• "All wishes comes with a price, so be careful what your wish for"


    "A deal is a deal...
    Especially one with the devil"


    "Don't let the devil wait to long, he will take what's his"




    Op een zonnige dag in New York City komen vier vriendinnen bij elkaar. Een van hen heeft een oud boek met spreuken gevonden op zolder. Door verveling besluiten de vier vriendinnen een van de spreuken uit te proberen. Een spreuk die er voor zorgt dat hun diepste verlangen worden waar gemaakt. Het duurt niet lang voor ze alles bij elkaar aan het zoeken zijn. Twee gaan op zoek naar vreemde kruiden en de drie overgebleven zoeken een schaal, kaarsen en wierook bij elkaar. Ook graven ze de kat die al 10 jaar bij de buren in de tuin ligt op. Twee uur later hebben ze alles bij elkaar. De vier vriendinnen sluiten de gordijnen zetten de kaarsen in een kring en doen ze een voor een aan. Dan komt eindelijk het moment dat ze gaan beginnen. De oudste van het stel zet de schaal in hun midden. De anderen doen de kruiden en de botten in de schaal. Alle vier te gelijk lezen de vreemde tekst op.

    "Diabolus diabolum
    Implete spes mea.
    Tuus sum, et in perpetuum."


    Om de spreuk helemaal af te maken geven ze alle vier een druppel bloed in de schaal. Een half uur gaat voorbij maar er gebeurt helemaal niks. Ondanks dat ze niet geloofde dat het ook maar werkte zijn ze toch blij dat dit inderdaad het geval was. Langzaam staan ze allemaal op en blazen de kaarsen uit. Maar dan gebeurt er toch iets. Een voor een raken ze in trans en verschijnt er een in mantel verscholen persoon voor hen. Die ze alleen maar aan kijkt zonder iets te zeggen. Dit alles bij elkaar duurde echter maar een paar seconden. Niemand durft er iets over te zeggen en doen als of er niks is gebeurt. De volgende dag worden ze wakker en is inderdaad hun wens in vervulling gegaan.

    Een half jaar later zijn ze alle vier nog steeds gelukkig. Waar ze echter niet aan hebben gedacht zijn de kleine letters die onder aan de bladzijden stond. In hun slaap werden ze alle vier meegenomen door mannen in mantels. Dit zijn dienaren van Satan. De man die hun wensen in vervulling heeft laten gaan. Nu is het hun beurt om te betalen voor die wensen. Alle vier de vriendinnen worden de persoonlijke slaaf van satan en zijn drie zonen. Echter is dit niet een rol die ze voor altijd zullen vervullen. Ze worden namelijk opgeleid om als vrouw te dienen voor hen. Zodra ze hun ogen openen zullen ze dan spijt krijgen van wat ze gedaan hebben? Of zullen ze het accepteren en het er het beste van maken? Aan jou de keuze.

    Rollen:
    Meiden:
    VOL
    Emmeline Lily Arksel • Ondina • Haar zicht terug krijgen • (1/1)
    Lilith Evelyn Brauer • Poshlost • Oneindig rijkdom • (1/2)
    Sidney Arizona Wellington • Philip • Eternal Beauty • (1/4)
    Leia Persephone Buchanan • Velaris • Vriend niet naar het leger • (1/5)



    Demons:
    VOL
    Lucifer • CowChop • (1/2)
    Ravi ‘Atai,• Morticia • Avaritia • (1/6)
    Cain • CavalierYouth • Luxuria • (1/3)
    Naz • Daimon • Superbia • (1/6)




    Topics:
    Rollentopic OO1
    Speeltopic OO1

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 0:21 ]


    I love you 3000 <3

    Ondina, is je personage ijdel of enige neiging daartoe?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    Alles wat hem roem, rijkdom of status oplevert. Het kan dus zijn dat hij zo'n beetje in een pimp verandert, maar dat maakt niet uit toch. Is maar een klein detail.

    Nou, je weet wat ze zeggen...
    The devil's in the details


    tya

    Tarrant schreef:
    Ondina, is je personage ijdel of enige neiging daartoe?

    Ja ze is het wel, een beetje. Ze zou haar zelf namelijk nooit lelijk noemen en nu ze haar zicht terug kijkt ze geregeld in de spiegel naar der zelf gheghe. Alleen volgens mij ben ik dat vergeten te verwerken in mijn lijstje etc, Vermoeidheid is irritant en ik kan nu ook niet slapen door het harde gedonder. Ben wel tig keer op de foto gezet,


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)
    Ja ze is het wel, een beetje. Ze zou haar zelf namelijk nooit lelijk noemen en nu ze haar zicht terug kijkt ze geregeld in de spiegel naar der zelf gheghe. Alleen volgens mij ben ik dat vergeten te verwerken in mijn lijstje etc, Vermoeidheid is irritant en ik kan nu ook niet slapen door het harde gedonder. Ben wel tig keer op de foto gezet,

    Je hebt het er niet bijgezet nee, want ik had ookal gekeken en kon het verder niet tegenkomen. But good to know. Hehehe, moet je maar zo denken: Je bent zo famous. They' will last longer.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 23:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stupid me, misschien had ik het beter toch eerst na moeten lezen haha! Gebeurt zo vaak dat als ik moe ben ik het wel gewoon in mijn hoofd heb zitten maar het vergeet het er zelf neer te zetten. Zal het er morgen toch nog even verwerken.

    I don't want to be famous, i want sleep. Maar heb nu lekker weekend dus ik kan mooi bij slapen zodra het onweer stopt.


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    Stupid me, misschien had ik het beter toch eerst na moeten lezen haha! Gebeurt zo vaak dat als ik moe ben ik het wel gewoon in mijn hoofd heb zitten maar het vergeet het er zelf neer te zetten. Zal het er morgen toch nog even verwerken.

    I don't want to be famous, i want sleep. Maar heb nu lekker weekend dus ik kan mooi bij slapen zodra het onweer stopt.

    Dat maakt niks uit, hehe. Ik heb dat zelf ook altijd, dus ik snap je trouble. Je moet er wat voor overhebben. Niet iedereen krijg de macht geluk die jij krijgt! Wanneer denk je trouwens dat je het speeltopic aanmaakt? Ik weet niet of je al in je hoofd hebt hoe het moet beginnen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben tevreden, Leia not so much, maar dat zou ze met al die kerels niet zijn haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tarrant schreef:
    (...)
    Dat maakt niks uit, hehe. Ik heb dat zelf ook altijd, dus ik snap je trouble. Je moet er wat voor overhebben. Niet iedereen krijg de macht geluk die jij krijgt! Wanneer denk je trouwens dat je het speeltopic aanmaakt? Ik weet niet of je al in je hoofd hebt hoe het moet beginnen.


    Is't here? Yes it is!!! Speeltopic

    Ik moet er eigenlijk nog neer zetten dat dames een upgrade enzo kunnen krijgen maar mijn laptop kan elk moment uitvallen dus dat komt morgen wel maar dan meld ik het nog wel mocht het zo ver zijn,


    I love you 3000 <3

    Whoooeee.

    Hoe zien de kerkers er uit? Met tralies of gewoon helemaal bemuurd?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Poshlost schreef:
    (...)
    Nou, je weet wat ze zeggen...
    The devil's in the details

    Oh ja, zeggen ze dat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké misschien had ik het topic toch beter morgen kunnen maken met meer slaap want dan had ik daar aan gedacht. Maar iets zoals dit


    I love you 3000 <3

    Ondina schreef:
    (...)
    Is't here? Yes it is!!! Speeltopic

    Ik moet er eigenlijk nog neer zetten dat dames een upgrade enzo kunnen krijgen maar mijn laptop kan elk moment uitvallen dus dat komt morgen wel maar dan meld ik het nog wel mocht het zo ver zijn,

    Haha nice, dan heb je mijn idee gebruikt.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Oh ja, zeggen ze dat?

    Ik heb het ooit eens ergens gehoord, ja (nerd) Dus vast wel :Y)


    tya

    Ik kan zondag pas posten sorry gurls


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ondina schreef:
    Oké misschien had ik het topic toch beter morgen kunnen maken met meer slaap want dan had ik daar aan gedacht. Maar iets zoals dit



    Cozy ;D

    Leia gaat sowieso denken dat het één grote grap is :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered