• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage

    Jo


    Mijn zus, ik weet haar naam nog niet eens, probeert weg te komen maar mislukt, met Magie word ze teruggetrokken.
    'Zorgen dat je zus hier blijft.' zegt hij tegen me, ik wou naar haar toelopen maar hij was al bij haar, ik ga op een boomstam zitten, alweer, wat heb ik met boomstammen!?
    "Peter, waarom nam je mij ook mee?" vraag ik, de vraag spookt al even door mijn hoofd maar ik weet dat Peter eigenlijk niet houd van vragen beantwoorden.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Alexandro

    'Maar nu dans ik met een jongen die ik niet ken, wat net zo raar ik als hem bespioneren,
    maar het ene voelt vertrouwder', en met die woorden voelde ik vlinders in mijn buik.
    'Misschien is het ene gevoel gelogen, of het andere kwetsbaarder?' Onze gezichten tegen elkaar
    en we keken naar onze handen die elkaar maar niet loslieten. 'Ik zou moeten gaan, zou ik
    je ooit weer zien, meesteres Caitlin', en ik keek haar recht in haar mooie ogen aan...


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    CAITLIN

    'Misschien is het ene gevoel gelogen, of het andere kwetsbaarder?'
    'Misschien', kaatste ik terug terwijl onze gezichten elkaar raakten.
    De vlinders deden nu gewoon pijn, zo sterk groeide mijn liefde.
    Ook zo snel al... 'Ik zou moeten gaan, zou ik
    je ooit weer zien, meesteres Caitlin', ik keek
    naar zijn gezicht en glimlachte. 'Snel genoeg, voor het dageraad
    zou ik je weer zien.. Op dezelfde plek... Dezelfde klif', en met die woorden liet
    ik los en liep weg. 'Ik zie u snel weer, meneer Alex'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Charlotte "Charlie" Blake
    ,,Everyone wants love, no one likes pain. But if you think, you'll know there's no rainbow without rain.''



    In plaats van Pan te laten antwoorden, die bezig is met mijn handen op mijn rug te binden, doe ik dat. 'Omdat hij gestoord is.' zeg ik luchtig. 'Gestoorde mensen ontvoeren hele drielingen nu eenmaal.'
    'Eigenlijk was het omdat ik een drieling bij elkaar kwam brengen,' zegt Pan. 'Maar zo mag je het ook zien.'
    Ik sla zijn handen weg. 'Het touw zit nu vast.' snauw ik. 'Je hoeft me dan niet meer aan te raken.'
    Pan slaakt een zucht en staat op, hij zet mij ook overeind. 'Jo, kan je haar naar de kooien brengen?' vraagt hij. 'Niet zo'n kleine, het mag een wat grotere zijn.'


    obsessive rage

    Alexandro

    Snel genoeg, voor het dageraad
    zou ik je weer zien.. Op dezelfde plek... Dezelfde klif',
    en met die een beetje botte woorden liet ze me los.
    Ze stopte nog even en legde haar hand op een boom...
    'Ik zie u snel weer, meneer Alex', en ik zag haar blik.
    De blik dat ze nog niet weg wou, maar dat het wel moest.
    'Ik zou opdagen', en ik knikte. Ik sprong op wat stenen en klom
    naar boven. Toen sprong ik ervan af, de vrije val zou ik het noemen,
    maar dit is niet veilig. Ik pakte snel een tak en ging wel tig keer rond.
    Toen ging ik zitten op de tak en klom naar het topje, ik hoopte dat de zon
    voor mij sneller naar beneden zou gaan, dat de dageraad snel zou komen...
    Ik ging naar beneden en plots ik bij Pan en drie zussen. Ik verstopte me, wat
    niet nodig was, maar Pan zou me niet opmerken. Pan zou toch niet sterk genoeg zijn
    voor ''de band'' en meteen deed ik wat mijn gedachten zeiden, ik deed een band om bij
    Pan, die ene die je krachten niet meer lieten werken en meteen wist ik dat dat de eerste
    fout was die ik bij hem niet kon maken...


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Jo


    Ik lach even, ik weet niet, mijn zus, kan ik met nog een zus overweg gaan? Peter is bezig met touwen om haar armen te binden.
    'Jo, kan je haar naar de kooien brengen?' vraagt hij. 'Niet zo'n kleine, het mag een wat grotere zijn.'
    "Ok..." zeg ik snel en loop naar haar toe en neem haar mee naar een kooi, "Het spijt me..." zeg ik, geen idee of ik het meen.
    Ik stop haar in een kooi en doe hem op slot, "Ik hoef eigenlijk niet nog een zus..." zeg ik, lach even en loop terug naar Peter.
    "En nu graag even antwoorden, waarom moest ik ook mee?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    CAITLIN

    'Ik zou opdagen', en hij knikte. Hij klom
    naar boven en ik bleef liever op de grond.
    Ik draaide met mijn vinger, terwijl ik wist
    dat er geen magie uit zou komen. Ik plukte wat bloemen
    en liep door, tot ik zomaar bij een schip kwam. Ik legde de bloemen
    naast me neer en deed dronk zout zee water, gadver! Ik spuugde het
    meteen uit en had spijt dat ik het deed. Ik zocht in mijn tas naar mijn flesje,
    maar ik merkte dat ik hem kwijt was, dombo! Ik sloot mijn ogen en draaide me
    in 1 keer om. 'Wat ben ik toch dom', mompelde ik..


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    Plots komt er een jongen uit de struiken, hij doet de bekende zwarte band om mijn arm. Ik moet hier alleen maar om lachen. 'Ooit gehoord dat je nooit een kooi moet maken waar je zelf niet uit kan?' vraag ik met een lachje. Ik doe de band af en nu om bij hem. 'Ik heb dit gemaakt. Het werkt niet op mij. Maar op jou wel, idioot.'
    Dan komt Jo. 'En nu graag even antwoorden, waarom moest ik ook mee?' vraagt ze. Ik haal mijn schouders op.
    'Daarom.' zeg ik.


    obsessive rage


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~I WILL ALWAYS FIND YOU ~ Catherina Sanchez~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    (Jo doe niet zo gemeen, ik kan niet antwoorden of winnen als ik off ben -,-)

    Ik spring van het dek af voordat ze vecht, snij de lucht lekker!
    Ik ren weg en glimlach, tot ik uit eindelijk bij mijn idiote broer
    komt die Pan probeerde vast te zetten. Voordat ik iets doe geef ik me over.
    Ik stap gewoon naar voren en doet de band van mijn broer af. Dan duw
    ik mijn broer achter uit zodat ik alleen ben, 'Dus, zullen we het nu op een eerlijke
    manier doen?' En ik frons mijn wenkbrauw. 'Of ga je weer als een idioot vlasspelen?'


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    [Even een ding: Volgens de serie kan niemand de band eraf halen behalve Pan of degene wie hem heeft omgedaan, dus je doet hem nu steeds af, maar dat is eigenlijk onmogelijk]


    obsessive rage

    [@Verloren Het bestaan van de band is ook onmogelijk, omdat hij er nog niet eens hoort te zijn, veel later heb je zelf gezegd]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 17:49 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    [Maar nu ik hem erin heb geplaatst, zegt dat ook dat de dingen van in de serie er ook in zitten. Al die karakters zitten er toch ook niet in? Ik bedoel maar..]


    obsessive rage

    @Verloren Maar dat is eigenlijk best gemeen, want als je hem wil redden kan het niet. Dus dan stop je meteen weer heel veel...
    En wat je net gezegd hebt betekend ook dat je ook andere wapens erin kan gooien, dus dat helpt niet. Je kan ook een niet bestaand
    wapen erin gooien waar Pan niet tegen kan, en voordat je zegt dat ik irritant ben, ik weet het al

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 17:54 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    @Verloren&Shairell
    Volgensmij heeft ze gelijk :o
    Zullen we dit in de praattopic verder bespreken?


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Charlotte "Charlie" Blake
    ,,Everyone wants love, no one likes pain. But if you think, you'll know there's no rainbow without rain.''



    Als Jo zegt dat het haar spijt weet ik al dat ze het niet meent. Wanneer ze zegt dat ze eigenlijk niet nog een zus hoeft lijkt ze het net zo min te menen. Ze spreekt zichzelf echt enorm tegen. Zodra ze uit het zicht is verdwenen haal ik de speld die ik gebruikt had om mijn haar op zijn plek te houden onder de pruik, kijk even in het slot en weet het dan makkelijk open te krijgen.
    'Hé, je kan niet zomaar ontsnappen!' roept een lange blonde jongen, een grote klas loopt over zijn gezicht.
    'Dan ken je mij niet.' zeg ik en ren weg.


    obsessive rage