• -

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 11:56 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Philip schreef:
    Ik weet dat het echt kut voor je is maar iedereen zit nu die jongen af te keuren enzo over dat hij ooit vreemd is gegaan maar dat heb jij zelf laten gebeuren toen hij een relatie met haar had. Ofc bedoel ik dit niet gemeen, maar vind het nogal cru hoe hier mensen zeggen once a cheater always a cheater. Mensen kunnen heus wel veranderen. Wie zonder zonde is werp de eerste steen.

    Maar bon terug naar het verhaal. Ik wens je veel sterkte en ook al weet je mijn mening hierboven vind ik hem echt een klootzak om je zo te behandelen en je bent beter af zonder hem. Je vind vast wel een leuker iemand c: op ieder potje past een dekseltje. Sterkte x!


    Ik heb die uitspraak alleen maar gedaan omdat ik in exact dezelfde situatie als haar heb gezeten en mijn toenmalig vriendje me ook meermaals heeft bedrogen. Ik geloof dus niet echt meer in het 'ik kan veranderen voor jou'.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 10:49 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik heb die uitspraak alleen maar gedaan omdat ik in exact dezelfde situatie als haar heb gezeten en mijn toenmalig vriendje me ook meermaals heeft bedrogen. Ik geloof dus niet echt meer in het 'ik kan veranderen voor jou'.


    Ik snap dat het rot is en ik ben ook niet tegen jullie beide als persoon, maar persoonlijk ben ik van mening dat je ook niet voor een ander veranderd maar je het voor jezelf moet doen, omdat je zelf in ziet dat je een klootzak bent. Iemand die zegt ik kan veranderen voor jou, zou ik zo en zo niet vertrouwen. Wel naar dat het jou moest gebeuren, meerdere malen.

    @Bloodborne


    Ik snap uberhaupt niet hoe zo'n zak als hij twee meisjes toereloers verliefd op hem heeft kunnen laten raken, maar bon c': Ik bedoelde het niet echt aanvallend naar jou, want ofc verdiend niemand het om bedrogen te worden, zelfs niet als je het zelf gedaan hebt (en nee nu refereer ik niet naar jou, maar over het algemeen) maar het was meer een reactie op andermans reacties. Het spijt me als je je nu beledigt voelt en ik hoop niet dat ik je gekwetst heb of iets.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ah, wat rot voor je. Heb asjeblieft niet het gevoel dat het jouw schuld is, hij is gewoon een enorme eikel dat hij zo met meiden omgaat. Sorry, not sorry
    Ga lekker dingen doen die jij wilt doen, gewoon omdat het kan!


    I was an angel living in the garden of evil

    Philip schreef:
    (...)

    Ik snap uberhaupt niet hoe zo'n zak als hij twee meisjes toereloers verliefd op hem heeft kunnen laten raken, maar bon c': Ik bedoelde het niet echt aanvallend naar jou, want ofc verdiend niemand het om bedrogen te worden, zelfs niet als je het zelf gedaan hebt (en nee nu refereer ik niet naar jou, maar over het algemeen) maar het was meer een reactie op andermans reacties. Het spijt me als je je nu beledigt voelt en ik hoop niet dat ik je gekwetst heb of iets.


    Ik weet dat het niet aanvallend bedoeld was, en als dat wel zo was, had je er ook het recht toe. Maar ik wou het gewoon even uitleggen (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ah meis dat is echt rot zeg ):
    Wat ik nu ga zeggen klinkt makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is wel een goede regel om jezelf gelukkig te maken: probeer mensen die jou niet gelukkig maken zoveel mogelijk te vermijden/links te laten liggen. Ik weet dat dit ervaring en tijd vereist, maar geloof me, het laat je zoveel beter voelen als je je eigen ding blijft doen en niet meer om deze mensen geeft.
    Mijn beste tip is om nu gewoon afleiding te zoeken. Ga iets doen waar je je rustig bij voelt (hardlopen, lezen, met vriendinnen afspreken, grappige series kijken etc etc) en geef jezelf de tijd om deze ervaring te verwerken. Scheld zoveel tegen hem als je wilt (in je hoofd haha) en huil lekker uit als dat nodig is want dat mag gewoon en is helemaal oke.
    Sterkte!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Hij is je niet waard.


    You dare to gaze upon me?

    Ik zag net dit topic voorbij komen en moest gewoon wat van me laten horen
    Fijn om te zien dat er zoveel mensen al achter je staan
    Wat je ex heeft gedaan is echt een rot streek
    Ik heb ook een vervelende ervaring gehad met mijn ex, die besloot er vandoor te gaan met mijn toenmalige beste vriendin
    Maar dit is eigenlijk veel erger
    Dat hij niet onder zijn ex uit kan komen omdat het toevallig collega's zijn is tot daaraan toe, maar het feit dat hij ingaat op haar "moves," dat is echt super gemeen van hem
    Je mag dan collega's zijn, het is niet voor niets je ex. Relaties gaan om vertrouwen en jouw vertrouwen heeft hij nu geschaad door steeds voor zijn ex te kiezen.
    Het is altijd rot om het te zeggen maar toch is het wel zo: het is beter dat het nu over is
    Als hij zo gelukkig is met zijn ex, prima
    Eens gaat hij inzien wat voor een geweldige vriendin hij heeft laten lopen
    (en dat zegt iemand die jou niet eens echt kent)
    Ben en Jerry's ijs werkt altijd en hopelijk voel je je snel weer iets beter
    Jouw ware komt ook nog wel, geniet nu even van het vrijgezellen bestaan en dan komt de juiste jongen vanzelf jouw kant op gelopen
    iemand die wel zin heeft in jouw tijd en aandacht en niet desperate achter zijn ex aan blijft lopen
    Je verdient beter dan dat, veel beter.
    (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    MANNEN! Echt meid, je bent veel beter dan hem, hij verdient jou niet. Punt. Was een ass.
    Ga lekker genieten van ijs in je favo smaak en leuke dingen doen. Probeer er zo min mogelijk aan te denken ook al is dat natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan. Desnoods app je vriendinnen om leuke dingen te gaan doen, want afleiding is misschien ook wel een goed idee.. Heel veel sterkte met deze klote situatie!


    Miep