• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Villainess schreef:
    (...)

    Het word beter volgend weekend hoor...


    I know
    En dat is maar goed ook!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik geloof dat ik nu weet waarom ze altijd zeggen dat je van jezelf moet houden voordat je van een ander kan houden. Het kan natuurlijk wel, maar god wat doet het soms pijn


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ugh stop stom lichaam >.<. Ik heb al sinds 12 uur vanmiddag een erge druk op de borst en nu steken in mijn hele arm en schouder. Ik wil slapen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Godverdomme laat me gewoon slapen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn kat probeert me volgens mij iets te leren. Hij is zo blij met zijn dekentje; geluk zit 'm in de kleine dingen (:

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 0:07 ]


    26 - 02 - '16

    Mijn Hamilton The Musical/John Laurens obsessie is echt uit de hand aan het lopen.


    kindness is never a burden.

    De zon is aan het opkomen. Wat doe ik nog wakker?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kut allergieeeeeeee. Nu kan ik weer niet naar stage. Waarom houd deze allergie altijd twee a drie dagen aan? Balbulten, misselijk, (deze keer niet) overgeven, heel moe en spierpijn.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 5:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Regen ga weg.. Ik wil deze trui de hele dag aanhouden dus beter regent deze niet nat.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Love this oversized shirt (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Kom op Laura, je bent er bijna

    I feel like I'm dying.


    Your make-up is terrible

    Shit, oortjes vergeten voor een treinreis van ruim een uur....


    Stenenlikker

    Kan je niet elke dag langskomen?? Dit is dag 9 achter elkaar.

    Ahahaha waarom is het zo moeilijk m'n zusje af te schudden. Laat ik maar eerlijk tegen der zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."