• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Burritho schreef:
    (...)

    In Brabant schijnt altijd de zon, zelfs als het regent.


    Ik hoop het, want prob hebben we morgen een hele natte Belle in de efteling :')


    Stenenlikker

    Kendoka schreef:
    (...)

    Ik hoop het, want prob hebben we morgen een hele natte Belle in de efteling :')


    Gaat iedereen morgen opeens naar de efteling?

    Als het te nat in de efteling is kan je altijd mij nog komen opzoeken. Ik woon daar een klein kwartiertje vandaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik weet niet wat ik aan het doen ben dus vraag het ook maar niet.


    soul made of stardust and chaos.

    Mijn moeder mompelde tegen mij dat Die Ene Oom waarschijnlijk een paar keer te vaak aan het stopcontact had gezeten en dat ze zijn busje wilde rammen en ik heb vandaag vier verschillende soorten taart gegeten. Soms is het leven onverwacht mooi, ha. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Burritho schreef:
    (...)

    Gaat iedereen morgen opeens naar de efteling?

    Als het te nat in de efteling is kan je altijd mij nog komen opzoeken. Ik woon daar een klein kwartiertje vandaan.


    Haha, zal het onthouden :')
    Al houden we het denk ik wel uit, er is ook vrij veel (deels) overdekt. Plus paraplu en regenjas mee.

    Zondag gaat een groep van Q erheen, dus ik denk dat de meesten het daar over hebben.


    Stenenlikker

    Kendoka schreef:
    (...)

    Haha, zal het onthouden :')
    Al houden we het denk ik wel uit, er is ook vrij veel (deels) overdekt. Plus paraplu en regenjas mee.

    Zondag gaat een groep van Q erheen, dus ik denk dat de meesten het daar over hebben.


    Ja, van die groep wist ik. Ik was alleen vergeten dat het over een week al was.
    Er zijn bij de efteling ook een paar attracties overdekt. Daar kan je altijd nog in gaan als het regent (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben bekaf en ga dood van de pijn, maar het weekend was best heel leuk ^^ nu weer even verder met hard werken om alles in te halen. En slapen natuurlijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Hoeveel trolls nog deze maand. Welp.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    KuT GALBuLTeN!

    DE JEEUUUKKKK

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh nee, wie heeft mijn 4 jaar oude quiz een kudo gegeven ;') Nu krijg ik telkens reacties van "Dit slaat nergens op!"
    Mensen, dat weet ik. Dit is oud en ik zou niet weten waarom iemand het in de top zou willen hebben! Please stop kudo'ing my old stuff ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Oh nee, wie heeft mijn 4 jaar oude quiz een kudo gegeven ;') Nu krijg ik telkens reacties van "Dit slaat nergens op!"
    Mensen, dat weet ik. Dit is oud en ik zou niet weten waarom iemand het in de top zou willen hebben! Please stop kudo'ing my old stuff ;')


    Ahh, ik voel je pijn. Ik heb een vreselijk oude quiz die om een of andere reden vaak is gemaakt en daarom wekelijks bij de populaire quizzen op de voorpagina verschijnt. Mijn vastberadenheid om nooit iets te inactiveren wordt heftig op de proef gesteld de laatste tijd. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ahh, ik voel je pijn. Ik heb een vreselijk oude quiz die om een of andere reden vaak is gemaakt en daarom wekelijks bij de populaire quizzen op de voorpagina verschijnt. Mijn vastberadenheid om nooit iets te inactiveren wordt heftig op de proef gesteld de laatste tijd. :'D


    Elke week? Dat is nog erger! hahaha. Echt vreselijk zo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Opeens volgers en reacties op Wattpad. Waar komt dat vandaan? :')


    Happy Birthday my Potter!

    girlicious schreef:
    (...)

    Hou wel rekening met regen... heel...veel...regen...


    Het word beter volgend weekend hoor...

    Oh men, oude vriendin leest mijn verhalen en ik denk diep in mijn hart dat ze ze gaat haten.


    Rest in Peace, Son of Gondor