• Miami's Giorti Beach

    Giorti Beach
    Giorti Beach is een youth resort voor iedereen die interesse heeft in een vakantie met zon, zee, strand, sex, drugs, drank, discotheken en strandfeesten. Het resort bestaat uit drie, redelijk luxe hotels, aan de linker en rechter kant van het resort en in het midden. Hiervoor bevinden zich zwembaden.

    Giorti Beach bevat naast de hotels ook twee (winkel)paden. Naast het linker hotel bevindt zich een korte winkelstraat met winkels waar je onder andere strand en feestkleding kunt kopen, drank kunt kopen, souvenirs kunt kopen, noem maar op. Het rechterpad lijdt naar twee discotheken en drie cafés.
    De combinatie van hotels, zwembaden en winkelpaden maakt Giorti Beach al snel aantrekkelijk. Maar het punt wat echt de bezoekers trekt, is het stuk strand van Miami wat bij het resort zit (overigens afgezet, zodat het niet toegankelijk is voor niet-resort bezoekers). Dit strand bevat strandtenten en strandbarren. In de zee kan ook gezwommen worden.

    Giorti Beach is een youth resort (voor jongeren tussen de 16 en 25 jaar, onder de 21 is het niet mogelijk om drank te halen) voor alle party animals, maar toch ook weer voor de verschillende soorten mensen. Elk hotel heeft zijn eigen ding en komen andere soorten personen. Maar hierdoor is het resort wel toegankelijker voor een grotere groep mensen. Iedereen kan er vriendschappen en liefdes opbouwen, omdat mensen met dezelfde eigenschappen en karakter sneller voor dezelfde soort hotels zullen kiezen, dus sneller met elkaar in contact komen.

    Deze combinaties maken dat Giorti Beach op het moment in de top 5 staat van beste jeugd vakantie bestemmingen. Genoeg redenen om hier een bezoekje aan te gaan brengen en de vakantie van je leven te krijgen.

    Proto Giorti, Detero Giorti and Trito Giorti
    Hotelgasten
    Gasten van Proto Giorti
    • Ciara Ó Dubhghaill — Avalance — 1.3
    • Delia Rodante Zagorakis — Cicatrice — 1.2
    • Eleonora Arabella Peruzzi — ANTI — 1.5
    • Sofia Deimos — Sempre — 1.4
    • Bethany Caitlin Frice Sunrises — 1.4
    • Matthew Jean Harrisons — SphinxX — 1.4
    • Franklin Ricardo Velásquez — Panix — 1.4

    Gasten van Detero Giorti
    • gereserveerd voor sIoane
    • Ashton Leah Graclet — Canagan — 1.4
    • Damian Cyril Haynes — Raccoon — 1.4
    • Candice Øydis Lindström — Camhanaich — 1.3
    • Luke Cedric Connell — Aemilin — 1.4
    • Alexandru Vandici Dragos — ANTI — 1.3


    Gasten van Trito Giorti
    • Michelle Daina Graham — Poshlost — 1.4
    • Olivia 'Liv' Robinson — _AnneFleur_ — 1.3
    • Lydia Dyn-Gomez — Chikara — 1.4
    • gereserveerd voor Dalis (vrouw)
    • Kyra Grenville — Velaris — 1.4
    • Xavier Michel Charbonneau — Avalance — 1.5
    • Florence Da Sangallo — Tapette — 1.4
    • Christopher Kelani Montgomery — Camhanaich — 1.5
    • gereserveerd voor Aemilin
    • gereserveerd voor Cicatrice



    How to join Giorti Beach?
    Je kunt je bij deze RPG kun je je aanmelden op de gewone manier: laat hier een bericht achter met de informatie over jouw persoon. Reserveren mag, maar is niet verplicht.
    Het zou leuk zijn als je je rol zo uitgebreid mogelijk maakt. Zo weten anderen ook meer over jouw rol, en zelf vind je het waarschijnlijk ook fijn om veel informatie te weten over andere personen, zodat je er eventueel vrienden mee kunt worden.

    Benoem in ieder geval het volgende:
    • Naam
    • Leeftijd
    • Woonplaats en land
    • Gekozen hotel
    • Innerlijk
    • Uiterlijk (voeg eventueel foto's toe, dat geeft nog een iets duidelijker beeld)

    Om je rol uit te bereiden kun je het volgende er ook nog bij zetten, dit is niet verplicht:
    • Geschiedenis, familie en afkomst
    • Relaties die je met andere deelnemers hebt bedacht
    • Extra weetjes, zoals wat je persoon in het normale leven doet als werk, of je persoon liever naar een café of discotheek gaat ...

    Als je zelf nog meer dingen erbij wilt beschrijven, mag dat natuurlijk altijd!


    Rules
    • De huisregels van quizlet
    • Relaties en vriendschappen mogen afgesproken worden, maar werk ze al niet tot helemaal in de nopjes uit. Houd het open, zodat het nog redelijk spontaan blijft.
    • 16+ is toegestaan, benoem dit alleen wel even bovenaan je post.
    • Topics worden alleen door Milou (Aemilin) en Camilla (Camhanaich) gestart.
    • Als je bent begonnen aan een rol, en je toch wilt stoppen, schrijf je personage dan op een nette manier uit, laat hem niet zomaar wegvallen. Beschrijf dan dat je personage 'weg moet', o.i.d. .


    Extra
    • Er is geen maximum aantal personages dat je mag hebben. Houd er wel rekening mee dat je ze allemaal actief moet houden.
    • Dat je je personage actief moet houden, betekend niet dat je elke dag moet schrijven. Het gaat erom dat je niet veel langer dan een week niks schrijft.
    • Personages kunnen niet belangrijkere rollen hebben, iedereen is gelijk aan elkaar. Het is dus niet mogelijk dat een personage 'leider van die hotelvleugel' kan worden, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    • Personages kunnen in deze RPG niet ergens werken, ze kunnen dus geen barman o.i.d. worden, aangezien ze op vakantie zijn.
    • Giorti Beach was het idee van Milou, Camilla is degene die helpt met het uitwerken en extra ideeën toevoegen. Als je meer vragen hebt, kun je bij ons beide terecht.


    Topics
    rollentopic
    • speeltopic komt volgende week

    WE SHOULD FUCKING PARTY TOGEHTER.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 18:31 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Canagan schreef:
    (...)

    Sure! Wellicht dat ze dan al bekende zijn van elkaar?

    Dat lijkt me heel leuk! Ze is ook in Sydney opgegroeid c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Dat lijkt me heel leuk! Ze is ook in Sydney opgegroeid c:


    Misschien dat ze bij elkaar op school hebben gezeten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    morgen update ik het rollentopic even en zet ik alle rollen erbij! Heb er nu namelijk geen tijd voor :')
    Luke is trouwens ook gedeeltelijk af (het belangrijkste moet nog (innerlijk), maaaar da maakt niet uit), dus als iemand al interesse heeft in relaties ? :Y)


    take risks

    Ik heb Kyra voor Ashton en Luke ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Canagan schreef:
    (...)

    Misschien dat ze bij elkaar op school hebben gezeten?

    Is goed! Ash zat dan wel waarschijnlijk een jaar hoger.

    @MILOI, me girl meeee

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 23:23 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Velaris schreef:
    Ik heb Kyra voor Ashton en Luke ^^


    ik zie wel mogelijkheden tussen luke en kyra! (:


    take risks

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Is goed! Ash zat dan wel waarschijnlijk een jaar hoger.

    @MILOI, me girl meeee


    CAMILOI CAMILOI, ZOU JIJ NIET GAAN SLAPEN?
    Candice en Luke worden ofc best friends :Y) die hebben die camiloi kill swag ofc ofc


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    CAMILOI CAMILOI, ZOU JIJ NIET GAAN SLAPEN?
    Candice en Luke worden ofc best friends :Y) die hebben die camiloi kill swag ofc ofc

    Ik poets mijn tanden :Y)
    YAAAAAAAAAAAAS KILL SLAY CAMILOI > alles


    Up with the sun. Gone with the wind.

    @Camhanaich, lijkt me geen probleem. (:

    @Velaris, Yesh. Heb je misschien al enig idee? ik zal zo haar rol doorlezen. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Ik poets mijn tanden :Y)
    YAAAAAAAAAAAAS KILL SLAY CAMILOI > alles


    Always Camiloi, always.


    take risks

    Canagan schreef:
    @Camhanaich, lijkt me geen probleem. (:

    @Velaris, Yesh. Heb je misschien al enig idee? ik zal zo haar rol doorlezen. ^^

    Helemaal top dan! Zullen we doen dat ze elkaar misschien ook dan kennen van een sportteam op school?


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Helemaal top dan! Zullen we doen dat ze elkaar misschien ook dan kennen van een sportteam op school?


    Ja dat is goed. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sempre schreef:
    (...)

    Ahh, die vind ik wel leuk ja. En ehm ja, hoe hebben ze elkaar leren kennen? Tijdens een eerder avondje uit gewoon?


    Kan, of als we niet standaard willen, een keer in een zwembad en er worden vast ook wel activiteiten georganiseerd, dus dat is ook een optie ^^

    Aemilin schreef:
    (...)

    ik zie wel mogelijkheden tussen luke en kyra! (:


    Had je iets in gedachten c: ?

    Canagan schreef:
    @Camhanaich, lijkt me geen probleem. (:

    @Velaris, Yesh. Heb je misschien al enig idee? ik zal zo haar rol doorlezen. ^^


    Nog niet zo 1, 2, 3.


    @Aemilin. Ik heb een idee :Y) Is het misschien leuk als er ook activiteiten georganiseerd worden door de hotels, waar de personages dan aan mee kunnen doen? Bijvoorbeeld beach volleybal toernooi, van die bananenboot dingen, iets à la Wipe Out et cetera. Dan zijn er wat meer mogelijkheden voor mensen om in contact met elkaar te komen, met name ook met mensen die in niet in hetzelfde hotel zitten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb nog niet alle rollen doorgelezen, ga ik zo doen, maar heeft iemand interesse in een relatie met Olivia? (:


    chaos makes the muse

    Velaris schreef:
    (...)
    Kan, of als we niet standaard willen, een keer in een zwembad en er worden vast ook wel activiteiten georganiseerd, dus dat is ook een optie ^^


    Ahh, dat is wel leuker haha. Ohh ik zie Sofia haar wel een keer nafluiten als ze langsloopt bij het zwembad en dan net doen alsof iemand anders dat deed.


    When time and life shook hands and said goodbye.