• Not based on actual an actual historical happening, loosely based on Reign.
    Kings and Queens.


    Frankrijk. Het begin van de zestiende eeuw. Schepen varen de nieuwe wereld in. Oorlog en verraad schuilt om elke hoek. Ze zeggen dat alles altijd draait om liefde, maar hoe zit het met macht?

    In zestiende-eeuws Europa was het niet apart om uitgehuwelijkt te worden voor macht, geld of allianties. Het is dan ook geen raar gegeven als zes verschillende landen bijeen komen op het Franse hof. Alle zes hebben maar één ding met elkaar gemeen. Ze hebben een bondgenoot nodig. Ondanks dit gegeven blijkt een bond genoot vinden nog best lastig als niemand weet wie te vertrouwen is en wie niet. De koningen en koninginnen gaan ver om achter elkaars rug om de huwelijken en toekomst van hun kinderen te regelen en de veiligheid van hun land te verzekeren, maar er luistert altijd wel iemand mee.

    De Zes erfgenamen, drie prinsessen en drie prinsen, hebben zelf geen idee van wat er aan de hand is, tot zij op het hof aankwamen. Voor hen was het bezoek tot dan niks meer dan een politiek iets. Hun reactie was dan ook niet altijd meteen de gewenste. Was het niet omdat ze überhaupt uitgehuwelijkt worden was het wel omdat ze als het ware worden verkocht aan de hoogste bieder, aan het land dat de beste alliantie zou vormen.
    • I N F O R M A T I E • 1 6 D E • E E U W.
    We houden het globaal, want omdat wij natuurlijk niet in de 16de eeuw geleefd hebben, zullen wij ons voornamelijk aan de grote lijnen houden.
    De RPG zal zich afspelen rond 1555, dus net iets voordat Elisabeth de eerste de koningin van Engeland wordt, op deze site kan je belangrijke gebeurtenissen vinden; Klik.

    Rechts zien jullie de meest accurate kaarten die ik van Europa rond 1500 kon vinden. Zoals op deze kaart te zien valt bestaat bijvoorbeeld Duitsland nog niet, was Nederland nog ‘de verenigde nederlanden’, bestond Bohemia nog en was Calais in de handen van de Engelse. Nou is het niet bijzonder belangrijk dat de kaarten helemaal tot in de puntjes kloppen, wat belangrijk is, is dat je personage dus niet de prinses van Nederland kan zijn en er niet gesproken kan worden van het Duitse keizerrijk. Let hier alsjeblieft ook op als je je personage maakt, dat het klopt voor zover het kloppen kan. De namen qua koninklijke families hoeft niet te kloppen. Het mag wel, maar je mag ook een compleet fictioneel karakter en een fictionele koninklijke familie bedenken.
    Als je bijvoorbeeld de opvolger van de Franse troon maakt, hoeft dit niet perse Francis te zijn of überhaupt of zoon van Henry of France. Let alsjeblieft ook op dat niet alle landen even goed lagen, waarvan de beste voorbeelden toch wel Engeland-Schotland en Engeland-Frankrijk zijn.

    Let alsjeblieft ook op dat dingen zoals alle producten die wij hebben geïmporteerd/importeren vanuit Amerika/Afrika/Azië is net begonnen en deze producten zijn dus nog nieuw en bijzonder, er is ook nog geen make-up zoals wij kennen, vrouwen dragen nog jurken tot op de grond en zeker geen broeken. Vrouwenrechten is nog zeker geen ding en meeste mensen zullen nog nooit iemand van huidskleur hebben gezien of een Aziatisch iemand.
    Ook is het grootste gedeelte van de Europese bevolking Katholiek.


    • I N F O R M A T I E • V E R H A A L •.
    Ons verhaal begint dus in 1550, aan het Franse hof. Twee kroonprinsessen en twee kroonprinsen zullen aan elkaar gekoppeld worden, maar hebben zelf geen enkele in spraak, of zij dit erg vinden is hun eigen keuze. Elk heeft Ladies/gentlemen bij zich om hen gezelschap te houden, sommige hebben zelfs (half)zusters of broeders mee genomen.
    De volwassen gaan in discussie over waarom welke landen verbonden zouden moeten worden en waarom hun dochter of zoon de beste match zou zijn. De kinderen hebben hier geen in spraak in, maar zijn ondertussen wel op het of om getrouwd te worden zodra het schikt. Ondertussen leren zij elkaar en zichzelf steeds beter kennen terwijl zij door het kasteel en over de bijbehorende grond dwalen en de activiteiten bijwonen. Ook zullen zij af en toe geconfronteerd worden met aanvallen van buiten af op het Franse hof, bedreigingen van binnen in en opdrachten van hun ouders, want uiteindelijk is geoorloofd in tijden van wanhoop.

    Het start punt is de dag dat iedereen is aangekomen, vlak nadat iedereen zijn/haar spullen naar zijn/haar kamer heeft gebracht. Die avond is er een bal.

    • I N F O R M A T I E • H E T • F R A N S E • H O F
    Dit is waar de RPG plaats zal vinden. Wat we dus sowieso nodig hebben is een troonopvolger/opvolgster van Frankrijk. Officieel is dit Dauphin Francis, maar je mag dus ook een heel fictief personage maken.
    Het Franse hof bestaand uit een heel groot grond gebied, met aan de ene kant een meer en aan de andere kant een bos, er lijdt één grote weg, de koningsweg, die later aftakt in kleine wegen, naar dichtbij zijnde dorpen. Verder zijn er een aantal bospaden, die nergens heen lijden en een bospad door het donkere woud, die later weer uitkomt op de koningsweg.

    Op het grondgebied bevinden zich verscheidene tuinen, het kasteel, een tuinhuis, de stallen, enzovoort.

    De stallen en de hooischuur zijn waar natuurlijk de paarden zich bevinden, dichtbij de stallen zijn de verblijven voor de bediendes. Vlak daarbij is de keuken en daarnaast weer de eetzaal. Verder heeft het kasteel ruim 30 gastverblijven, waarvan vier ingericht voor koninklijke gasten, een slaapkamer voor de koningin, voor de koning en voor zijn maîtresse, een prive vertrek waar de koninklijke familie zich terug kan trekken, een grote/bal zaal, een wijnkelder, een studiekamer, een ziekenboeg, een kamer waar de koning en zijn adviseurs bijeenkomen en een hoop andere minder belangrijke kamers. Je mag zelf beslissen hoe de kamer van je personage eruit ziet, maar houdt het alsjeblieft 16de-eeuws.

    Dan is er het tuinhuis, wat voornamelijk was ingericht voor feesten, maar niet meer gebruikt wordt. Het is er vrij afgelegen, maar er slapen nog wel eens gasten als de verblijven in het kasteel zelf tekort schieten.

    Als laatste hebben wij dan de tuinen. Hier kan je eindeloos ronddwalen.
    • Informatie donkere woud
    Het donkere woud is waar de heidenen wonen. Dit zijn mensen die een ander geloof volgen, waarvan sommige zelf bloedoffers maken. De heidenen worden door veel mensen wel is gezien als bandieten, aangezien ze ook wel degelijk mensen overvallen die door het donkere woud reizen. Het is verboden om hier ’s nachts te komen en overdag alleen toegestaan als begeleid door een bewaker of een jager.


    •Regels

    - Geen mary sues/gary stues.
    - Overleg met elkaar indien er familie banden bestaan.
    - Bestuur niet elkaars personages.
    - 250 woorden minimaal
    - Goed uitgebreide personages.
    - Verzin geen nieuwe uitvinden of nieuwe oorlogen alsjeblieft, deze RPG moet historisch toch een beetje accuraat zijn.
    - Houdt mannen en vrouwen gelijk alsjeblieft.


    •Lijstjes;
    Wat er sowieso over je personage bekend moet zijn; (Ervan uitgaand dat iedereen tegenwoordig een eigen template heeft) Naam, Leeftijd(*Tussen de 15 en 18/ **Tussen de 16 en 25/*** Tussen de 13 en 19), Ouders, Land van afkomst, Titel, Persoonlijkheid, uiterlijk en wat zij/hij wil bereiken op het hof.
    Mogelijke rollen zijn;
    Kroonprins/prinses *
    Oudere/jongere halfbroers/zussen (Illigitimate)***
    Kasteel bediendes**
    Ladies-in-waiting *(Deze zullen kroonprinsessen vergezellen)
    A Gentlemen of the Bedchamber*(Deze zullen de kroonprinsen vergezellen)


    • Rollen; Naam | rol/broep/taak | Faceclaim | Username | Pagina
    De Zes landen; Schotland, Frankrijk, Moskovisch, Denemarken, Engeland, Unchosen
    elk land heeft één kroonprins of prinses.
    Vrouwelijk; Kroonprinsessen vol, tijdelijke stop.
    Ekaterina Alyona Ivanovna | Kroonprinses Moskovisch | Marina Aleksandrova | Poshlost | 1.2
    Gavina Maria Stewart | Kroonprinses Schotland | Caitlin Stasey | JudithSuzann | 1.3
    Emma Green. | Kroonprinses Engeland | Celina Sinden | Westwick | 1.3
    Elin Rowena Blackwood |Illigitimate kind, van Schotland | Troian Bellisario | Unrequited | 1.2
    Mabelia Sofia Bladewell | lady-in-waiting, Engeland| Lilly Collins | Gibigianna | 1.4
    Mannelijk; 1 Kroonprins beschikbaar, andere mannelijke rollen beschikbaar, drie jongens tot meisjes weer vrijkomen.
    Matthís Francis Beaumont | Kroonprins Frankrijk | Toby Regbo | Ziegler | 1.3
    Naam| Kroonprins| Faceclaim|
    Romeo Charles Habsburg | Kroonprins Italië | Nico Tortorella | Unrequited | 1.5
    Nathanaël De Poitiers | Illigitimate kind, van Frankrijk | Torrance Coombs | Saralonde | 1.5

    Praattopic; 1
    Speeltopic ;

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 14:53 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    @Poshlost, Jouw idee is goedgekeurd!

    @Panix, Oosterijk werd gedurende deze tijd geregeerd door aan Archduke, die ook 9483454472 andere gebieden bestuurde, dus Oosterrijk was ook niet een koningrijk, maar omdat door deze man zoveel landen erbuiten vallen, zou er voor Oosterijk een aparte koninglijke familie verzonnen worden, deze moet je dan wel geheel zelf verzinnen.

    Er is echter wel nog maar plaats voor één land, of we moeten er een kroonprinses en prins bijdoen en zes landen van maken, maar dan moet daar animo voor zijn, dus het land dat als eerste geclaimed wordt (Engeland of Oostenrijk) is het laaste land, aangezien Frankrijk er sowieso bij moet zitten.

    Yesss, dan had ik als FC graag Marina Aleksandrova


    tya

    Ik wil dan wel Frankrijk!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zou graag Caitlin Stasey als fc hebben c:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    NAAM

    Ekaterina ¤ Er zijn meerdere betekenissen van de naam. De meest voorkomendezijn ‘‘puur’’ en ‘‘marteling’’.
    Alyona ¤ wordt uitgesproken als ‘‘Alena’’ en betekent ‘‘licht’’.
    Ivanovna ¤ Dochter van Ivan.
    Ze wordt vaak ‘‘Katya’’ genoemd. Sommigen noemen haar bij haar tweede naam, maar dat heeft ze niet graag. Officieel begint haar naam met ‘‘Tsarevna’’, maar ze houdt niet van deze titel, en vind het al erg genoeg dat deze constant wordt uitgesproken als ze aangekondigd wordt.
    LEEFTIJD

    Ekaterina is geboren op 24 oktober, en ze is 17 jaar oud.
    AFKOMST & WOONPLEK

    Ekaterina is een dochter van Tsaar en voormalig koning Ivan Vasiljevitsj. Als Ruslands eerste tsaar heeft hij een paleis laten bouwen groot genoeg voor zowaar tientallen man, maar nog steeds niet groot genoeg voor zijn ego. Ze wonen in een onwijs groot landgoed buiten Moskou, omringd door een klein stuk woud en een muur. Binnenin is er aan goud geen gebrek, en boven de troon is een zon geschilderd, ook van goud, om zijn goddelijkheid aan te geven.
    GESCHIEDENIS

    Ekaterina is geboren als dochter van Ivan de Verschrikkelijke. Haar moeder is overleden niet lang na haar geboorte, maar gelukkig heeft ze altijd veel steun gehad aan haar grootmoeder. Ze heeft een oudere zus, Anastasia, en twee oudere broers, Sacha en Dimitri. Ook heeft ze nog een jonger zusje van haar vaders nieuwe vrouw, Natascha. Zowaar al haar broers en zussen geloven in de goedheid van haar vader, maar zij heeft de andere kant gezien. Haar grootmoeder moedigde haar altijd aan om zich onder de mensen te begeven, weliswaar in vermomming, om te zien hoe de echte bevolking leeft. Dit doet ze waarschijnlijk vaker dan goed voor haar is, en ze ziet de verscrhikkelijke dingen die haar vader doet. Ze heeft het niet altijd gemakkelijk gehad, haar vader heeft haar van al haar broers en zussen het meeste gedrillt. Ze is het nooit eens geweest met de hiërarchie in Moskovië, al staat ze zelf zowaar bovenaan. Ze is er heilig van overtuigd dat een bestaan met blauw bloed niet voor haar is weggelegd.
    Doordat ze hier constant tegenin ging, en door haar frequente bezoekjes aan het ‘‘gewone volk’’, is ze verliefd geraakt op een timmerman toen ze 15 was. Haar vader heeft haar voor straf een week in een kerker gestopt, en toen ze hieruit kwam was Aleksandr, de timmerman in kwestie, van de aardbodem verdwenen. Ze is hier nog steeds niet helemaal overheen en zal dus ook zo dwars mogelijk zijn als ze wordt gekoppeld. Ze zal het de arme jongeman niet makkelijk maken.

    UITERLIJK

    Ekaterina heeft helaas niet de voluptueuze vormen van haar moeder. Ze moet het doen met schamele borsten en een slank figuur. Haar ogen zijn van een helderblauwe kleur en haar huid is bijna zo wit als sneeuw. Haar donkere lokken heeft ze van haar vader, deze draagt ze graag los, maar helaas gaat dit niet altijd. Haar wenkbrauwen zijn recht en donker, en ze heeft een hartvormig gezicht. Ze heeft een rechte neus, die ze zelf liever kleiner had gezien, en dunne maar goedgevormde lippen. Haar tanden zijn redelijk wit en recht, buiten haar hoektanden die een beetje uitsteken.
    INNERLIJK

    Het is duidelijk dat ze haar vaders favoriet niet is, dus gedraagt ze zich hier ook naar. Ze is een rebelse, en ontzettend koppig en eigenwijs. Haar grootmoeder en broer Dimitri zijn de enige personen die tot haar doordringen. Ze laat niet snel mensen toe tot haar leven, vanwege de gebeurtenis met Aleksandr. Verder is ze een vrolijk en spontaan meisje, leergierig is ze ook. Ze leert graag nieuwe talen en over nieuwe culturen, en als je haar niet buiten in vermomming ziet dansen, zit ze met haar neus in de boeken. Ze is een heuse muziekliefhebber en houdt het meeste van volksmuziek.
    Ze is ontzettend intuïtief. Ze is een gevoelig meisje, maar laat dit niet graag merken aan anderen. Ze probeert namelijk altijd het positieve te zien in het negatieve, maar dat lukt niet altijd.
    Ze is erg ruimdenkend voor haar tijd, maar hier komt ook kritiek bij, die vind ze namelijk wel op alles wat haar vader doet, bijvoorbeeld. Verder is ze ontzettend eerlijk.
    RELATIES[/right]

    TBA

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 15:22 ]


    tya

    Unrequited schreef:
    @Poshlost, Jouw idee is goedgekeurd!

    @Panix, Oosterijk werd gedurende deze tijd geregeerd door aan Archduke, die ook 9483454472 andere gebieden bestuurde, dus Oosterrijk was ook niet een koningrijk, maar omdat door deze man zoveel landen erbuiten vallen, zou er voor Oosterijk een aparte koninglijke familie verzonnen worden, deze moet je dan wel geheel zelf verzinnen.

    Er is echter wel nog maar plaats voor één land, of we moeten er een kroonprinses en prins bijdoen en zes landen van maken, maar dan moet daar animo voor zijn, dus het land dat als eerste geclaimed wordt (Engeland of Oostenrijk) is het laaste land, aangezien Frankrijk er sowieso bij moet zitten.


    Dan moet ik ff ander land kiezen.
    Is Spanje een optie? Zoniet, welke landen dan wel?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 19:20 ]


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Panix schreef:
    (...)

    Dan moet ik ff ander land kiezen.
    Is Spanje een optie? Zoniet, welke landen dan wel?


    Spanje viel in die tijd onder dezelfde man, maar het zou op zich wel mogen, dan heb je alleen een machtig personage, dus dan wordt het land bijvoorbeeld verdeeld tussen hem en zijn broer.

    Landen die ook beschikbaar zijn zijn; Portugal, Denemarken, Zweden, Engeland, Het koningrijk van Sicilië, bohemen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    (...)

    Spanje viel in die tijd onder dezelfde man, maar het zou op zich wel mogen, dan heb je alleen een machtig personage, dus dan wordt het land bijvoorbeeld verdeeld tussen hem en zijn broer.

    Landen die ook beschikbaar zijn zijn; Portugal, Denemarken, Zweden, Engeland, Het koningrijk van Sicilië, bohemen.


    Doe maar Denemarken, vind dat wel een mooi land.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Ik had trouwens een vraag, ik wil zo de geschiedenis van mijn personage typen, maar moet ik dan ook zijn/haar broers of zussen vermelden? Gezien ze er een stuk of vijf heeft, en er misschien later een personage in de RPG komt die haar oudere broers/zus is? Of moet ik dat gewoon even achterwegen laten (sorry voor de vele vragen en als ik vaag ben haha :')


    tya

    Denemarken staat genoteerd!

    @Poshlost, je mag het achterwegen lagen als je dat zelf makkelijker vindt, maar je mag het er ook bijzetten, dan moet daar alleen rekening mee gehouden worden door de persoon die een halfbroer/zus van jouw personage wil :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Love reign (H)
    Ik doe mee. Weet alleen nog niet helemaal zeker wat ik wil, maar voor nu zou ik vast graag een mannelijk karakter reserveren die geïnspireerd zal zijn op Bash. Dus een bastard zoon van de koning van Frankrijk met zijn toenmalige maîtresse.
    Als dat mag ;]

    Zou dan ook graag Torrance Coombs als fc gebruiken

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 19:44 ]

    Ah, ik wilde ook graag een kroonprinses ):

    Als dat niet meer kan dan zou ik graag een lady van een kroonprinses hebben. Faceclaim: Celina Sinden!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 19:59 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    Saralonde schreef:
    Love reign (H)
    Ik doe mee. Weet alleen nog niet helemaal zeker wat ik wil, maar voor nu zou ik vast graag een mannelijk karakter reserveren die geïnspireerd zal zijn op Bash. Dus een bastard zoon van de koning van Frankrijk met zijn toenmalige maîtresse.
    Als dat mag ;]

    Zou dan ook graag Torrance Coombs als fc gebruiken


    Ja, dat mag, dat mag echt heel erg, ik zet je er meteen bij. I must admit I love Bash, he's amazing. Anyway, ik kan je dus neerzetten voor een illigitimate kind, van de Franse koning?

    @Westwick; Aangezien jongens en meiden gelijk lopen zou het wel kunnen, dat we het aantal landen verhogen naar zes, ik had alleen niet gedacht dat ik uberhaupt vier troonopvolgers zou kunnen vinden, en ben bang dat ik geen derde kroonprins zou kunnen vinden, maar dat zien we dan wel?

    Dan mag Ziegler ook eventueel wisselen naar Engeland ipv Frankrijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik wil Frankrijk wel houden, vind ik wel leuk c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Unrequited schreef:
    (...)

    Ja, dat mag, dat mag echt heel erg, ik zet je er meteen bij. I must admit I love Bash, he's amazing. Anyway, ik kan je dus neerzetten voor een illigitimate kind, van de Franse koning?

    @Westwick; Aangezien jongens en meiden gelijk lopen zou het wel kunnen, dat we het aantal landen verhogen naar zes, ik had alleen niet gedacht dat ik uberhaupt vier troonopvolgers zou kunnen vinden, en ben bang dat ik geen derde kroonprins zou kunnen vinden, maar dat zien we dan wel?

    Dan mag Ziegler ook eventueel wisselen naar Engeland ipv Frankrijk.

    Oké, dan hou ik me aanbevolen, tot die tijd is mijn tweede keuze een lady van een kroonprinses met faceclaim Celina Sinden (Reign is idd awesome!!)


    I was an angel living in the garden of evil

    Naam: Elin Rowena Blackwood. .


    "Say you'll come find me
    When I'm dancing in the streets
    We don't need money don't need sleep"



    "My mother told me I had a chameleon soul, no moral compass pointing due north, no fixed personality; just an inner indecisiveness that was as wide and as wavering as the ocean."


    • Geschiedenis/Achtergrond/Familie
    F A M I E L I E X
    Vader; James V of Scotland
    Moeder; Merida Blackwood
    Halfbroer; James Stewart (Illigitimate)
    Halfbroer; Robert Stewart (Illigitimate)
    Halfzus; JudithSuzans personage.

    G E S C H I E D E N I S X
    Elin werd negentien jaar geleden geboren in het Schotse kasteel, met als moeder de Maistresse van de koning. Elin was de eerst geborene van James, maar doordat zij niet zijn wettige dochter was, is zij niet de troonopvolgster. Elin was wel altijd welkom bij het kasteel, al woonde zij soms ook bij haar familie in een dorp aan de Schotse kust. Hier leerde zijn kunsten die elke normale vrouw moest leren. Echter maakte Elin ook volop gebruik van het feit dat zij van tijd tot tijd met haar moeder bij het kasteel zat. Paardrijden, boogschieten, zwaardvechten, ze wilde het allemaal leren, zelfs lezen. Haar moeder wilde dit stoppen omdat Elin van het vrouwelijke geslacht was, maar Elin was koppig. Het was echter zwaar om sommige dingen aangeleerd te krijgen, maar ze had haar vader achter zich staan, die het wel grappig vond om een meisje met een pijl en boog aan het hof te zien. Elin was echter alleen maar geïntresseerd in het leren beschermen van zichzelf, vooral nu de oorlog met Engeland zo dichtbij was.
    Elin werd echter op oudere leeftijd verboden om activiteiten die niet direct voor vrouwen waren bedoelt uit te oefenen en werd naar een klooster gestuurd, door haar ouders die vonden dat Elin te veel als een wilde werd. Elin was boos, maar luisterde, aangezien zij haar koning nooit zou kunnen weigeren. En in het klooster had zijn meer dan genoeg kans om nieuwe dingen te leren. Toen haar zus, de troonopvolgster naar Frankrijk werd gestuurd om een man te vinden, werd Elin met haar mee gestuurd, omdat haar ouders iemand in Frankrijk wilde hebben die hun opvolger in de gaten kon houden.

    A C H T E R G R O N D X
    Elin is van Schotse achtergrond, de dochter van de Schotse koning James V en zijn maistresse, Merida Blackwood. Niet alleen maakte dit haar Illigitimate, maar ook nog eens gevaarlijk, omdat zolang James V nog geen ander, wel ligitimate kind had, Elin het dichtsbijzijnde tot een troonopvolger zou zijn. Haar vader was dan ook opgelucht toen hij een dochter kreg met zijn vrouw Mary.
    Elin is nog nooit eerder uit Schotland geweest, misschien hooguit één ongelukkige stap over de grens van Engeland.

    • Uiterlijk


    — Grootte • 1. 60
    — Lichaamstype • Slank, fragiel
    — Figuur • Lichte zandloper
    — Huidskleur • Blank
    — Gezichtsvorm • Ovaal
    — Expressief gezicht • Nee, maar haar ogen spreken boekdelen.
    — Wenkbrauwen. • Dun, verzorgd, donker.
    — Oogkleur • Bruin
    — Neus • Recht, smal
    — Lippen • Vol, lichtrood.
    — Kenmerken • Moedervlek boven mondhoek, moedervlak op linker binnenbeen, pigmentvlekjes op haar kont.
    — Haarkleur • Donkerbruin.
    — Haartype • Dik, natuurlijke slag, klit snel.
    — Haarstijl • Lang, vaak heeft ze het ook los, behalve op royal events.
    — Stem • redelijk hoog, honey-like
    — Accent • Schots.
    — Kledingstijl • Elin draagt het liefst een broek, aangezien dat makkelijker is met paardrijden, maar dit is nog beetje een taboe voor vrouwen, helaas voor Elin. Verder is ze wel gek op jurken, het liefst simpele.
    — Favoriet kledingstuk • één van haar blauwe jurken.
    — Accessoires • Een ketting met een maan eraan, verder houdt ze niet van sieraden.
    — Tatoeages • NVT
    — Piercings • NVT


    • Extra:
    L I K E S X Horse riding, Climbing, bow and arrow, walks through the forest, Sunsets, Picnics, Blue, Green, Pink, Baths, intimacy, Fruit.
    D I S L I K E S X Posh events, People who are obsessed with power, sailing, people who try to tell her what she can and can't do, cold water, yellows, browns,
    T A L E N T S X Elin heeft geleerd om te tekenen en te lezen, verder kan ze aardig boogschieten en is ze volgens haar moeder heel goed in helen. Verder heeft ze een geit leren melken, kan ze brood bakken en weet ze hoe ze een laken moet maken, maar dit allemaal alleen maar omdat zij niet puur aan het hof is opgegroeid. al Elin's talenten zijn dus eigenlijk hele gewone dingen, die ze heeft geleerd terwijl ze in de dorpen verbleef.
    A N G S T E N X Elin is bang om alleen te zijn en is bang om te verdrinken.
    G E L O O F X Elin heeft zich voor haar vader bekeerd tot het Rooms-Katholieke geloof, maar gelooft van zichzelf eerder in Paganism en Druïdes.
    A R T S X Elin is gek op elke vorm van kunst, maar heeft zelf helaas alleen leren tekenen, wat voor zover zij weet meer dan gemiddeld is.
    • Rol
    Illigitimate halfzus van de Kroonprinses van Schotland.

    • Relaties

    Wie Wil?
    • Naam
          Elin | Light or Most Beautiful woman.
          Rowena | Fair or Slender, White-heared.

    • Thuisplaats:
          Linlithgow Palace, Scotland, al is zij vooral met haar moeder opgegoeid in een huisje bij de Schotse kust.

    • Leeftijd:
          Achttien jaar, sterrenbeeld Boogschutter.
    Elin lijkt iets ouder te zijn dan haar echte leeftijd.



    • Innerlijk:
    List
    Adventurous
    Active
    Insecure
    Skillful
    Courageous
    Genuine
    Intelligent
    Detemined
    Sweet loving
    Logical
    Tactless
    Argumentative
    Impulsive
    Distant
    Dominant
    Fighter
    Modest
    Delicate
    Understanding
    Spontaneous
    Unreflective
    Envious
    Strong-willed
    Characteristics
    Articulate
    Procrastinating
    Passionate
    Companionly
    Creative
    Hardworking
    Observant
    grateful
    Emotional Steady
    Suspicious
    Open-minded
    Impulsive
    Quickly bored
    Wishful
    Tolerant
    Opinionated
    Perfectionistic
    Realistic
    Decisive

    Elin is niet als prinses opevoed en is hier zeer blij mee. Ze heeft het niet in zich om te leiden volgens zichzelf, maar niet door gbrek aan doelgerichtheid, zorgzaamheid of beslissingsvermogen. Het is haar verlangen om vrij te zijn. Elin houdt van het gevoel van de wind door haar haren en het gevoel van niks moeten en alles mogen. Ze zou er alles aan doen om dat gevoel voor eeuwig te behouden. Ze is snel verveeld en kan hele willekeurige acties hebben, soms ook zonder er goed over nagedacht te hebben, maar nooit zonder reden.

    Ze is wantrouwig, maar wel open-minded en zal nooit ne zeggen tegen een uitdaging, daar is ze te trots voor. Ze wil ook altijd alles wat ze doet goed doen en deinst niet terug als het de eerste keer niet lukt. Elin kent geen angst voor de dood, iets wat haar avontuurlijk, maar vaak ook roekeloos maakt. Ze kent maar weinig dingen waar ze nee tegen zou zeggen en heeft een hekel aan mensen die strict zijn en niks nieuws willen proberen. Spontaniteit is ook erg belangrijk voor haar, net zoals kunnen gaan en staan waar ze maar wil.

    Elin is realistisch ingesteld en zal een situatie of persoon zelden onderschatten. Ze let goed op haar omgeving en wil dingen graag weten voordat ze gebeuren, wil dingen graag weten voordat ze aan haar verteld worden, ze wil mensen graag één stap voor zijn, waarvoor je ook wel oplettend moet zijn. Ze denkt veel en goed na over alles wat ze tegen komt in het leven, omdat ze ergens zeker van wil zijn, soms is het alleen dat ze er achteraf over nadenkt.

    Elin kan heel serieus zijn, of de wereld als één grote speelplaats zien, ze vindt het moeilijk om iets te vinden wat er tussen in zit. Ook kan ze soms heel erg tactloos zijn en gewoon zeggen wat ze denkt zoals ze het denkt, waardoor ze niet altijd aardig overkomt.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."


    • Kenmerend
    Elin praat in haar slaap
    Elin valt binnen drie seconde in slaap wanneer dan ook als mensen over haar rugkriebelen.
    Elin is nog maagd, wat natuurlijk is omdat geen enkele man je meer wil zodra je geen maagd meer bent als vrouw zijnde, maar het is ook omdat Elin zelf op de are wacht. Ze is zicht bewust van haar leeftijf, en dat ze snel zou moeten trouwen, maar wil niet trouwen omdat het nodig is, maar omdat ze van iemand houdt.
    Elin kan soms erg gewillig en flirterig uit de hoek komen, maar als het er echt op aan komt is ze aadig preuts.

    Wat Elin wil bereiken op het hof weet zij niet precies, waarschijnlijk liefde vinden, of echte vrijheid, haar half zus gelukkig zien worden.


    "You'll be the boy with the silver lining,
    I'll be the girl with the cinderblock garden."

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 22:12 ]


    We've lived in the shadows for far too long.