• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Mijn god. Wij hadden een aantal maanden geleden drie inslagen om ons heen. Een voor ons in het water, een achter ons in de wijk en eentje naast ons in de weg. Zo creepy. Heb staan schreeuwen en janken, want dat gebeurde allemaal binnen 5 seconden. Sinds dien ben ik helemaal geen fan meer van onweer, was ik al niet, maar nu helemaal niet meer.


    Holy crap! D: Hier stonden we binnen we de vijf minuten allemaal in paniek beneden. :')


    What would Emma do?

    Je kan ook dramatisch doen. Elke keer schreeuwen/gillen als er een bliksemflits tevoorschijn komt, hoeft echt niet hoor.

    * Een beetje ongelukkig met de posts. Is niet op jullie gericht, wilde ik even zeggen. Ik woon in het dorp en ik hoor elke keer van die meiden schreeuwen/gillen. Erg vervelend.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 22:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SadTech schreef:
    (...)
    Overbodige genre, meer drama en actie hahah. Meer drama tho. Arme Chuck.

    Oooh, dat zijn meer mijn genres. Chuck? Heet je oom zo? Het is wel handig tho. Ik zoek het gewoon op, op het internet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Je kan ook dramatisch doen. Elke keer schreeuwen/gillen als er een bliksemflits tevoorschijn komt, hoeft echt niet hoor.


    Lol, hier ben ik schuldig aan, puur omdat ik de elektrische lading door mijn lichaam voel en dat totaal GEEN lekker gevoel is :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Oooh, dat zijn meer mijn genres. Chuck? Heet je oom zo? Het is wel handig tho. Ik zoek het gewoon op, op het internet.


    HAHAHA nee een van de hoofdpersonen :')
    Het is hem niet gegund allemaal in die serie.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    HAHAHA nee een van de hoofdpersonen :')
    Het is hem niet gegund allemaal in die serie.

    Hehehehe, geen idee wie Chuck is, maar ik denk dat ik daar wel achterkom (wat je bedoeld) als ik de serie ga kijken. En @ de vorige reactie: Ik had net mijn post veranderd/wat bijgeschreven, hehe. Dan vind ik het wel logisch dat je dat doet, maar het is meer dat er niks gebeurd bij hun. Er komt alleen eentje tevoorschijn en dan doen ze het al.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hehehehe, geen idee wie Chuck is, maar ik denk dat ik daar wel achterkom (wat je bedoeld) als ik de serie ga kijken. En @ de vorige reactie: Ik had net mijn post veranderd/wat bijgeschreven, hehe. Dan vind ik het wel logisch dat je dat doet, maar het is meer dat er niks gebeurd bij hun. Er komt alleen eentje tevoorschijn en dan doen ze het al.


    Nee had wel door dat het niet op ons was hoor ^^
    Wilde het allee kwijt, hhehe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Nee had wel door dat het niet op ons was hoor ^^
    Wilde het allee kwijt, hhehe.

    Hehe, oke. Ik wilde het toch even zeggen, want straks wordt het verkeerd opgevat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lindemann schreef:
    (...)

    Iedereen is flink verschoten, de katten zijn overstuur en mijn vader heeft een vlam uit een stopcontact zien slaan. :') Laten we zeggen dat er niemand meer gaat slapen nu.


    Wow snap ik. Blij dat jullie verder wel oké zijn though. Veel virtuele knuffels!


    Happy Birthday my Potter!

    I fuck up. I swear. Moet er om 5.30 uit en ben niet eens moe -.-
    En het is WARMHEET.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 22:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Regen, yeah :3

    Lol, deze bui is zo groot als heel Nederland. Gaat nog wel ff duren voordat het stopt.

    // Waarom werkt Kissanime niet?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 22:44 ]

    mijn situatie nu = moist

    zowel letterlijk als op de manier waarvan mensen de rillingen krijgen als ze het woord horen en dan irl


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Wow snap ik. Blij dat jullie verder wel oké zijn though. Veel virtuele knuffels!


    Haha, bedankt. :') Ik ben er nog een beetje niet goed van!


    What would Emma do?

    Merp ik ben zo zenuwachtig voor morgen. Waarom had ik ook alweer ingestemd met het zingen van Laat het Los bij het pianospelen van mijn buurmeisje? Ik zing nooit solo's :/


    Happy Birthday my Potter!

    Lindemann schreef:
    OMFG DE BLIKSEM IS OP ONS HUIS IN GESLAGEN. Gelukkig niets kapot op het eerste zicht...


    Da's wel schrikken, jeetje. Ik heb het ook eens meegemaakt. Bij ons viel de schade op zich mee. De stroom op de gehele bovenverdieping lag eruit, de experiabox van KPN was helemaal total loss en drie printplaatjes uit de magnetron waren geknapt D:


    26 - 02 - '16