• "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"




    Op een zonnige dag in New York City komen vier vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vier vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn drie zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Rollen:
    Meiden:
    VOL
    Emmeline Lily Arksel • Ondina • Haar zicht terug krijgen • (1/1)
    Lilith Evelyn Brauer • Poshlost • Oneindig rijkdom • (1/2)
    Sidney Arizona Wellington • Philip • Eternal Beauty • (1/4)
    Leia Persephone Buchanan • Velaris • Vriend niet naar het leger • (1/5)



    Demons:
    VOL
    Lucifer • CowChop • (1/2)
    Ravi ‘Atai,• Morticia • Avaritia • (1/6)
    Cain • CavalierYouth • Luxuria • (1/3)
    Naz • Daimon • Superbia • (1/6)




    Topics:
    Rollentopic OO1
    Speeltopic OO1

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 0:21 ]


    I love you 3000 <3

    Haha ik had het ook over uiterlijk.

    Ik vind elk personage nu al leuk!


    I love you 3000 <3

    Alleen nog kracht en Extra en dan is Cain ook af

    Ja, ik vind de demonen echt leuk gedaan. Ook een iemand, Daimon, kan dat?, had ook wat regels van het satanisme toegevoegd haha, best gaaf!


    tya

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik zat te denken misschien iets met haar vriendje en het leger, dat ze niet wilt dat hij zich daarvoor ging opgeven oid.

    Dat is wel lief, maar toch stiekem een beetje egoïstisch. Luci keurt het goed. ;D

    Daimon schreef:
    (...)
    Uit de dood?

    @ CowChop: Ik ben benieuwd wat je van m'n rol gaat vinden en hoe de twee bij elkaar zijn.

    Wat er tot nu toe staat vind ik sowieso echt geweldig. c: Hoe ze onderling gaan zijn kan alle kanten op gaan. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    (...)
    Wat er tot nu toe staat vind ik sowieso echt geweldig. c: Hoe ze onderling gaan zijn kan alle kanten op gaan. ;D

    Je bedoeld de karakters hoe ze tegen elkaar gaan reageren?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    (...)
    Je bedoeld de karakters hoe ze tegen elkaar gaan reageren?

    Jaa. c: Wat bedoelde jij dan?


    I'm your little ray of pitch black.

    Het relatielijstje van Lucifer tot zover. Iedereen is welkom om met ideeën te komen.

    Ladies:

    Rosemary Arksel •
          Komt bij meer karakter.
    Lilith Brauer •
          Kan haar wens wel waarderen, puur omdat het egoïstisch is. Sowieso lijkt zij voor hem de meest interessante dame gezien ze niet zo'n bang poppetje lijkt en zeker niet bang is voor een grote mond. Haar materialisme zal hem in groots vermaken, evenals haar koppigheid en egoïsme.
    Sidney Wellington •
          Het feit dat Sid weigert te huilen is iets dat Lucifer graag zou willen uittesten, al is het niet perse iets persoonlijks. Hij wil haar wel zien veranderen hier.
    Leia Buchanan •
          Tot wat ik nu heb gelezen kan Leia zeker wel een goede tegenstander zijn bij Lucifer. Evenals zou de jongedame zijn aandacht bij haar kunnen houden door haar interessante karakter. And well, they both like sex, win!

    Demons:

    Ravi •
          Komt bij meer informatie.
    Cain •
          Ziet zijn ogen terug in die van Cain, niet enkel de kleur maar ook zeker enkele eigenschappen die Lucifer stiekem wel kan waarderen. De bepaalde zachtaardige karaktertrekjes die Cain bezit irriteren Lucifer tegelijk dat hij ze zeker wel kan waarderen. Qua bepaalde punten lijkt hij erg op zijn moeder, al heeft Lucifer daar ook zeker wel bepaalde gemengde gevoelens (voor zover hij zichzelf hierover laat nadenken tenminste) bij. Echter is Cain wel degene die hij het meest vertrouwd, omdat er wat goedaardig gedrag te vinden lijkt en hem dat verward maar het hem ook lichtelijk trots weet te maken. Lucifer kan niet echt met volle overtuiging zeggen waarom hij hem het meest vertrouwd, maar het is zeker niet omdat het zijn favoriete zoon is, dat is echter een ander al.
    Personage Daimon •
          Komt bij meer informatie.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 9:28 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    ik denk niet dat Lucifer hier blij mee gaat zijn als een of meerdere van zijn zonen zo denkt

    CavalierYouth schreef:
    ik denk niet dat Lucifer hier blij mee gaat zijn als een of meerdere van zijn zonen zo denkt


    Luci weet wel beter. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha zo denkt Cain er ook over.
    Dat hij beter weet en dus mooier is, maar dat komt door zijn zonde.

    Ik weet sowieso al een koppel. Gheghe maar dat hou ik nog mooi even tot mezelf tot dat alle andere (waar onder die van mezelf, ik moet me schamen) rollen af zijn. En de rest van de koppels ook gemaakt kunnen worden.


    I love you 3000 <3

    Is het niet vreemd though om al een koppel te maken als alle rollen nog niet af zijn? Straks blijkt iets anders toch beter te passen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daarom zeg ik dus niet wie de koppel is mocht het toch blijken dat een andere beter past dan kan ik het nog aanpassen. No worys.

    Ik wil de mensen alleen enthousiast houden want zou het erg jammer vinden als deze rp weer stil valt, zoals met de vorige.


    I love you 3000 <3

    Ik ben inderdaad vreselijk benieuwd. ;D Ik hoop dat mensen gauw de tijd hebben om hun rollen af te maken.


    I'm your little ray of pitch black.