• Zie het laatste bericht van dit topic.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:00 ]

    YoungPodium schreef:
    Ik moet eerlijk zeggen dat het me allemaal een beetje verrast. Ik kom op dit forum met een positief initiatief en het wordt al snel in twijfel getrokken en ik voel me eerlijk gezegd een beetje lullig behandeld, ik krijg zelfs een e-mail met het verzoek tot aanleveren van persoonlijke informatie. Ik weet niet waarom er zoveel wantrouwen is, maar dat was niet de insteek van het aanmaken van dit topic op deze website.

    Ik ga even met mijn collega stagiair overleggen wat handig is en of dit uberhaupt door gaat. Misschien was het van mijn kant ook iets te voorbarig om het "anoniem" op internet te willen doen


    Dat ligt niet aan jou, het initiatief wordt hier over het algemeen ook heel enthousiast ontvangen, maar we hebben de laatste tijd al een aantal keer met zogenoemde 'trolls' te maken gehad. Als dat niet gebeurd was, dan had dit gedoe nu ook niet geweest. Het ligt niet aan jou of aan het idee, dat is echt top, maar het ligt een beetje aan het verleden. Daarom twijfelen mensen en daarom is er nu een klein beetje ophef. Maar dat kan snel opgelost worden.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    YoungPodium schreef:
    Ik moet eerlijk zeggen dat het me allemaal een beetje verrast. Ik kom op dit forum met een positief initiatief en het wordt al snel in twijfel getrokken en ik voel me eerlijk gezegd een beetje lullig behandeld, ik krijg zelfs een e-mail met het verzoek tot aanleveren van persoonlijke informatie. Ik weet niet waarom er zoveel wantrouwen is, maar dat was niet de insteek van het aanmaken van dit topic op deze website.

    Ik ga even met mijn collega stagiair overleggen wat handig is en of dit uberhaupt door gaat. Misschien was het van mijn kant ook iets te voorbarig om het "anoniem" op internet te willen doen


    Probeer het te begrijpen. We hebben hier onlangs een golf van trollers gehad en hoewel het af en toe wel grappig was, zijn sommigen toch wat meer op hun hoede.
    Deze site heeft heel wat jonge, onervaren leden die beschermig verdienen. Jij zou dit zeker moeten weten, gezien het gekozen onderwerp.

    Het feit dat we nergens anders informatie kunnen vinden, en dat in deze moderne tijd, is op zich al best vreemd. Zeker aangezien je op zoek bent naar schrijvers. Ik zou toch verwachten dat er op z'n minst een facebookpagina zou zijn om meer volk te trekken.

    Dan komt er nog het feit bij dat je je zo aangevallen voelt, dat je geen zin hebt om verantwoording af te leggen én dat je veel zegt en uitlegt, zonder iets concreet te kunnen tonen. Voor mij zijn dat allemaal vreemde voorvallen voor iemand die echt officieel bezig is hiermee.

    Als je een stage doet, dan heb je vast een stagebegeleider waar we snel even contact mee kunnen opnemen en dan is het zaakje snel afgehandeld.

    Ik wist trouwens ook helemaal niet dat je hier advertentiekosten voor moest betalen. Dan hebben veel q'ers een probleem, vrees ik, met al die blogs en andere schrijfwebsites.

    Het spijt me dat je je zo aangevallen voelt, maar soms is zelfs de jeugd heel kritisch. Misschien dat je zelf hierover een kortverhaal kan insturen, moest ik (en anderen) me vergissen en er helemaal naast zitten.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:06 ]


    Mhm?

    Frisk schreef:
    (...)

    Ik wist trouwens ook helemaal niet dat je hier advertentiekosten voor moest betalen. Dan hebben veel q'ers een probleem, vrees ik, met al die blogs en andere schrijfwebsites.

    Het spijt me dat je je zo aangevallen voelt, maar soms is zelfs de jeugd heel kritisch. Misschien dat je zelf hierover een kortverhaal kan insturen, moest ik (en anderen) me vergissen en er helemaal naast zitten.



    Moet ook helemaal niet. Dat wordt op Q niet gevraagd door Rutger of de moderators. Noch wordt er door het team gevraagd om persoonlijke informatie en al helemaal niet via email. Alles aan communicatie tussen het moderatorteam en de leden hier wordt gedaan via PB.
    Nevernooit via email.

    Even de feitjes op tafel.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 22:17 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    > Topic gesloten op aanvraag.


    Ik wil een tuin vol egels