• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    Yes, nieuwe kleren. Nu nog wachten tot ze bezorgd worden...


    Your make-up is terrible

    Ik droomde dat de star wars prequels een slecht einde had en werd wakker denkend: dat was maar een droom. Het echte einde is veel erger.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I love talking to you. Ik ben weer zoveel rustiger nu.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Over dromen gesproken, ik droomde dat ik met een gestoorde tante naar cactussen tussen de stenen in de weg aan het kijken was. Toen was er zo'n gast met een gigantische sportwagen die stopte en zei dat ik zo en zo moest gaan staan want dat was sexy (best knap dat ik dat verstond, lol). Vervolgens weigerde ik (yay feminisme) en toen probeerde hij me te vermoorden en mijn vader moest me redden maar die idioot was zo langzaam als een schildpad op zoek naar zijn honkbalknuppel.
    Nu weet ik waar al die creativiteit die ik tijdens het schrijven mis heen gaat.

    Ik droomde hele droog dat ik nog een lippiercing wilde zetten, maar dat die jongen het te lang vond duren voor ik er klaar voor was en dat hij dus die naald door mijn oor prikte, waarop ik zei; "Nou, doe er dan maar meteen een oorbel in." Waarop hij me raar aankeek en vroeg of ik het meende :')
    En toen mijn wekker ging liep ik net de shop uit met een oorbel :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ASDFGHJKL I'm gonna hug you forever. Siriusly. Best. Present. Ever. (heart2)


    Happy Birthday my Potter!

    This is something like a date. My good lord, help me not to die before I get there tomorrow


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Best candy ever (krul)


    Your make-up is terrible

    Meh ik wil niet wachten tot ik zestien ben. Ik wil die tattoo nu.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik kan niet meer tekenen en ik word er helemaal zat van (finger)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    Best candy ever (krul)

    Hihi, welke had je eerst :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inspiratieeee


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    baddest witch ever (no_chears)

    wanneer je terwijl ook moet koken, maar er niets van bakt


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    baddest witch ever (no_chears)

    wanneer je terwijl ook moet koken, maar er niets van bakt


    Dingen die je moet koken moet je ook niet proberen te bakken, Qing. Keukenlessen 101. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dingen die je moet koken moet je ook niet proberen te bakken, Qing. Keukenlessen 101. (cat)


    En dingen die je moet bakken moet je absoluut niet koken, want een taart afgieten is echt een heel gedoe. Dit was les 102, trouwens.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.