• Well, na het grootse succes van Pim hier op Quizlet kon het niet laten om ook nog foto's van de kat van vriendlief te laten zien. Ontmoet Malibu, de 3,5 jaar oude schildpadpoes van mijn vriend c;


    Voor Malibu was deze fotoshoot een best vermoeiende ervaring. Ze kon het dan ook niet laten zo nu en dan haar prachtige gebit te laten zien aan de camera!


    Er staan nog wat meer foto's op mijn fotografiepagina op Facebook, Miauw Fotografie.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 11:17 ]


    26 - 02 - '16

    Super mooie foto's! En echt een prachtige kat :3


    Treat people with kindness

    Wow, die kat is echt heel mooi. Je kan zulke mooie foto's maken van dieren. Je zou eens foto's van mijn kat moeten maken, kan iedereen zien hoe lelijk en schattig tegelijk ze is. (krul)


    Your make-up is terrible

    Wat een ongelooflijk prachtige kat <3
    Mooie foto's!

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 21:22 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Wow, dankjullie (bloos)

    @Nikki; dat kan geregeld worden, hoor. Ik wil best wel een keertje foto's van je kat komen maken ^^


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    Wow, dankjullie (bloos)

    @Nikki; dat kan geregeld worden, hoor. Ik wil best wel een keertje foto's van je kat komen maken ^^


    Wow, echt? Dat zou awesome zijn! Ik heb eigenlijk drie katten, maar eentje is sowieso veel te lelijk voor foto's. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wow, echt? Dat zou awesome zijn! Ik heb eigenlijk drie katten, maar eentje is sowieso veel te lelijk voor foto's. (cat)


    Of course c;
    Dan kan ik ook een portfolio-ish ding opbouwen zodat mensen kunnen zien hoeveel verschillende soorten katten ik al gefotografeerd heb (;


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Of course c;
    Dan kan ik ook een portfolio-ish ding opbouwen zodat mensen kunnen zien hoeveel verschillende soorten katten ik al gefotografeerd heb (;

    Dat is wel heel awesome, ja. Je zou er echt een bedrijfje van moeten maken eigenlijk, haha. Je foto's zijn altijd zo awesome.


    Your make-up is terrible

    Mooi beestje en weer een gave gapende foto!
    Leuke naam ook (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Assassin schreef:
    (...)
    Dat is wel heel awesome, ja. Je zou er echt een bedrijfje van moeten maken eigenlijk, haha. Je foto's zijn altijd zo awesome.


    Thanks c;
    Dat wil ik op de langere termijn wel, maar eerst eens zien hoe dit uitpakt ^^


    26 - 02 - '16

    Ik heb Chester en Goofy ook in de aanbieding voor je!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je mag James ook wel eens fotograferen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SadTech schreef:
    Ik heb Chester en Goofy ook in de aanbieding voor je!


    En eventueel Isa!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jullie maken me zo blij eh. Ik zou een tour door Nederland en België moeten maken om iedereens kat te fotograferen (banana)


    26 - 02 - '16

    Verdomd, en ik dacht dat het mijn drank was.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mooie kat en zeker leuker foto's....maar als ik moet kiezen ga ik voor Pim #TeamPim!<3


    You were born original, don't die as a copy.