• Dit is de praattopic van once upon a time back in the Enchanted forest.


    Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178413
    Speeltopic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178608

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 13:47 ]

    Mine ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    MT


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Mt :)


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Iedereen die een kind is van Rumple, meld je even zeg even de naam van je personage wat de band is met Rumple, weet Rumple van hun bestaan af? Welk kind woont er bij Rumple en welk kind niet?

    Dan kan ik het voor mezelf bij houden. (Misschien dat ik zwz een story aanmaak met alle familiebanden zodat je altijd kan kijken wie familie is van wie etc, voor diegene die dat zou willen)

    Alastor schreef:
    Iedereen die een kind is van Rumple, meld je even zeg even de naam van je personage wat de band is met Rumple, weet Rumple van hun bestaan af? Welk kind woont er bij Rumple en welk kind niet?

    Dan kan ik het voor mezelf bij houden. (Misschien dat ik zwz een story aanmaak met alle familiebanden zodat je altijd kan kijken wie familie is van wie etc, voor diegene die dat zou willen)


    Als dat laatste letterlijk is, ga ik die gwn lezen :p


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Story aanmaken is misschien wel handig.
    Jo is bhet een kind van Rumple, woon bij hem en ben de jongste, Rumple mag me niet en kan toveren

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 21:11 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    MT


    Do I look like Mother Teresa?

    JoSnape schreef:
    Story aanmaken is misschien wel handig.
    Ik ben een kind van Rumple, woon bij hem en ben de jongste, Rumple mag me niet en kan toveren


    Wacht, Jo of Vandicia

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 21:10 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    JoSnape schreef:
    Story aanmaken is misschien wel handig.
    Ik ben een kind van Rumple, woon bij hem en ben de jongste, Rumple mag me niet en kan toveren

    Dus woont bij Belle ook nee? Want Rumple en Belle waren samen in deze RPG toch?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Dus woont bij Belle ook nee? Want Rumple en Belle waren samen in deze RPG toch?



    Belle woont bij Rumple natuurlijk :)
    Ow ja ik heb Serenity trouwens weggedaan en in plaats daarvan hebben ze een zoon als je dat niet erg vind, ivm dat er zoveel vrouwen waren en weinig mannen.

    Ik maak nog wel een man aan, als je het goed vind...
    Dan heb je misschien binnen notime 3 mannen :p


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Alastor schreef:
    (...)


    Belle woont bij Rumple natuurlijk :)
    Ow ja ik heb Serenity trouwens weggedaan en in plaats daarvan hebben ze een zoon als je dat niet erg vind, ivm dat er zoveel vrouwen waren en weinig mannen.

    Dat had ik gezien ja, en is niet erg :)
    Zo'n story lijkt me heel handig ja, want ik weet niet zo goed meer na een tijd wie mijn kinderen zijn, haha xp


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Dat had ik gezien ja, en is niet erg :)
    Zo'n story lijkt me heel handig ja, want ik weet niet zo goed meer na een tijd wie mijn kinderen zijn, haha xp



    Ik weet dat om eerlijk te zijn nu ook al niet meer wie nou precies mijn kinderen zijn en wie de moeder is ;p
    hij heeft er geloofik ook 4 of 5 Baelfire meegeteld die dan niet door iemand gespeeld wordt.

    Ik kan ipv Felix Bae spelen? Want dat is een van de weinige figuren die ik zonder nadenken kan spelen


    obsessive rage

    Verloren schreef:
    Ik kan ipv Felix Bae spelen? Want dat is een van de weinige figuren die ik zonder nadenken kan spelen


    Natuurlijk mag dat