• "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"




    Op een zonnige dag in New York City komen vier vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vier vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn drie zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Rollen:
    Meiden:
    VOL
    Emmeline Lily Arksel • Ondina • Haar zicht terug krijgen • (1/1)
    Lilith Evelyn Brauer • Poshlost • Oneindig rijkdom • (1/2)
    Sidney Arizona Wellington • Philip • Eternal Beauty • (1/4)
    Leia Persephone Buchanan • Velaris • Vriend niet naar het leger • (1/5)



    Demons:
    VOL
    Lucifer • CowChop • (1/2)
    Ravi ‘Atai,• Morticia • Avaritia • (1/6)
    Cain • CavalierYouth • Luxuria • (1/3)
    Naz • Daimon • Superbia • (1/6)




    Topics:
    Rollentopic OO1
    Speeltopic OO1

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 0:21 ]


    I love you 3000 <3

    Velaris schreef:
    Ik heb de neiging Leia Lucifer te laten vragen (of beter gezegd uitdagen) om te bewijzen dat ze in hel zijn, maar ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is ;D


    haha hilarisch dat wilde ik dus ook doen in mijn volgende post maar dan meer over bewijs dat ik niet slaap lawl c': I'm curry what the Angel of Light will do if she does that so DO IT I say c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Done hehe :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeh wat een drukte in een keer.

    Ik zal vandaag ook zelf posten


    I love you 3000 <3

    Leia is Queen lol (a)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Leia is Queen lol (a)

    Dat is ze zeker

    Philip schreef:
    Leia is Queen lol (a)

    Hoezo? :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ondina schreef:
    Oeh wat een drukte in een keer.

    Ik zal vandaag ook zelf posten

    Yessh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hoezo? :'D

    Omdat ze beweert dat als Lucifer de duivel is zij de koningin van Engeland is.
    Dus dat maakt haar koningin.

    Trouwens wel echt leuk om te zien dat er niet alleen verschil is tussen de heren maar ook tussen de dames.


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)
    Omdat ze beweert dat als Lucifer de duivel is zij de koningin van Engeland is.
    Dus dat maakt haar koningin.

    Trouwens wel echt leuk om te zien dat er niet alleen verschil is tussen de heren maar ook tussen de dames.

    Hehe, oke. Je kan wel vaak de verschillen zien. Is beter dan dat iedereen hetzelfde is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry dat ik gisteren nog niet geschreven heb er kwam wat tussen. Maar ik ga er nu aan beginnen.


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    Sorry dat ik gisteren nog niet geschreven heb er kwam wat tussen. Maar ik ga er nu aan beginnen.

    Oke, dat maakt niet uit. Je kan het vergeten of gewoon te druk zijn c: Doe maar rustig aan hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het al goed gemaakt met een wat lange post. Al vind ik de post zelf wat bagger dus ik hoop dat je er wat mee kan.


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    Ik heb het al goed gemaakt met een wat lange post. Al vind ik de post zelf wat bagger dus ik hoop dat je er wat mee kan.

    Omg, ik krijg hier zoveel ideeën van, hehehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Omg, ik krijg hier zoveel ideeën van, hehehehe.

    Mijn post was dus niet bagger? Haha
    Je maakt me nieuwsgierig ^^


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)
    Mijn post was dus niet bagger? Haha
    Je maakt me nieuwsgierig ^^

    Ik wil wel schrijven, maar kan niet omdat er een vriend aankomt. Dus dat word vanavond denk ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.