• Zie het laatste bericht van dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:00 ]

    Derks schreef:
    (...)

    Ja, daarom dacht ik even 'huh'? en vroeg ik het ook haha. Denk dat ie gewoon een privéberichtje bedoelt in de inbox ofzo haha.


    Dat bedoelde ik ja :P

    YoungPodium schreef:
    (...)

    Haha, wat een perfect onderwerp zou dit zijn voor de bundel ;)
    Ik neem aan dat je de uitgeverij wel hebt kunnen vinden. Het is een studieproject, ik ben stagiair, dus er zal tot er iets concreets ligt niets bekend worden. Mocht je het niet vertrouwen dan kan je mij morgen bellen als ik op locatie ben, het nummer kan ik je in een privebericht wel geven. Meer kan ik helaas niet voor je doen

    Begrijp wel dat ik dit initiatief blind heb genomen, als ik me moet gaan verantwoorden dan neem ik die moeite eerlijk gezegd liever niet, het gaat namelijk niet bepaald om mij.


    Om dan toch op dreef te komen met voldoende inspiratie, zie ik dit als de perfecte kans. Je mag je nummer via PB sturen. Na mijn examen zie ik het zeker zitten eens te bellen. Dan kan ik gelijk ook eens naar de uitgeverij zelf bellen (:

    Ik wil graag het beste voor Quizlet en wil trollers zo snel mogelijk ontmaskeren ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Om dan toch op dreef te komen met voldoende inspiratie, zie ik dit als de perfecte kans. Je mag je nummer via PB sturen. Na mijn examen zie ik het zeker zitten eens te bellen. Dan kan ik gelijk ook eens naar de uitgeverij zelf bellen (:

    Ik wil graag het beste voor Quizlet en wil trollers zo snel mogelijk ontmaskeren ^^



    Helemaal prima! Dus ik kan dan na je examens een verhaal verwachten over het effect van trollers op het internet (Y)?

    YoungPodium schreef:
    (...)


    Helemaal prima! Dus ik kan dan na je examens een verhaal verwachten over het effect van trollers op het internet (Y)?


    Je kan na mijn examen morgen een belletje verwachten, als je nummer nog komt in mijn PB.

    @Derks: iedereen kan zo'n topic maken.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    MT


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Even in het algemeen, ik zal morgenochtend even navragen wat de mogelijkheden zijn om een vermelding op de website te doen. Voor ik dadelijk een halve dag aan de telefoon hang.

    Is dat acceptabel voor iedereen?

    @Metamorphoses, dat klopt.

    Ik ben ff aan 't googlen en heb wel een facebookpagina achtig iets over Korte Verhalen Podium gevonden (klik) maar daar staat niks over dit op. Maar ik ga nog even doorzoeken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik denk dat alle users mij wel vertrouwen dat ik de enige ben die zal bellen. Dan hoef je maar één belletje te doorstaan en niet de hele dag aan de lijn te hangen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn topics.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Metamorphoses schreef:
    Ik denk dat alle users mij wel vertrouwen dat ik de enige ben die zal bellen. Dan hoef je maar één belletje te doorstaan en niet de hele dag aan de lijn te hangen.


    Jep, jij houdt ons wel op de hoogte


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb het nu al vrij druk en ik zou waarschijnlijk, als Belg zijnde, toch niet echt mogen meedoen, maar wel een leuk initiatief. (Nu vraag ik me wel af hoe het dan zit met de opbrengst van de verkoop van die bundels, of die onder de auteurs wordt verdeeld of niet).

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 21:43 ]


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    Ik heb het nu al vrij druk en ik zou waarschijnlijk, als Belg zijnde, toch niet echt mogen meedoen, maar wel een leuk initiatief. (Nu vraag ik me wel af hoe het dan zit met de opbrengst van de verkoop van die bundels, of die onder de auteurs wordt verdeeld of niet).


    Meestal krijgt een auteur 10% van de opbrengst van het boek.
    Leuk als er 30 verhalen in de bundel staan, haha. Allemaal 0,33% :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik moet eerlijk zeggen dat het me allemaal een beetje verrast. Ik kom op dit forum met een positief initiatief en het wordt al snel in twijfel getrokken en ik voel me eerlijk gezegd een beetje lullig behandeld, ik krijg zelfs een e-mail met het verzoek tot aanleveren van persoonlijke informatie. Ik weet niet waarom er zoveel wantrouwen is, maar dat was niet de insteek van het aanmaken van dit topic op deze website.

    Ik ga even met mijn collega stagiair overleggen wat handig is en of dit uberhaupt door gaat. Misschien was het van mijn kant ook iets te voorbarig om het "anoniem" op internet te willen doen

    YoungPodium schreef:
    Ik moet eerlijk zeggen dat het me allemaal een beetje verrast. Ik kom op dit forum met een positief initiatief en het wordt al snel in twijfel getrokken en ik voel me eerlijk gezegd een beetje lullig behandeld, ik krijg zelfs een e-mail met het verzoek tot aanleveren van persoonlijke informatie. Ik weet niet waarom er zoveel wantrouwen is, maar dat was niet de insteek van het aanmaken van dit topic op deze website.

    Ik ga even met mijn collega stagiair overleggen wat handig is en of dit uberhaupt door gaat. Misschien was het van mijn kant ook iets te voorbarig om het "anoniem" op internet te willen doen

    Ik denk dat het komt omdat we bang zijn voor plagiaat of zo. Je topic ziet er vrij netjes uit, dus ik trek je niet meteen in twijfel, maar ik snap wel dat anderen ermee zitten.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik moet helaas de forumbeheerders gaan vragen om dit topic af te sluiten. Het topic heeft een commerciële insteek dus ik moet me persoonlijk verantwoorden dan wel advertentiekosten gaan betalen.
    Aangezien het al zo snel tegen moeilijkheden aan loopt, zeggen we het nu maar af in plaats van een later moment wanneer mensen er tijd in hebben gestoken.

    Sorry mensen, ik ben te snel geweest en had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik dit zou krijgen :p noem het een rookie mistake uit puur enthousiasme