• (layout komt later!)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb met Char gepost. Morgen vertrek ik naar de Zwarte Cross en ik kom maandag terug, dus dan weten jullie als ik niet actief ben!


    I was an angel living in the garden of evil

    Hehe, ik ben benieuwd wat Jade zou doen als Aid de tijd zou vergeten en helemaal niet meer zou komen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hehe, ik ben benieuwd wat Jade zou doen als Aid de tijd zou vergeten en helemaal niet meer zou komen ^^


    Hmm. Ik denk flippen en hem uit het team zetten.

    Wacht niet flippen. Ik denk dat angstig kalm zou blijven.

    Ik bedenk mezelf net dat ze hem hoogstwaarschijnlijk niet uit het team gooit maar hem echt een schuld gevoel gaat geven. Ik weet het eigenlijk niet. Haha.

    ik zou bijna denken dat jullie de pik op Jade hebben :') jkjk

    [ bericht aangepast op 21 juli 2016 - 23:38 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben weer terug in Nederland hallootjes x)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Sorry, ik had het een beetje druk en kon niet posten ^^ ik ga proberen vandaag een post te typen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Chocolate cauldron is Aids nieuwe favo snoep geworden ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ik had helemaal over aidens stukje heen gekeken haahha, ik dacht dat hij nog moest posten oeps. Ik heb nu geen tijd meer en moet morgen de hele dag werken, maar morgen avond ga ik posten met Liam (:


    take risks

    Ik zal kijken of ik vanavond kan posten met Cam


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben vanaf 31 juli t/m 7 augustus op vakantie,dus dan kan ik niet reageren


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ben op vakantie, dus veel reageren wordt het niet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    later dan ik wilde, maar toch gepost met liam!


    take risks

    Char is gepost!


    I was an angel living in the garden of evil

    Dus we gaan nu met z'n allen naar de quidditch veld toe? Yay c': dit gaat fataal aflopen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dus we gaan nu met z'n allen naar de quidditch veld toe? Yay c': dit gaat fataal aflopen.

    Haha Jazeker


    I was an angel living in the garden of evil

    Het is zo stil :c


    "Ignite, my love. Ignite."