• Ik heb gisteravond te horen gekregen dat iemand in mijn gezin terminaal ziek is en ik kan alleen maar huilen. Zie alles gitzwart in en ik kan me niet voorstellen dat deze belangrijke persoon spoedig niet meer in mijn leven zal zijn. Ik weet niet hoe ik verder moet met werk, mijn freelance opdrachten, etc.

    Ik hoop dat jullie tips voor me hebben, want ik weet echt niet hoe ik dit moet gaan doen. Ik wil het niet.


    ars moriendi

    Oh wat verschrikkelijk nieuws, ik voel met je mee ):
    Ik heb zelf geen ervaring met terminaal zieke mensen in mijn familie, dus ik heb eventjes gegoogled..
    http://www.ongeneeslijk.nl/Landelijke-Content/lcid/43/Sociaal/Tips-voor-naasten

    Daarnaast zou ik je werk en je opdrachtgevers benaderen en uitleggen wat er aan de hand is. Ze hebben hier zeker wel begrip voor.

    Sorry dat ik je niet meer kan helpen dan dit, maar ik wil wel dat je weet dat ik het heel erg voor jou en je familie vind. Veel sterkte de komende tijd, en niet opgeven!(H)


    We were the forever that didn't last

    He bah, dat is verschrikkelijk nieuws. :c
    Ik heb geen tips voor je, maar ik wens jou/jullie wel echt heel veel sterkte toe. ❤


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wildfowls schreef:
    Oh wat verschrikkelijk nieuws, ik voel met je mee ):
    Ik heb zelf geen ervaring met terminaal zieke mensen in mijn familie, dus ik heb eventjes gegoogled..
    http://www.ongeneeslijk.nl/Landelijke-Content/lcid/43/Sociaal/Tips-voor-naasten

    Daarnaast zou ik je werk en je opdrachtgevers benaderen en uitleggen wat er aan de hand is. Ze hebben hier zeker wel begrip voor.

    Sorry dat ik je niet meer kan helpen dan dit, maar ik wil wel dat je weet dat ik het heel erg voor jou en je familie vind. Veel sterkte de komende tijd, en niet opgeven!(H)

    Superbedankt voor je reactie, en voor het linkje. Heel lief. Ik ga er eens naar kijken en hopen dat ik er wat uit kan halen.

    Fielding schreef: