• "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"




    Op een zonnige dag in New York City komen vier vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vier vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn drie zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Rollen:
    Meiden:
    VOL
    Emmeline Lily Arksel • Ondina • Haar zicht terug krijgen • (1/1)
    Lilith Evelyn Brauer • Poshlost • Oneindig rijkdom • (1/2)
    Sidney Arizona Wellington • Philip • Eternal Beauty • (1/4)
    Leia Persephone Buchanan • Velaris • Vriend niet naar het leger • (1/5)



    Demons:
    VOL
    Lucifer • CowChop • (1/2)
    Ravi ‘Atai,• Morticia • Avaritia • (1/6)
    Cain • CavalierYouth • Luxuria • (1/3)
    Naz • Daimon • Superbia • (1/6)




    Topics:
    Rollentopic OO1
    Speeltopic OO1

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 0:21 ]


    I love you 3000 <3

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hehehe, nee, zo bedoelde ik het ook niet. Ik bedoelde gewoon in het algemeen als je denkt dat je weg kunt komen. Op zenuwen gooien? Wat bedoel je daarmee? Oke? Want ik dacht zoiets wel voorbij te zien komen, ik zal het zo eens proberen op te zoeken.

    Maar ik ga in iedergeval zo terugschrijven :Y).


    Als ze weg vlucht voor het het altaar. dat het door de zenuwen komt. Trouw zenuwen snappie?
    Doe dat want ik ben wel heel erg benieuwd naar wat je bedoelt na mijn weten heb ik daar niks over gezegd.

    Oeh ben benieuwd :Y)


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)

    Als ze weg vlucht voor het het altaar. dat het door de zenuwen komt. Trouw zenuwen snappie?
    Doe dat want ik ben wel heel erg benieuwd naar wat je bedoelt na mijn weten heb ik daar niks over gezegd.

    Oeh ben benieuwd :Y)

    Je hoeft al niet meer te zoeken ik heb het al gevonden in de beschrijving voor de cellen.

    . De cellen zijn voor nu de verblijven van de dames, ze zijn kaal en zullen wellicht sporen hebben van vorige eigenaren.


    I love you 3000 <3

    Philip schreef:
    Meh. Sidney is wel blij met haar demoon op zijn vurige hellehond :Y)

    Sorry ik moet Sidney teleurstellen Cain bezit een eenhoorn. (Is dat mogelijk? lijkt me wel grappig zo'n heel lief beest wat eigenlijk kwaadaardig is)

    Veel plezier met lezen, Ondina (aa').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CavalierYouth schreef:
    (...)
    Sorry ik moet Sidney teleurstellen Cain bezit een eenhoorn. (Is dat mogelijk? lijkt me wel grappig zo'n heel lief beest wat eigenlijk kwaadaardig is)

    Een kwaadhoorn, hehehehe.


    Oke, sorry, die was lame.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    CavalierYouth schreef:
    (...)
    Sorry ik moet Sidney teleurstellen Cain bezit een eenhoorn. (Is dat mogelijk? lijkt me wel grappig zo'n heel lief beest wat eigenlijk kwaadaardig is)

    Van mij mag het hoor


    Tarrant schreef:
    Veel plezier met lezen, Ondina (aa').


    O MY G*D He is genius, i love him! Ondina Emmeline wat minder btw maar hij is echt geweldig! (A)
    Maar die punt aftrek vind ik niet kunnen hoor, Ondina Emmeline kent zijn regels niet eens. haha

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 0:41 ]


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)

    O MY G*D He is genius, i love him! Ondina wat minder btw maar hij is echt geweldig! (A)
    Maar die punt aftrek vind ik niet kunnen hoor, Ondina kent zijn regels niet eens. haha

    Hehe, ja, vind je? En ja, dat vind hijzelf ook. :Y) Hij is een stuk langer geworden dan ik wilde, maar hieruit merk ik ook wel op dat je genoeg schrijfmateriaal hebt hehe c: Hehehe, Ondina? Ben je zo van slag dat je, je personage je username noemt? En verdomme, jij leest ook snel. Ik heb m serieus net gepost en je bent al klaar met lezen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 0:26 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hehe, ja, vind je? En ja, dat vind hijzelf ook. :Y) Hij is een stuk langer geworden dan ik wilde, maar hieruit merk ik ook wel op dat je genoeg schrijfmateriaal hebt hehe c: Hehehe, Ondina? Ben je zo van slag dat je, je personage je username noemt? En verdomme, jij leest ook snel. Ik heb m serieus net gepost en je bent al klaar met lezen.

    Wat ben ik een sukkel! Tja ik kan wel een smoesje verzinnen dat ik moe ben maar stiekem ben ik zo vanslag :p ik zag toevallig dat je hem net had geplaatst dus tja. Eigenlijk ben ik wel snel ja, een heel klein beetje dan maar he.


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)
    Wat ben ik een sukkel! Tja ik kan wel een smoesje verzinnen dat ik moe ben maar stiekem ben ik zo vanslag :p ik zag toevallig dat je hem net had geplaatst dus tja. Eigenlijk ben ik wel snel ja, een heel klein beetje dan maar he.

    Hehe, dan ben je echt snel. Want toen ik 'm gepost had, zag ik nog dat je offline was. Krijg je daar een melding van als iemand post? En ja, hehe, ik denk dat Emmeline meer van slag zal raken. Geen idee in wat voor vorm. Hij doet vanalles. Maar goed dat je hem leuk vond c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hehe, dan ben je echt snel. Want toen ik 'm gepost had, zag ik nog dat je offline was. Krijg je daar een melding van als iemand post? En ja, hehe, ik denk dat Emmeline meer van slag zal raken. Geen idee in wat voor vorm. Hij doet vanalles. Maar goed dat je hem leuk vond c:


    Dat komt omdat de computer nog aan stond en ik eerder vandaag twee tabbladen open had staan van q en ik op de een had afgemeld en weg gedrukt en de ander het speeltopic stond er nog dus ik had hem opnieuw laten laden en toen heb ik hem gelezen terwijl ik nog niet ingelogd was. Dus zo heel snel kan ik hem ook nog niet lezen hoor [: ja dat denk ik ook wel. Ik neem aan dat casper zijn hok wellicht ook onder bloed zit ofzo? Weet niet wat Naz hem te eten geeft haha. Maar dat zou een hel worden en laat naz Ems nu zitten op zijn stoel of? Want dat staat er niet bij dacht ik alleen dat hij haar er heen leidde.


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)

    Dat komt omdat de computer nog aan stond en ik eerder vandaag twee tabbladen open had staan van q en ik op de een had afgemeld en weg gedrukt en de ander het speeltopic stond er nog dus ik had hem opnieuw laten laden en toen heb ik hem gelezen terwijl ik nog niet ingelogd was. Dus zo heel snel kan ik hem ook nog niet lezen hoor [: ja dat denk ik ook wel. Ik neem aan dat casper zijn hok wellicht ook onder bloed zit ofzo? Weet niet wat Naz hem te eten geeft haha. Maar dat zou een hel worden en laat naz Ems nu zitten op zijn stoel of? Want dat staat er niet bij dacht ik alleen dat hij haar er heen leidde.

    Hehe oke, dat verklaart het wel :'D Ja, hij laat haar erop zitten. Anders zou hij haar er niet heen begeleiden, hehe. Heb je het beest bekeken? Natuurlijk bloedvlekken. Denk er even wat bloed op zijn lichaam, uit zijn bek en een vlammende staart bij. Casper krijgt heel lekker eten toegegooid, can't say what tho.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 1:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een eenhoorn kan best makkelijk evil zijn, want die kan gewoon mensen/zielen/whatever aan zijn hoorn reigen ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Een eenhoorn kan best makkelijk evil zijn, want die kan gewoon mensen/zielen/whatever aan zijn hoorn reigen ;D



    Haha zekers, ik zie hem al op anderen af rennen. Gaat leuk worden.

    CavalierYouth schreef:
    (...)


    Haha zekers, ik zie hem al op anderen af rennen. Gaat leuk worden.


    Sidney temt dat eenhoorntje wel van hem (6)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Sidney temt dat eenhoorntje wel van hem (6)

    Dat klinkt zo verkeerd :Y)