• Daar heb ik toevallig heel veel zin in, maar ik heb eigenlijk geen zin om er zelf eentje te openen. (krul) Is er iemand die dat wel wilt doen? Ik heb eventueel wel wat ideetjes die uitgewerkt kunnen worden. Sommige heb ik al eens gebruikt, maar heel lang geleden.

    1. Shipwreck island - Na een storm stranden twee schepen op hetzelfde, verlaten eiland. De een is een piratenschip, de ander een marineschip.

    2. Een piratencrew die op zoek gaat naar iets waardevols. Dat kan een voorwerp, een plek met een schat of een ander schip zijn.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 15:14 ]


    Your make-up is terrible

    Shireen schreef:
    (...)

    *patiently waiting for season 4 and dead men tell no tales :3*

    Ik ooook. :c Ik kan echt niet wachten tot het nieuwste deel uitkomt, so probs for you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Ik ooook. :c Ik kan echt niet wachten tot het nieuwste deel uitkomt, so probs for you.


    For now I shall continue to romantically obsess over Flint, Vane, Sparrow and Turner :Y)


    how dare you speak of grace


    tya

    Mij lijken beide ideeën trouwens wel leuk (:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    For now I shall continue to romantically obsess over Flint, Vane, Sparrow and Turner :Y)

    Together? o_o Zo, zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Together? o_o Zo, zo.


    Certainly.


    how dare you speak of grace

    Tarrant schreef:
    (...)
    Together? o_o Zo, zo.

    Tja, als je het doet, moet je het goed doen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Tja, als je het doet, moet je het goed doen.

    True shit.


    Dus zijn er nog meer gegadigden?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb besloten om het tweede idee te doen samen met Tarrant! Als er iemand is die het eerste idee wilt gebruiken, ga je gang!


    Your make-up is terrible

    Yessssss. Ik doe sowieso mee!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Count me in (nerd)


    how dare you speak of grace

    Ik wil wel meedoen! Waar is de link?

    Ik wil ook mee doen :D Ga alleen vandaga op vakantie maar ben maandag terug, zo count me ;D


    ~My Mind Is Free~

    Het rollentopic is geopend!


    Your make-up is terrible

    Of het kan zeg maar zo gaan:

    Wanneer twee broers hebben gezworen elkaar nooit meer te zien na een ruzie, en gezworen vijanden zijn gaan ze allebei op een andere schip waar ze later kapitein worden,
    en dan begint het. Het is 20 jaar later en de broers zijn ouder, en ver van elkaar af. Dat denken ze tenminste, maar dan komen ze allebei op het zelfde eiland terecht, opzoek
    naar het zelfde voorwerp, de ruzie komt terug en de piraten worden vijanden, maar of sommige leden zich aan de regels houden:


    Praat niet met de piraten die je niet kent van het andere schip, vecht of vermoord ze desnoods
    Laat je niet zien, en leen geen wapens aan hen uit
    Vertel nooit waar ons schip ligt, je moet ze misleiden


    Er ontstaan liefdes, vriendschappen, ruzie's en nog veel meer, maar of de broers het zouden goedmaken?


    I rotten to the core, who could i ask for more?