• Ik dacht vandaag leuk m'n haar weer eens rood te verven. Dus zo gezegt, zo gedaan. Haar bij de kapper laten knippen, verf gekocht die ik eigenlijk altijd nam en erin gedaan.
    En het staat verschrikkelijk.

    Ik heb vaker m'n haar rood gehad maar op de één of andere manier is het echt niet mooi gelukt en vind ik het vreselijk staan. Ik heb nu ook nog een pakje bruine haarverf liggen en het is echt verleidelijk om er meteen overheen te gaan. Weet iemand of dat dan zal pakken? Dit is echt niet geworden wat ik wil en ik weet dat snel achter elkaar verven schadelijk is voor je haar maar dat maakt me niet zoveel uit. In mijn geval hersteld het altijd best snel. Helppppp! :c

    Edit: ik heb overigens echt gezond haar momenteel.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 15:25 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik zou het niet weten. Maar misschien is het bellen van je kapper een optie. Die weet dat vast wel! Echt balen zeg dat het niet mooi uitgevallen is


    Miep

    Oef lastig in te schatten. Echt pakken zal het sowieso niet want rood is een hele sterke kleur en sowieso echt een hel om uit je haar te krijgen. Is het wel egaal? Vind je het te fel om echt de hele kleur niet mooi? Anti roos shampoo haalt wel wat weg van de felheid maar is ook niet goed voor je haar. Persoonlijk zou ik het niet wagen om er bruin overheen te doen. Het zal waarschijnlijk weinig helpen en veel beschadigen. Beter kan je dan even wachten of terug naar de kapper gaan


    Can't control my second personality

    Als je er nu bruin overheen doet wordt het bruin met een rode gloed. Weet niet of je dat beter vindt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb het inmiddels weer in de verf zitten.
    De hele kleur was gewoon echt niet mooi, dus als ik het risco moet nemen van bruin haar met een rode gloed dan heb ik veel liever dat. Ik hoop gewoon dat het er een klein beetje redelijk uitziet als ik het straks uitspoel.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Eerst even onder de douche een aantal keer wassen, dan kan je het pakje bruin er wel overheen gieten. Let er alleen wel op dat het bruin over de tijd van een paar weken weer vervaagd, dan zla het rood er weer uitkomen. Had ik ook :/
    Dacht even mooi mijn rode uitgroei te controleren door er bruin overheen te gooien terwijl ik mijn rode haren weer liet uitgroeien. Dat werkte een maand.


    #WWED - What Would Emma Do?

    -

    [ bericht aangepast op 23 maart 2017 - 11:56 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik vind het beiden echt heel leuk staan. Ook al zie ik je gezicht niet op de foto. Het probleem met het rode is gewoon dat je er erg aan moet wennen (vooral als je het niet eerder gedaan hebt).

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 17:13 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik vind het eerste al heel erg mee vallen, het tweede is juist ook heel mooi!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Allebei is leuk maar de tweede vind ik wat mooier.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Allebei is leuk maar de tweede vind ik wat mooier.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik vind het eerste super mooi bij je staan ook al zie ik je gezicht niet echt.
    En het tweede is eigenlijk even mooi dus alle twee .


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Eledhel schreef:
    Allebei is leuk maar de tweede vind ik wat mooier.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.