• Ik heb gisteravond te horen gekregen dat iemand in mijn gezin terminaal ziek is en ik kan alleen maar huilen. Zie alles gitzwart in en ik kan me niet voorstellen dat deze belangrijke persoon spoedig niet meer in mijn leven zal zijn. Ik weet niet hoe ik verder moet met werk, mijn freelance opdrachten, etc.

    Ik hoop dat jullie tips voor me hebben, want ik weet echt niet hoe ik dit moet gaan doen. Ik wil het niet.


    ars moriendi

    Oh wat verschrikkelijk nieuws, ik voel met je mee ):
    Ik heb zelf geen ervaring met terminaal zieke mensen in mijn familie, dus ik heb eventjes gegoogled..
    http://www.ongeneeslijk.nl/Landelijke-Content/lcid/43/Sociaal/Tips-voor-naasten

    Daarnaast zou ik je werk en je opdrachtgevers benaderen en uitleggen wat er aan de hand is. Ze hebben hier zeker wel begrip voor.

    Sorry dat ik je niet meer kan helpen dan dit, maar ik wil wel dat je weet dat ik het heel erg voor jou en je familie vind. Veel sterkte de komende tijd, en niet opgeven!(H)


    We were the forever that didn't last

    He bah, dat is verschrikkelijk nieuws. :c
    Ik heb geen tips voor je, maar ik wens jou/jullie wel echt heel veel sterkte toe. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wildfowls schreef:
    Oh wat verschrikkelijk nieuws, ik voel met je mee ):
    Ik heb zelf geen ervaring met terminaal zieke mensen in mijn familie, dus ik heb eventjes gegoogled..
    http://www.ongeneeslijk.nl/Landelijke-Content/lcid/43/Sociaal/Tips-voor-naasten

    Daarnaast zou ik je werk en je opdrachtgevers benaderen en uitleggen wat er aan de hand is. Ze hebben hier zeker wel begrip voor.

    Sorry dat ik je niet meer kan helpen dan dit, maar ik wil wel dat je weet dat ik het heel erg voor jou en je familie vind. Veel sterkte de komende tijd, en niet opgeven!(H)

    Superbedankt voor je reactie, en voor het linkje. Heel lief. Ik ga er eens naar kijken en hopen dat ik er wat uit kan halen.

    Fielding schreef:
    He bah, dat is verschrikkelijk nieuws. :c
    Ik heb geen tips voor je, maar ik wens jou/jullie wel echt heel veel sterkte toe. ❤


    <3 Dankjewel, dat is heel lief.


    ars moriendi

    Weet niet zo goed wat ik moet zeggen en heb dan ook geen tips, maar heel veel sterkte en je weet me te vinden als je iets kwijt moet <3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat erg...
    Ik weet ook niet zo goed wat ik hierover moet zeggen, behalve dat ik je ontzettend veel sterkte wil toewensen!

    Heel veel sterkte ❤️


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Heh bah, wat ontzettend naar :/ Heel veel sterkte <3 Ik heb helaas niet echt tips voor je, alhoewel ik zelf al terminaal zieken heb gehad in mijn familie. Het enige wat ik kan zeggen is om uitgebreid afscheid te nemen, alles te zeggen wat je nog wilt zeggen en om proberen te genieten van de tijd die je nog hebt samen, maar meer weet ik niet en dat zijn ook vrij algemene tips I guess :/ Maar nogmaals heel veel sterkte! ❤️


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb echt even geen woorden. En tips heb ik zeker niet.. Maar ik wil je wel heel erg veel sterkte wensen! Voor jou en je hele familie in deze tijd.. (heart2)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ooh dat is echt de allergrootste nachtmerrie. Heel veel sterkte en knuffels!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik snap dat het heel heftig is. Ik heb ook een tijdje terug dit nieuws gekregen. Eerst leefde ik vooral heel erg in een waas en was alles heel hectisch met voor die persoon zorgen maar nu het weer wat rustiger is ben ik op het punt dat ik heel verdrietig ben maar dat ik het beste wil maken van de tijd die er nog is. Zij wil zelf graag dat we ook verder gaan met onze dagelijkse dingen dus dat doe ik nu ook en de momenten die ik met haar heb zijn extra fijn. Wat voor ons allemaal heeft gewerkt is dat we er het beste van proberen te maken, zoveel mogelijk zien in de kleine dingetjes en zorgen dat zuj geen pijn heeft. Heel veel sterkte en succes.


    The truth is out there.

    Wat vreselijk... Ik wens je heel veel sterkte. Als je erover wil praten mag je me altijd een pbtje sturen


    And then we'll see it.

    Jeetje, wat een vreselijk nieuws! Ik zou het inderdaad eerlijk uitleggen aan je werkgever en opdrachtgevers, want dit is echt heftig. Het is niet zwak om te huilen en je gevoelens te uiten, bedenk dat ook (dat moet ik zelf ook nog steeds leren). Als je behoefte hebt aan een luisterend oor, mag je me altijd PB'en! <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oh wat verschrikkelijk zeg, als je ooit met iemand er over wil praten staat mijn PB open, ben ook veel mensen verloren gelukkig nooit direct in mijn gezin. Maar het was wel met terminale ziekte.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oh my god, wat vreselijk.
    Ik heb er wel ervaring mee, maar ik vind het heel moeilijk om mijn emoties uit te drukken.
    Als je met mij wilt praten mag dat altijd.
    Sterkte <3

    Ik vind dit heel verschrikkelijk voor je, ik heb er nooit mee te maken gehad dus ik heb ook geen tips voor je :'(
    Heel veel sterkte!

    [ bericht aangepast op 12 april 2018 - 17:31 ]


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)