• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage


    Peter Pan

    'Regel nummer één op Neverland.' zeg ik, niet bepaald geschrokken van de gedode bloem of het meisje. 'Mijn kamp mag maar door drie mensen met magie worden betreden. Rumplestiltskin, Odette Straw en ik. Regel nummer twee.'
    Ik knip met mijn vingers en de bloemen maken plaats voor dreamshade, de dodelijkste plant van het eiland. 'Dit is verboden voor meisjes. We heten niet voor niets de Lost Boys, niet de Lost Girls of de Lost Kids of iets anders.'
    Mijn armen plant ik in mijn zij. 'Dus welke sukkel ben jij dat je dat niet weet?'


    obsessive rage


    ___________________________________
    I Always Find You
    ___________________________________
    Catharina Sanchez

    Hij vertelde me al de regels, maar die konden me niks schelen.
    Ik wierp hem mijn dodelijke blik, en voordat er een bliksemschicht op
    hem insloeg deed ik mijn ogen dicht en opende ik hem op de andere kant, er ging
    een boom aan, maar dat kon me niks schelen. Ik keek terug naar hem, 'Aangenaam, degene
    die jij niet mag dus?' Ik keek hoe de arrogante jongen zijn armen in zijn zij plant. 'Je weet
    dat die beweging voor kinderen met ernstige problemen zijn hé, dat doet elk kind
    in groep 1 als ze boos zijn', en ik keek hem arrogant aan. Toen stond ik op en knipte
    ik met mijn vingers, en meteen was ik van kleding verwisseld, 'Problemen zaaien,
    als je ooit van die stam afkomt mag je komen', en ik draaide me om, spring in een gat
    die voor me komt en kom terecht waar ik wil zijn, op de hoogste tak van een boom
    waar ik het beste kan kijken over de mensen die langs lopen, 'wie zou mijn eerste slachtoffer
    worden?'


    I rotten to the core, who could i ask for more?


    Peter Pan

    Het meisje verdwijnt in het gat maar ik kom haar rustig achterna. 'Je hebt echt geen idee wat voor land dit is hé? Je eerste slachtoffer ben jijzelf, omdat je jezelf zo diep in de problemen werkt dat iemand je neersteekt.' Met een knip van mijn vingers geef ik haar een magie wegnemende band om en met nog een knip van mijn vingers is ze vastgebonden. 'Degene in werkelijke problemen ben jij, want jij hebt daarnet iemand beledigt, en je brak de regels van het spel. Niet erg eerlijk. En niet sportief. Valsspelers winnen nooit, dat je het even weet hoor.'


    (Ik weet dat die banden pas veel later bestaan, maar er is er nu toch even eentje, gezien wel meer mensen dit doen en ik even geen andere oplossing weet)


    obsessive rage


    ___________________________________
    I Always Find You
    ___________________________________
    Catharina Sanchez

    'Degene die me neersteekt zou jij zijn? Of ga je zo laag om een moord te plegen?' Van mijn gezicht
    was geen sprankje angst af te lezen, ik was ook niet bang. 'Valsspelers winnen nooit, maar
    kijk eens goed, ik ben degene die nu met zijn handen zit vast gebonden en jij hebt je krachten nog,
    en bedenk even dat dit nooit eerlijk is, het spel moet eerlijk zijn, anders is de winnaar niet de winnaar, maar
    degene die heeft gewonnen met valsspelen en dat is waar we tegen strijden, toch?',
    ik zet mijn arrogantste blik op en kijk hem aan...

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 21:16 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?


    Peter Pan

    Ik grinnik bij de reactie. 'Dit is mijn spel, mijn regels. Ik heb alleen gezegd dat je geen magie mocht gebruiken tenzij je mij, Rumple of Odi bent, en geen meisje mag zijn tenzij je Odi, Leslie of Jo bent. Niks over stelen. Ik heb geen enkele regel gebroken.'
    Ik loop als een roofdier om haar heen. 'Degene die de regels niet snapt, ben jij. En waarom neersteken? Dat laat ik wel over aan de piraten. Of een Lost Boy met zijn ongeneeslijke gif van zijn pijlen, of een fee die haar ziel nu nog niet heeft verprutst. Maar het zelf doen? Dan is het spel wel heel snel over.'


    obsessive rage


    ___________________________________
    I Always Find You
    ___________________________________
    Catharina Sanchez

    'Breng me dan naar je vriendjes, hoe eerder ik dood ben hoe sneller
    jij van me af bent, of heb je nog een slachtoffer nodig?' Ik volg elke beweging en kijk dan
    naar die stomme band. 'Waarom een band, niks slachters in je toverkoffertje?' Ik laat geen angst
    kennen, want anders zou hij dat gevoeld hebben. Ik probeer elke kracht in me uit te proberen,
    en het enige dat werkt is vinger knippen, maar dan zonder enige werking. 'Behandel je al je andere gevangenen zo?
    Of zitten zij wel comfortabel?

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 21:27 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?


    Peter Pan

    'Irritante gevangenen behandel ik zo, niet irritante en belangrijkere gevangenen denken dat ze vrij rond lopen zonder van het eiland af te kunnen.' zeg ik, op Odi doelend.
    'Mal, ik weet niet wat de hell je aan het doen bent, maar het is geen eerlijk spel zo.'
    Odi. Ik had het kunnen weten. 'En nog wat, die illusie van Hook was irritant. Verzin iets nieuws aub.' gaat ze verder terwijl ze de touwen van het irritante meisje los maakt.
    'Wat doe je?! Dat kind is echt irritant hoor!' zeg ik verontwaardigd. Odi kijkt me onverschillig aan. 'Jou irriteren en je zometeen in dat duel op de grond gooien.' zegt ze droogjes. Ze staat op en komt wat dichterbij. 'Ik zie je zo wel. Ik ben niet bang meer voor jou en je vrienden. Je zoekt het maar uit,'
    Ze recht haar schouders, wat haar er plots heel volwassen uit laat zien, en loopt dan weg. 'Dat was dus een mislukte halffee, iemand die sinds kort aan jouw kant staat.' zeg ik tegen het meisje en laat nu een kooi uit het niets verschijnen. 'Maar verwacht er niet teveel van. Eerst zal je bloeden, pijn lijden, en dan verpruts je een feeën leven, en dan doodt ze je.' zeg ik, het laatste vrij droog en gewoontjes.


    obsessive rage


    ___________________________________
    I Always Find You
    ___________________________________
    Catharina Sanchez

    Ik werd bevrijd, onverschillig keek ik haar aan, maar mijn ogen keken
    haar dankbaar aan. Hij laat een kooi uit het niets verschijnen
    en zeg dan heel droog: 'Maar verwacht er niet teveel van. Eerst zal je bloeden, pijn lijden, en dan verpruts je een
    feeën leven, en dan doodt ze je.' Ik kijk hem aan alsof hij gek was, toen sprong ik naar achteren zo de boom uit en rende
    dan zo hard ik kan. De snelheid van mijn benen werkte nog wel, gelukkig. Dat was de enige kracht die de band niet
    in toon kon houden. Bij de klif stopte ik en ik had verwacht dat Pan zomenteen achter me zou staan, maar mijn verwachtingen
    liepen wel heel erg uit...

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 22:21 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    (Je kan helemaal geen magie gebruiken, het touw is weg, de band niet)


    obsessive rage


    Captain Killian Jones Hook

    Woedend sloeg ik weer op wat planten in. Ik kreeg die Chris nog wel... Ik zuchtte diep. Waar was ik toch mee bezig? Ik stopte met het slaan tegen planten, maar hield mijn zwaard nog steeds in mijn hand en bleef de richting op staren waar Chris verdwenen was. 'Ik gaf Babette een lift, sorry voor de onderbreking.' hoor ik iemand zeggen. Verbaast kijk ik om en zie ik dat Odi Babette bij zich heeft. Er verschijnt een grote glimlach op mijn gezicht wat een opluchting was dit. 'Hook, wil je me naar het schip brengen', ik maak een diepe buiging voor Odi. "Mijn eeuwige dank," bedank ik haar. Ik kniel voor Babette neer en leg mijn hand op haar schouder. "Heeft hij je pijn gedaan?" vraag ik bezorgd. Chris zou nu echt boeten voor alles.


    If no one else will defend the world then I must

    o xd
    (maar moet me afmelden)


    I rotten to the core, who could i ask for more?


    Odette Woodley

    'Nadat hij me vergiftigt heeft, en met toverdraad de deur afsloot waardoor ik
    nu elektrisch ben niks aan de hand, alleen licht in mijn hoofd en wat hoofdpijn.
    En raak me maar niet aan', want toen ik zijn hand aanraakte om hem van mijn schouder
    af te halen kwam er een schok, wat voor mij erger voelde dan voor hem. 'Eeh, sorry',
    en meteen voelde ik me misselijk en slikte mijn kots door, ik was gewoon niet lekker...


    ~


    Captain Killian Jones Hook

    'Nadat hij me vergiftigt heeft, en met toverdraad de deur afsloot waardoor ik nu elektrisch ben niks aan de hand, alleen licht in mijn hoofd en wat hoofdpijn. En raak me maar niet aan', ik kreeg een lichtte schok nadat ze mijn arm aanraakte. Het was ook geen slimme zet op dit te doen aangezien ze had gezegd dat ze elektrisch was. 'Eeh, sorry', ik schudde mijn hoofd. "Het is al goed. Bedankt Odi," zeg ik dan nogmaals en ik leid Babette de weg naar de Jolly Rogger. "Ik heb nog wel een kleine kamer waar je kan overnachten." mompel ik zachtjes.


    If no one else will defend the world then I must


    Babette Woodley

    'Dank u wel', en ik krijg kippenvel. Ik wrijf met mijn
    armen over mijn huid en merk dat mijn lichaams temperatuur
    steeds lager word. Ik kijk om me heen en merk dat
    het mijn schuld is, dom een zomer jurk aandoen.
    Ik keek over de zee en liep er naar toe, ik pak
    een handje vol water, het glimpt tussen mijn vingers
    weg en dan moet ik overgeven, alweer :(

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 22:16 ]


    ~

    (Je hebt per ongeluk offerte Odette ipv Babette geschreven cx)


    obsessive rage