• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou heb ik zin in mijn noodles en saucijzenbroodjes D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Daimon schreef:
    Nou heb ik zin in mijn noodles en saucijzenbroodjes D:

    Waarom lust iedereen noodles?

    UGH IK BEGIN TELKENS EEN VOLLEDIGE PAPER TE SCHRIJVEN DIT IS FUCKING IRRITANT. Zo dat is eruit. Weet je wat. Ik maak er gewoon een mooi verhaaltje van en dan krijg ik kut feedback en daarna mag ik wel gewoon een mooie paper schrijven ipv dit belachelijke iets. Sorry hoor, maar ik heb al weet ik veel hoeveel analyses gemotiveerd, dat heet overigens je relevantie theatermensjes, en daar hoort feitelijk ook bij op welk debat je aansluit en alles, maar dat doen jullie dan weet niet? Wtf. Ik maak er wel iets moois van dat ik zelf prettig vind. Het is mijn studie en zolang het een dramaturgische analyse wordt die een mooie opening vormt naar mijn idee voor mijn bachelor eindwerkstuk vind ik dat jullie mij moeten prijzen (cat)


    Happy Birthday my Potter!

    Als dat bankje er niet geweest was, was ik waarschijnlijk écht weggegaan en niet terug gekomen... Ik had nooit verwacht dat ik echt zomaar zou weglopen.


    Your make-up is terrible

    In mijn eentje naar de film, this is gonna be a whole new experience


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ''DOM KIND. WAAROM BEN JE ZO DOM.'' - Een tegen haar haar laptop schreeuwende Eva.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Aurea schreef:
    (...)
    Waarom lust iedereen noodles?

    En dat vraag je aan mij? Heus niet iedereen lust noodles. Jij, neem ik uit dit berichtje op, mijn vader, mijn moeder en vast ook een boel anderen. Een boel mensen hebben het ook nog nooit gegeten. Hoe meer mensen het niet lusten, hoe meer voor mij. Mij heb je er niet mee :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Peter Pan (2003) kijken en je realiseren dat je vroeger een crush had op zowel Peter als Hook. :')

    Niphredil schreef:
    In mijn eentje naar de film, this is gonna be a whole new experience

    Ik zou het ook doen als het een film was die ik graag zou willen zien! Maar gelukkig tot nu toe altijd nog iemand meegekregen.
    Welke film ga je heen? ^^

    Krolock schreef:
    (...)
    Ik zou het ook doen als het een film was die ik graag zou willen zien! Maar gelukkig tot nu toe altijd nog iemand meegekregen.
    Welke film ga je heen? ^^


    Alice: Through the looking glass. Het voelt tot nu toe nog niet zo gek


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Daimon schreef:
    (...)
    En dat vraag je aan mij? Heus niet iedereen lust noodles. Jij, neem ik uit dit berichtje op, mijn vader, mijn moeder en vast ook een boel anderen. Een boel mensen hebben het ook nog nooit gegeten. Hoe meer mensen het niet lusten, hoe meer voor mij. Mij heb je er niet mee :'D


    Ik lust geen instant noodles, haha. Ik heb het zo vaak gegeten en nu kan ik geen hap meer zien. Andere noodles vind ik wel lekker.


    Your make-up is terrible

    Mijn ogen doen ook nog eens zoveel pijn. ;c Huilen is niks voor mij.


    Your make-up is terrible

    Wow, ik mag mezelf echt niet.


    Caution first, always.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Alice: Through the looking glass. Het voelt tot nu toe nog niet zo gek

    Ah die wil ik ook nog zien. Heel veel plezier in ieder geval!

    honger


    Heaven is a place that we all have