• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw mijn zusje snapt niet dat ik boos wordt als ze filmpjes van me maakt en ze dan niet meteen verwijderd are you for real.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Watermeloen voor vanavond, mjum! :9~


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Wizardess Heart is te leuk om op youtube te kijken. Zelf spelen is niet leuk omdat je per 4 uren maar 1/14e van een hoofdstuk kan spelen. Maar die romantische spelletjes als My Candy Love e.d. zijn zo geweldig als er een goed verhaal in zit.

    Good Grief van Bastille <3 Ik hou van Bastille en ik wacht al te lang op een nieuw album.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haha BH, stop hurting me.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Whut staat hij nou nog niet ingepland? Oké wtf ik ben blij dat jullie vertrouwen in mij hebben, maar ik zou hem toch graag wel één keer echt doorgenomen willen hebben voor we een complete doorloop met zoveel mogelijk kostuums hebben :/


    Happy Birthday my Potter!

    kan ik mijn nieren ergens doneren, pls. of haal die stomme stenen eruit im dying


    soul made of stardust and chaos.

    Lin-Manuel Miranda is a beautiful human being.


    kindness is never a burden.

    Marmoreal schreef:
    Lin-Manuel Miranda is a beautiful human being.


    He is a precious cinnamon roll too good for this world.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Marmoreal schreef:
    Lin-Manuel Miranda is a beautiful human being.


    yesss


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mignon schreef:
    (...)Let's unite. Ik ben voor Ierland en IJsland. Iets met de underdog en zo.


    WELL, at least one of our favs is winning now.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    godfxckingdamnit


    Heaven is a place that we all have

    Anatomy schreef:
    (...)

    He is a precious cinnamon roll too good for this world.


    Must protect at all cost.


    kindness is never a burden.

    Merp aan de ene kant wil ik dit afronden maar aan de andere kant wil ik gewoon meteen een paper schrijven ipv dit belachelijke iets geval ding. Ik heb helemaal de paper in mijn hoofd. Echt bizar dat de theaterwetenschappers nog nooit een fatsoenlijke paper hebben geschreven en voor dit vak niet wisten hoe je een goed theoretisch kader neerzet.


    Happy Birthday my Potter!

    When a first saw you

    LALALALALA ik ken de tekst niet

    EN NEE, IK HEB NOG STEEDS GEEN PIJN!