• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    Ik wil het zo graag maar waarom begin ik nu onzeker te worden....


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Sorry dat het me kwetst dat je vergeten bent dat we vandaag drie jaar samen zijn. Sorry dat ik je wakker maakte om even te knuffelen en je ineens kwaad bent. Weet je, sorry dat ik leef man. Fijn dit.


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    Sorry dat het me kwetst dat je vergeten bent dat we vandaag drie jaar samen zijn. Sorry dat ik je wakker maakte om even te knuffelen en je ineens kwaad bent. Weet je, sorry dat ik leef man. Fijn dit.

    Nou, je heb recht gekwetst te zijn daardoor. Het lijkt me wel dat je je jubileumdatum kan onthouden...

    // Ik moest twee keer kijken naar de profielfoto van het nieuwste lid. Toen zag ik dat het kattenpootjes waren in plaats van geslachtsdelen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 22:10 ]

    Serassi schreef:
    (...)
    Nou, je heb recht gekwetst te zijn daardoor. Het lijkt me wel dat je je jubileumdatum kan onthouden...

    // Ik moest twee keer kijken naar de profielfoto van het nieuwste lid. Toen zag ik dat het kattenpootjes waren in plaats van geslachtsdelen.

    Nou, het is nog erger... normaal ben ik degene die het vergeet. Maar ik vind drie jaar toch wel groots, vooral gezien wat we allemaal al meegemaakt hebben. Maar goed, blijkbaar meneer niet. >_<'


    I'm your little ray of pitch black.

    Ligt het aan mij of wordt Quizlet weer wat levendiger de laatste periode?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Villainess schreef:

    Ik hoef niets terug voor al die keren dat ik zo hard probeer een goede vriend te zijn en probeer jullie op te vrolijken met random lieve berichten of knuffels. Echt niet. Maar komt nou niemand van jullie op het idee dat ik misschien ook zoiets nodig heb. En ik lijk niet zo sterk alsof ik geen hulp nodig heb, probeer dat alsjeieft niet als excuus te gebruiken. Ik zou gewoon willen dat mensen die om mij geven op het idee zouden komen om er even voor mij te zijn...


    + Misschien dat je eens zou willen proberen iets verder te kijken. Ik snap wel dat je ook je eigen problemen hebt, maar net zoals jullie heb ik ook af en toe iemand nodig. : /

    Anatomy schreef:
    Ligt het aan mij of wordt Quizlet weer wat levendiger de laatste periode?

    Dat is te hopen. Er waren net wel 125 leden online. Dat is veel voor deze tijd van de week, voor zover ik weet.

    // Beter ga ik slapen..

    De ene helft van mijn spullen is lichtroze en lieflijk en de andere helft is zwart. Waarom vind ik allebei zo leuk?


    Your make-up is terrible



    I am Jinkx.


    Your make-up is terrible

    Zo koud..


    26 - 02 - '16

    Anatomy schreef:
    Ligt het aan mij of wordt Quizlet weer wat levendiger de laatste periode?


    Door de vakantie denk ik ook ^^
    Maar ik ben blij ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Deze 182 max woorden in een GB bericht. Gelukkig bestaat de pagina terug knop en blijft het bericht opgeslagen.

    Buh, slechte match. Goed begonnen, maar daarna ging het snel bergafwaarts. Oh well.


    kindness is never a burden.

    En opeens word ik weer woedend op die onbekende persoon die ons "verlinkt" heeft met leugens dat nota bene niet eens voor anderen bestemd was. Kleinzielige lafaard, je durft je kop niet eens te laten zien. Zak. (cat)

    I need someone who actually gives a damn


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."