• Al een tijdje ben ik bezig met sparen en ik kan nu eindelijk iets redelijk duurs kopen (wel het liefst onder de 100 euro). Ik heb het gevoel dat ik iets wilde hebben maar ik ben vergeten wat :') ja ik ben vaag Weten jullie misschien "must haves" voor bijvoorbeeld creativelingen (iets ivm bijvoorbeeld tekenen/knutselen/schilderen)? Verder spaar ik edelstenen, houd ik van fantasy beeldjes, spullen etc. Ik houd van muziek en ik speel piano. Ik houd van de Japanse cultuur en ook zeker van anime en manga. Oja, ik cosplay ook maar ik ben er nog niet over uit of ik een cosplay wil kopen van dat geld. Dus, weten jullie wat? :Y) Iets wat het waard is om voor gespaard te hebben? :'D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 13:04 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Derks schreef:
    (...)

    Omg, ja, een 3d pen. Aka deze!

    Omg hij is goedkoper dan dat ik dacht dat ie was haha


    Omg omg die wilde ik al zo lang. Ik was 'm heel even vergeten omg dit is zo nice waaah


    The sun will rise and we will try again.

    Ik wil een studio opname set kopen, met een microfoon en dempers en alles, want als ik opneem via mijn laptop kan hij de uithalen soms niet aan en klinkt het heel raar/minder mooi. Het vorige waar ik lang naar gezocht heb en voor gespaard heb, was mijn green screen. En ik denk dat het volgende mogelijk een drone is. Hoewel een hele goede camera ook nog wel iets is.... Maar ja das allemaal lang zoeken naar een goede deal en ook sparen, want ik wil ook altijd geld op mijn spaarrekening kunnen zetten etc.


    Happy Birthday my Potter!

    Derks schreef:
    Mijn musthaves, ofwel mijn wishlist:
    - Het album A Head Full Of Dreams van Coldplay (ik beluister 'm nu via spotify, maar alleen via m'n laptop want op m'n telefoon werkt het niet, maar ik vond 20 euro een beetje veel. Nu is ie een tientje, bij bol.com, maar ik mag niet via internet bestellen meh.)
    - Faber Castell Polychromos (dure potloden, voor 12 stuks betaal je al gauw 21,50)
    - Een minibar :D (dan kan ik melk enzo op m'n kamer bewaren, dan kan ik gewoon op m'n kamer ontbijten, ik slaap op de zolder en anders moet ik 's ochtends eerst drie trappen naar beneden om te ontbijten en dan weer omhoog om m'n tanden te poetsen en weer naar beneden. Vind ik een beetje veel moeite, dus ik skip ontbijt meestal)
    - Een tenue van Manuel Neuer of Mario Götze van het Duitse elftal (de nieuwe van Neuer of de oude van Götze bc wk2014 feelings), beetje jammer dat een shirt alleen al vaak 100 euro is. Dus ja, wordt 'm niet.
    - Nieuwe handschoenen. Die heb ik volgend seizoen ook wel echt hard nodig, maar ik mag niet internetbestellen meh.

    Normaal heb ik nog meer dingen die ik echt graag wil hebben, maar op 't moment weet ik niet zoveel, haha. Oef, lastig.

    Ik maak zelf altijd een deel van m'n geld over naar m'n spaarrekening haha.


    Super leuk! En omg ja idd een minibar! Geweldig idee!


    The sun will rise and we will try again.

    GredWeasley schreef:
    Ik wil een studio opname set kopen, met een microfoon en dempers en alles, want als ik opneem via mijn laptop kan hij de uithalen soms niet aan en klinkt het heel raar/minder mooi. Het vorige waar ik lang naar gezocht heb en voor gespaard heb, was mijn green screen. En ik denk dat het volgende mogelijk een drone is. Hoewel een hele goede camera ook nog wel iets is.... Maar ja das allemaal lang zoeken naar een goede deal en ook sparen, want ik wil ook altijd geld op mijn spaarrekening kunnen zetten etc.


    Erg nice! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Polaroid omg


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Een polaroid :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Standal schreef:
    Polaroid omg


    Jaaa


    The sun will rise and we will try again.

    Ik wilde heel lang een Wacom Intuos Art tablet en sinds kort heb ik er één!

    Ook wil ik heel graag de betaalde versie van Photoshop, maar eerst wil ik wat beter worden met Cs2 ^^

    [EDIT] En een UNDERTALE shirt

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 17:40 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Virtues schreef:
    Ik wilde heel lang een Wacom Intuos Art tablet en sinds kort heb ik er één!

    Ook wil ik heel graag de betaalde versie van Photoshop, maar eerst wil ik wat beter worden met Cs2 ^^

    [EDIT] En een UNDERTALE shirt


    Ik heb al een tablet haha! Als ik dat niet had, dan had ik dat nog zeker gekocht


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Ik heb al een tablet haha! Als ik dat niet had, dan had ik dat nog zeker gekocht

    Wat voor tablet heb jij?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Voor dat geld zou ik waarschijnlijk een hele nieuwe garderobe bestellen op Wish, haha. Of een fitnesstracker van Fitbit. Of nieuwe hardloopschoenen. Ik hou van sporten en kleding.

    Mijn must haves zijn toch wel:

    - Mi band 2 (activity tracker met heart rate monitor)
    - Een paar Doctor Martens schoenen
    - Bluetooth oordopjes of koptelefoon
    - Een voorraad Cola Light Lemon


    Your make-up is terrible

    Virtues schreef:
    (...)
    Wat voor tablet heb jij?


    Ik heb een Bamboo Pen and Touch fun S ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Assassin schreef:
    Voor dat geld zou ik waarschijnlijk een hele nieuwe garderobe bestellen op Wish, haha. Of een fitnesstracker van Fitbit. Of nieuwe hardloopschoenen. Ik hou van sporten en kleding.

    Mijn must haves zijn toch wel:

    - Mi band 2 (activity tracker met heart rate monitor)
    - Een paar Doctor Martens schoenen
    - Bluetooth oordopjes of koptelefoon
    - Een voorraad Cola Light Lemon


    Haha nice!


    The sun will rise and we will try again.

    Ik wil een macrolens voor mijn camera, maar de bodemprijs voor zo'n dingetje ligt al boven de 400 euro :c


    26 - 02 - '16