• (layout komt later!)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Begint stil te worden


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Iwan schreef:
    HOI. Ik ben er weer, zeg maar. Heb even met TheseWords/Cadi gekletst en we hebben allebei besloten om gewoon weer nieuw in te springen. Ik heb ook geen idee waar we nu zijn, namelijk. Iemand die me even een beetje wilt bijkletsen en iemand waar ik Wes heen kan sturen? (cat)


    Cam is nog alleen als je wilt xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aiden, Charlotte, Jade en Liam zijn met z'n allen in de bieb, alleen moet Char nu nog even posten voordat we door kunnen gaan ^^

    We kunnen altijd nog doen dat de quidditch training gaat beginnen en dat we naar de veld moeten gaan ofzo ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Aiden, Charlotte, Jade en Liam zijn met z'n allen in de bieb, alleen moet Char nu nog even posten voordat we door kunnen gaan ^^

    We kunnen altijd nog doen dat de quidditch training gaat beginnen en dat we naar de veld moeten gaan ofzo ^^

    Ik ga zo posten met Char, zal erin verwerken dat de training zo begint!


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Ik ga zo posten met Char, zal erin verwerken dat de training zo begint!


    Aiden's paniek meter: maximaal


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oki dan laat ik Cam ook naar het veld komen. Not today tho


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Aiden's paniek meter: maximaal

    I know right, haha. Char voelt met hem mee... Gepost!


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik laat Sil ook wel naar het veld komen, I guess.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wacht; Quidditch? Voor welk huis? Welke training?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    Wacht; Quidditch? Voor welk huis? Welke training?


    Gryffindor Quidditch training over ongeveer een kwartier in de rpg ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Gryffindor Quidditch training over ongeveer een kwartier in de rpg ^^


    Thanks (: Maar daar heeft Wes niks te zoeken, meh


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Iwan schreef:
    (...)

    Thanks (: Maar daar heeft Wes niks te zoeken, meh


    Hij kan altijd "toevallig" daar zijn wanneer de training bezig Is c': Tenminste, als hij niets te doen heeft. Ik weet niet wat hij anders kan doen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Halloooo. Het valt mij op dat de rpg nu al rustiger wordt, iets wat ik super jamemr vind! Is er misschien iets wat ik voor andere kan doen zodat ze weer actief mee kunnen doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Halloooo. Het valt mij op dat de rpg nu al rustiger wordt, iets wat ik super jamemr vind! Is er misschien iets wat ik voor andere kan doen zodat ze weer actief mee kunnen doen?


    Misschien de mensen die nog niet in het speeltopic gepost hebben een berichtje sturen etc?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Burritho schreef:
    Halloooo. Het valt mij op dat de rpg nu al rustiger wordt, iets wat ik super jamemr vind! Is er misschien iets wat ik voor andere kan doen zodat ze weer actief mee kunnen doen?


    Ik zat een beetje vast, aangezien ik nog steeds op een reactie van Geraint wacht. Maar ik denk dat ik Sil gewoon iets anders laat doen, aangezien ik wel weer zin heb om te schrijven. ^^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''