• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Such fun to be ignored.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    SadTech schreef:
    Deze serie is voorspelbaar, maar wel heel, nja, leuk c:

    Vraag me alleen wel af of het echt maar uit 6 afleveringen bestaat, of dat er meer komen, want anders moet ik nog maar 1 aflevering :')

    Welke serie kijk je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een nieuwe laptop maar ik wil helemaal gaan afscheid doen van mijn oude laptop...


    "Ignite, my love. Ignite."

    OMFG DE BLIKSEM IS OP ONS HUIS IN GESLAGEN. Gelukkig niets kapot op het eerste zicht...


    What would Emma do?

    Tarrant schreef:
    (...)
    Welke serie kijk je?



    Between, een Netflix original (nee ik betaal er niet voor!) en ik heb het even opgezocht. Het klopt, de serie heeft maar 6 episodes, maar er is een 2e seizoen in aantocht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben doodmoe en ik ruik naar ijs en ui en Kwalitaria


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lindemann schreef:
    OMFG DE BLIKSEM IS OP ONS HUIS IN GESLAGEN. Gelukkig niets kapot op het eerste zicht...


    Oh shit maar jullie zijn dus allemaal oké?


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Oh shit maar jullie zijn dus allemaal oké?


    Iedereen is flink verschoten, de katten zijn overstuur en mijn vader heeft een vlam uit een stopcontact zien slaan. :') Laten we zeggen dat er niemand meer gaat slapen nu.


    What would Emma do?

    SadTech schreef:
    (...)


    Between, een Netflix original (nee ik betaal er niet voor!) en ik heb het even opgezocht. Het klopt, de serie heeft maar 6 episodes, maar er is een 2e seizoen in aantocht.

    Ik heb nog nooit van die serie gehoord. Heb het even opgezocht, misschien dat ik het eens ga kijken, maar ik hou zelf niet van té veel sci-fi. Hoef je niet te betalen voor Netflix?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lindemann schreef:
    OMFG DE BLIKSEM IS OP ONS HUIS IN GESLAGEN. Gelukkig niets kapot op het eerste zicht...


    Whaaat? You all okei?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Lindemann schreef:
    (...)

    Iedereen is flink verschoten, de katten zijn overstuur en mijn vader heeft een vlam uit een stopcontact zien slaan. :') Laten we zeggen dat er niemand meer gaat slapen nu.


    Dat is wel even flink schrikken, merlins Beard


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit van die serie gehoord. Heb het even opgezocht, misschien dat ik het eens ga kijken, maar ik hou zelf niet van té veel sci-fi. Hoef je niet te betalen voor Netflix?


    Geen sci-fi at all. Alleen mysterieuze dood van mensen vanaf 22, meer niet. Dat is niet eens sci-fi te noemen.
    Ik niet, zit via het account van mijn oom.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lindemann schreef:
    (...)

    Iedereen is flink verschoten, de katten zijn overstuur en mijn vader heeft een vlam uit een stopcontact zien slaan. :') Laten we zeggen dat er niemand meer gaat slapen nu.


    Mijn god. Wij hadden een aantal maanden geleden drie inslagen om ons heen. Een voor ons in het water, een achter ons in de wijk en eentje naast ons in de weg. Zo creepy. Heb staan schreeuwen en janken, want dat gebeurde allemaal binnen 5 seconden. Sinds dien ben ik helemaal geen fan meer van onweer, was ik al niet, maar nu helemaal niet meer.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 22:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Geen sci-fi at all. Alleen mysterieuze dood van mensen vanaf 22, meer niet. Dat is niet eens sci-fi te noemen.
    Ik niet, zit via het account van mijn oom.

    Ze zeggen op internet dat het sci-fi is, echt raar. Maar dan ga ik het eens proberen. Hehe, lucky you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Ze zeggen op internet dat het sci-fi is, echt raar. Maar dan ga ik het eens proberen. Hehe, lucky you.

    Overbodige genre, meer drama en actie hahah. Meer drama tho. Arme Chuck.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.