• Zijn er nog mensen die meekijken naar de seizoensfinale van de geweldige soap Thuis? :O

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 20:10 ]


    I wanna be a wizard!

    Ik herken die serie van alle confession van UGent en de KU, maar zelf kijk ik het niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Als onbenulde Nederlander dacht ik even dat dit ging over de EK-finale waarin België zou belanden en dan speelt als 'thuis'. Is het trouwens een leuke serie?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Ja zeker! In België is het vaak ruzie om welke soap beter is: Thuis of Familie. Maar ik ben absoluut voor Thuis. Het was trouwens heel spannend daarnet, er zijn twee mensen dood volgens mij, van eentje ben ik zeker. (:


    I wanna be a wizard!

    Familie, tho.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Familie, tho.


    Saaaame. Wanneer is die finale trouwens? Volgende vrijdag?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wasikowska schreef:
    Familie, tho.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Pffff, VTM'ers of wat? (joehoe)

    NEE MAAR OMG IK HEB GEKEKEN EN OMGG ZO FUCKING SPANNEND. Overigens, ik vind die Arne echt een vuile pedofiel en Olivia is echt zo'n naïeve slet of zo xd ok, niet haar keuze om gedrogeerd in een bos verkracht te worden, maar kom op, ze wipt (letterlijk) van Lowie naar Arne :')

    EN GOOOD, Williaaaam! Zijn ware aard komt naar boven xd trouwens, ik vond dat gevecht in het ziekenhuis echt wel slecht. Tom, kom op, het was zoooooo obvious dat je nog slaag zou krijgen het moment dat je hem de rug toekeerde. Marjanne is trouwens niet echt dood, denk ik. Dat kan gewoon niet :'D Leah Thys heeft trouwens in het praatprogramma erna over de Brexit verklapt dat 'de kijker moet denken dat Marjanne dood is'. Obvious huh.

    Oh en ik kan Femke eeeeecht niet af. Da's echt zo'n trut. En die trouw, kom op, Peter, waarom doe je een random trouw? Femke was echt wel druk bezig met dat project?

    OH EN WAT BETREFT FRANK BOMANS, DE LUL VAN HET JAAR; waarom kan hij gewoon niet rustig aan Kaat accepteren in plaats van heel de Kabouters kort en klein te kloppen? :'D EN SIMONNE, whatthefuck didyoudo???? You cheated on Frank AND on Julia. Slet 2.0

    En als laatste: PEGGY, whatthehell ga je doen in Portugel met die vreemde gast??? Rosa is trouwens best wel grappig :')

    Heel wat stof om over te praten dus, als trouwe Thuis-kijken :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Pffff, VTM'ers of wat? (joehoe)

    NEE MAAR OMG IK HEB GEKEKEN EN OMGG ZO FUCKING SPANNEND. Overigens, ik vind die Arne echt een vuile pedofiel en Olivia is echt zo'n naïeve slet of zo xd ok, niet haar keuze om gedrogeerd in een bos verkracht te worden, maar kom op, ze wipt (letterlijk) van Lowie naar Arne :')

    EN GOOOD, Williaaaam! Zijn ware aard komt naar boven xd trouwens, ik vond dat gevecht in het ziekenhuis echt wel slecht. Tom, kom op, het was zoooooo obvious dat je nog slaag zou krijgen het moment dat je hem de rug toekeerde. Marjanne is trouwens niet echt dood, denk ik. Dat kan gewoon niet :'D Leah Thys heeft trouwens in het praatprogramma erna over de Brexit verklapt dat 'de kijker moet denken dat Marjanne dood is'. Obvious huh.

    Oh en ik kan Femke eeeeecht niet af. Da's echt zo'n trut. En die trouw, kom op, Peter, waarom doe je een random trouw? Femke was echt wel druk bezig met dat project?

    OH EN WAT BETREFT FRANK BOMANS, DE LUL VAN HET JAAR; waarom kan hij gewoon niet rustig aan Kaat accepteren in plaats van heel de Kabouters kort en klein te kloppen? :'D EN SIMONNE, whatthefuck didyoudo???? You cheated on Frank AND on Julia. Slet 2.0

    En als laatste: PEGGY, whatthehell ga je doen in Portugel met die vreemde gast??? Rosa is trouwens best wel grappig :')

    Heel wat stof om over te praten dus, als trouwe Thuis-kijken :Y)


    Ja wow, nu je dat zo opnoemd is er eigenlijk echt veel gebeurt. En al de dingen die je zegt kloppen echt helemaal, Femke haat ik nog het meest van allemaal.


    I wanna be a wizard!