• -

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 11:56 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nou ik vind het helemaal niet raar als je met je ex naar de Efteling gaat terwijl je je huidige vriendin eigenlijk ook wel iets wil doen. Als ik het verhaal zo lees ben je beter af zonder hem. Maar toch is het natuurlijk heel erg rot voor je.

    Dit is om je verdriet weg te eten:



    Heel veel sterkte!


    ©1998

    Pffff wat een rotzak zeg. Ik denk dat je echt zo veel beter zonder hem af bent! Geez, wat een idioot. *virtuele knuffel*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jezus, ik snap sommige mannen ook echt niet. Maarja, je bent sowieso beter af zonder hem! Als je ooit iets kwijt wilt, mag je me altijd een berichtje sturen. ^^
    Sterkte ermee, meid!


    Deep inside, I've never felt alive

    Oh man, voel je alsjeblieft geen fuckup omdat jouw ex makkelijk te verleiden is. Het feit dat hij al vreemdgegaan is met jou tijdens zijn vorige relatie zou enorme alarmbellen moeten laten rinkelen. Zulke gasten zijn gewoon niet te vertrouwen. Hij is een lul, punt.

    Hoe reageerde hij op de break-up? Was hij verdrietig, of kon het hem niets schelen? Also, wanneer mensen je nu vragen naar je (ex)vriend, zeg je gewoon 'Huh, wie?' Vergeet hem. Dat gaat de komende weken erg moeilijk zijn, maar hij verdient geen plek in jouw herinneringen. Laat hem maar lekker verder gaan met z'n sloerie van een ex-vriendin. Blokkeer hem overal zodat je hem makkelijk kan vergeten. Hij verdient jou niet. Jij bent te goed voor hem, en over een tijdje, wanneer jij superfabulous rondhuppelt, zal hij groen zien van jaloezie en zich afvragen waarom hij het ooit heeft uitgemaakt.

    Serieus, succes, ik begrijp je woede omdat ik ook ooit in zo'n parket zat, alleen ging het toen wel een stapje verder.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    JamesPotter schreef:
    Pffff wat een rotzak zeg. Ik denk dat je echt zo veel beter zonder hem af bent! Geez, wat een idioot. *virtuele knuffel*


    Dit, plus, als ik jou was zou ik ook een berichtje naar die ex-vriendin van hem sturen dat jullie zijn vreemdgegaan, terwijl zij nog samen was met hem.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bedankt allemaal (: Die Ben&Jerry's zien er erg goed uit, denk dat ik mezelf na mn werk maar eens ga trakteren op een grote pot :')

    Silvera schreef:
    Oh man, voel je alsjeblieft geen fuckup omdat jouw ex makkelijk te verleiden is. Het feit dat hij al vreemdgegaan is met jou tijdens zijn vorige relatie zou enorme alarmbellen moeten laten rinkelen. Zulke gasten zijn gewoon niet te vertrouwen. Hij is een lul, punt.

    Hoe reageerde hij op de break-up? Was hij verdrietig, of kon het hem niets schelen? Also, wanneer mensen je nu vragen naar je (ex)vriend, zeg je gewoon 'Huh, wie?' Vergeet hem. Dat gaat de komende weken erg moeilijk zijn, maar hij verdient geen plek in jouw herinneringen. Laat hem maar lekker verder gaan met z'n sloerie van een ex-vriendin. Blokkeer hem overal zodat je hem makkelijk kan vergeten. Hij verdient jou niet. Jij bent te goed voor hem, en over een tijdje, wanneer jij superfabulous rondhuppelt, zal hij groen zien van jaloezie en zich afvragen waarom hij het ooit heeft uitgemaakt.

    Serieus, succes, ik begrijp je woede omdat ik ook ooit in zo'n parket zat, alleen ging het toen wel een stapje verder.


    Ehm, ik viel met de deur in huis en zei meteen dat het uit was. Hij vroeg wat er nou weer was en daarna zei hij dat als ik het zo wil, dat het dan maar moet. Maar volgens mij wilde hij niet echt dat het uitging. Anders had hij meteen 'oke' gezegd, en niks meer laten horen. Daarna werd hij ontzettend boos op me, zei dat hij niet vreemdging en dat ik er niets van wist. Maarja, hij heeft enorme anger issues en ik wil niet meer het zielige vogeltje zijn dat in elkaar duikt elke keer als meneer iets in z'n hoofd haalt.

    En ik vind het erg naar om te lezen dat je hetzelfde hebt gehad, en dan nog erger :c Hoop dat je je inmiddels beter voelt (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wauw, maar goed dat je een stomme jongen als hem kwijt bent. Je kan veel beter krijgen dan iemand die niet eerlijk durft te zijn. En je hebt zeker weten de juiste keuze gemaakt. Waarschijnlijk stopt hij er toch niet mee, zelfs niet als je hem verbiedt contact te hebben met zijn ex (dat had je hem eigenlijk al eerder moeten verbieden). Denk er maar aan dat het zo beter voor jou is. (flower)

    Sorry, maar wat is dat voor een ass? Het is toch logisch dat je meer dingen met je vriendin doet als je ex? Sommige jongens schijnen ook niet helemaal door te hebben wat je wel en niet moet doen als je zo'n stalkerige (ik denk dat dat het juiste woord is?) ex hebt. Het is zó lastig en het klinkt zo kut om te zeggen dat je beter af bent zonder hem, maar ik hoop écht dat hij realiseert dat hij een fantastisch persoon is kwijtgeraakt.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wtf. Een zak is jouw ex zeg! En die ex-meid is geen haar beter. Wat een trut. Gadverdamme. Mweh, vind het ook zo jammer voor jou dat je dit mee moest maken. Je weet me te vinden, als je wil praten.. Sterkte!


    26 - 02 - '16

    Geloof me meid, je hebt het juiste gedaan. Once a cheater, always a theater, dat zeggen ze niet voor niks. Je verdient een jongen die je zijn onverdeelde aandacht geeft, die je niet doet twijfelen of hij misschien nog iets voelt voor zijn ex en die jou op de eerste plaats zet. Nu je van hem verlost bent, kan je op zoek gaan naar iemand die jouw aandacht en liefde wel verdient. Nu suckt het allemaal nog, maar na een tijdje ga je inzien dat dit de beste keuze was die je kon maken.
    Dus kop op, laat die leugenaar zijn voor wat het is en eet veel chocolade en ijs tot het hartzeer stopt <3

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 10:07 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Serassi schreef:
    Wauw, maar goed dat je een stomme jongen als hem kwijt bent. Je kan veel beter krijgen dan iemand die niet eerlijk durft te zijn. En je hebt zeker weten de juiste keuze gemaakt. Waarschijnlijk stopt hij er toch niet mee, zelfs niet als je hem verbiedt contact te hebben met zijn ex (dat had je hem eigenlijk al eerder moeten verbieden). Denk er maar aan dat het zo beter voor jou is. (flower)


    Hier wil ik graag even op inhaken. Niemand heeft het recht om zijn/haar lief te verbieden iemand te zien, dat is de grootste onzin die er bestaat, en ik kan er echt kwaad om worden als mensen dat suggereren. Als je in een relatie bent is dat een soort van wederzijdse band, en geen bezitting die je kunt verbieden of verplichten dingen te doen.
    Daarentegen had haar vriend uit zichzelf minder moeten omgaan met haar. Zoals je hebt kunnen zien werken zijn ex en hij samen, en is het dus onmogelijk voor hem om haar niet meer te zien. Als die vriend echt om de gevoelens van Bloodborne had gegeven, dan was hij minder met haar omgegaan. Dit was echter niet het geval, en ik ben blij dat ze nu uit zo'n (toch vrij wel toxische) relatie is gegaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat een drol zeg. Je verdient wel wat beters! Ik kan me voorstellen dat je je nu verdrietig voelt, maar ik kan me niet voorstellen dat je níet beter van deze beslissing zou worden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bloodborne schreef:
    Bedankt allemaal (: Die Ben&Jerry's zien er erg goed uit, denk dat ik mezelf na mn werk maar eens ga trakteren op een grote pot :')

    (...)

    Ehm, ik viel met de deur in huis en zei meteen dat het uit was. Hij vroeg wat er nou weer was en daarna zei hij dat als ik het zo wil, dat het dan maar moet. Maar volgens mij wilde hij niet echt dat het uitging. Anders had hij meteen 'oke' gezegd, en niks meer laten horen. Daarna werd hij ontzettend boos op me, zei dat hij niet vreemdging en dat ik er niets van wist. Maarja, hij heeft enorme anger issues en ik wil niet meer het zielige vogeltje zijn dat in elkaar duikt elke keer als meneer iets in z'n hoofd haalt.

    En ik vind het erg naar om te lezen dat je hetzelfde hebt gehad, en dan nog erger :c Hoop dat je je inmiddels beter voelt (:



    Dit bewijst dan toch weer dat je beter af bent zonder hem. Als hij kwaad wordt wanneer je hem verdenkt, dan is 'ie hoogstwaarschijnlijk schuldig.

    En maak je daar maar geen zorgen om hoor, ik heb nu inmiddels bijna twee jaar een ontzettend lieve vriend. We hebben elkaar ontmoet toen ik een beetje in de put zat, maar hij heeft me helemaal geholpen, ook met mijn zelfvertrouwen. Ik weet dat mijn ex-vriend me nog steeds terug wil en spijt heeft van wat er is gebeurd, maar dat is zijn probleem. Had 'ie z'n slang maar in z'n broek moeten houden. :Y)

    Nu is het de beurt aan jou; ga leuke dingen doen met vriendinnen als afleiding. Of ga juist netflixen met een grotere bak ijs dan je gezicht groot is. Ondanks dat het op een nare manier verkregen is, heb je nu toch vrijheid. Geniet ervan! Ga van een zielig vogeltje naar een bald eagle die zijn ogen eruit pikt wanneer hij gemeen tegen je is. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik weet dat het echt kut voor je is maar iedereen zit nu die jongen af te keuren enzo over dat hij ooit vreemd is gegaan maar dat heb jij zelf laten gebeuren toen hij een relatie met haar had. Ofc bedoel ik dit niet gemeen, maar vind het nogal cru hoe hier mensen zeggen once a cheater always a cheater. Mensen kunnen heus wel veranderen. Wie zonder zonde is werp de eerste steen.

    Maar bon terug naar het verhaal. Ik wens je veel sterkte en ook al weet je mijn mening hierboven vind ik hem echt een klootzak om je zo te behandelen en je bent beter af zonder hem. Je vind vast wel een leuker iemand c: op ieder potje past een dekseltje. Sterkte x!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 10:32 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Ik weet dat het echt kut voor je is maar iedereen zit nu die jongen af te keuren enzo over dat hij ooit vreemd is gegaan maar dat heb jij zelf laten gebeuren toen hij een relatie met haar had. Ofc bedoel ik dit niet gemeen, maar vind het nogal cru hoe hier mensen zeggen once a cheater always a cheater. Mensen kunnen heus wel veranderen. Wie zonder zonde is werp de eerste steen.


    Ik wist dat er iemand ging komen die dat zou zeggen (: En ja, ik heb het zelf laten gebeuren. However, niet helemaal. Toen we voor de eerste keer begonnen te daten was het heel onschuldig. Nadien wilde hij me zoenen en ik wees hem af, zei dat hij nog een vriendin had en dat ik niet er tussen wilde komen. Het is toen netjes uitgegaan tussen die twee. Daarna kregen we een relatie en merkte ik dat ze wanhopig werd. Ons niet met rust liet en roddels begon te verspreiden. Iets later ging het uit tussen hem en mij omdat hij twijfelde. Ik wilde hem gewoon wat rust geven, tot ik merkte dat ze eigenlijk vol in de strijd ging om hem terug te winnen. Hij koos voor mij, en alles ging weer leuk en aardig, maar op de achtergrond was ze nog steeds bezig.
    Toen het later weer uitging tussen ons, heb ik hem in eerste instantie laten gaan tot ze opeens met dat twitter account aankwam en me overal begon te stalken. Twitter, instagram en ze liet haar vriendinnen me toevoegen op facebook zodat ze via hen mij in de gaten kon houden.
    'Prima,' dacht ik, 'Zo kan ik ook spelen.' Dus toen hun relatie een dip kreeg omdat hij me mistte (en ik hem) en hij vreemdging, had ik er geen schuldgevoel bij. Nog steeds niet.

    Ik weet dat het fout is maar ik was het zo zat. En nu nog.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 10:38 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"