• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    Ja, ga eerst een kwartier uit het raam loeren om te kijken wie aanbelt voordat je de deur opent.


    ~

    Princess Diaries kijken en daarmee mijn schoolwerk ontwijken. Two more weeks. :<


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    V-V-V-V-V-Vakantie. HOE. Mijn tentamen stond zo keihard vol met bullshit dat ik zelfs betwijfelde of ik er een 'ondiepe' onvoldoende uit zou kunnen slepen. En nu heb ik gewoon een 7. Whut. (cat)


    She's imperfect but she tries

    Pasfoto's maken is net zoiets als vaccinaties ugh. Kort maar pijnlijk met een lange nasleep. (cat)

    // Ik heb echt niet de helft van deze doos chocoladekoekjes al leeggegeten. Echt niet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 15:34 ]

    Zin in broodje vlees. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb kinda iemand nodig die m'n verhaal idee wil aanhoren maar vrienden houden niet van lezen, owell :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Oké leraren moeten leren een duidelijk briefje te maken. Wtf in tien kleuren dingen doorgestreept en tussen haakjes. Logisch dat ik dan in de war raak met deze concentratie. (cat) tijd om te gooien met spullen tot ik mijn frustraties weer kwijt ben


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn god hè. Ik word op een andere site kinderachtig en onbeschoft genoemd en er wordt gezegd dat ik mensen kwets?
    Excuse me? Het is nooit mijn intentie iemand te kwetsen en onbeschoft te doen. Ik denk daar niet eens over na als ik het schrijf. Ja, ik kan woorden verkeerd neerzetten, dat weet iedereen hier op Q wel, maar of er echt zulke kwade bedoelingen achter zitten, nee. (cat)

    En ik ga niet eens in over het feit dat ze me kinderachtig noemen. Het zijn zelf nog kleuters.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 16:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had gehoopt dat mijn nieuwe look iets afschrikwekkender zou zijn, lol. In plaats daarvan lijken mensen wel te denken dat ik benaderbaar ben, vooral mannen. I'm not, please stay away from me.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik had gehoopt dat mijn nieuwe look iets afschrikwekkender zou zijn, lol. In plaats daarvan lijken mensen wel te denken dat ik benaderbaar ben, vooral mannen. I'm not, please stay away from me.


    Je bent gewoon onweerstaanbaar, deal with it :Y)

    Nevermind, werkt niet.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 16:59 ]

    Villainess schreef:
    (...)

    Je bent gewoon onweerstaanbaar, deal with it :Y)


    But I don't want toooooo.


    Your make-up is terrible

    Hoe kan iemand zoveel haat hebben naar een onschuldig meisje dat op het hoogtepunt van haar leven en carrière zit? Hij was vast jaloers dat zij succesvol was en hij totaal niet. Lafaard.
    GrimmieForever.


    ~

    Assassin schreef:
    (...)

    But I don't want toooooo.


    Then... gimme some of that pretty stuff. What about your hair, colored and all?

    Nee mam, ik ben niet opgestaan om de tv aan te zetten, want ik voel mij echt weer compleet kut en ik wil dat het donderdag is.


    Happy Birthday my Potter!