• Maar toen realiseerde ik mij dat ik op kot geen handdoeken meer heb. Dus nu ga ik mij straks afdrogen met een keukenhanddoek. :Y)
    Dit is ook meteen het spannendste dat ik in de afgelopen weken mee heb gemaakt. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haha, Melissa. Maar goed dat je niet al onder de douche had gestaan.


    16 - 09 - '17

    Hahahaha das nog niks! Ik heb me een keer moeten afdrogen met een washandje toen onze handdoekken op waren en er niemand thuis was en ik dus al onder de douche stond :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Haha, omg, ik kan me dat echt ontzettend goed voorstellen. ^^ Op kot kunnen rare dingen voorkomen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anders kan een t-shirt ook nog als handdoek dienen ^^

    Ik was vandaag bij de Lidl voor cornflakes, maar die waren op. Dat was zo ongeveer mijn dag en het was heerlijk ;D


    I am an idiot, I move.

    Dat lijkt me zo rot :'D ik had echter ooit x het probleem dat ik mijn baddoek vergeten was en helemaal langs de andere kamers (op kot) moest sneaken om een baddoek te gijzelen x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha, ik heb ook al enkele keren voor zo'n dilemma gestaan. Achja, droog is droog. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Whahaha, dat is gewoon een legitiem excuus om naakt door het huis te mogen rennen. :Y)

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 21:44 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hahaha dat heb ik ook eens gehad. En momenteel is er iets mis met onze CV ketel, dus ik douche al twee weken met ijskoud water. Daar word je ook niet vrolijk van ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het is wel een handdoek :'D -alleen een beetje klein-


    Seasons will change, but I shall remain

    Happened to me too many times, lawl. Vooral als ik dan per ongeluk alle handdoeken in de droger gegooid heb voordat ik ga douchen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hahahaha, Melissa x'D
    Heb hetzelfde wel vaker meegemaakt, maar dan kwam ik daar pas achter toen ik mij gedoucht had, maar gelukkig lagen ze dan nog in de was. Of dat je je net uitgekleed hebt om te douchen/wassen, maar er vervolgens achter komt dat je je kleren vergeten bent te pakken. Of je loopt naar beneden om je bril te halen en komt erachter dat hij nog boven ligt. Of je weet dat het toiletpapier op is en dat vergeet en de volgende keer zonder toiletpapier zit.
    Eeeeeen, wat me het meeste overkomt: je bent boven (ik slaap op zolder) en komt erachter dat je je oplader bent vergeten en je mobiel is bijna leeg.
    Welkom in mijn leven.


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha. Dat heb je mooi opgelost! Ik ga zo op het station eten halen en dan ga ik met een vriendin naar de dierentuin en daarna uit eten. ^^

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 7:22 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    O my god! xD

    Ik moest een keer in mijn blootje door de gang rennen om een handdoek te pakken.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2016 - 9:41 ]

    Ik wilde gisteravond ook douchen en toen kwam er bruin water uit de douche... Er was blijkbaar ergens in mijn wijk een leiding gescheurd :S


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Ik wilde gisteravond ook douchen en toen kwam er bruin water uit de douche... Er was blijkbaar ergens in mijn wijk een leiding gescheurd :S


    Ew!