dat niet de soort mensen die in de tussentijd ook proberen je hele huis leeg te roven? ;x


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Achja, ik heb geprobeerd wat ik kon. Mijn ouders zeggen mij dat ik verstandig met mijn geld om moet gaan, maar ze geven zelf niet echt het beste voorbeeld door van die rotzooi te kopen, hahaha. Maar hé, hun leven :W


    26 - 02 - '16