• Hé hallo,

    Normaal gesproken open ik niet zo snel topics maar deze keer ben ik echt radeloos, haha.
    Ik heb al jarenlang hetzelfde haar, pretty much gewoon lang en bruin met soms een beetje blonde highlights daartussen. Ik heb echter het gevoel dat ik eens aan iets nieuws toe ben. Het probleem echter is: ik ben een absolute ramp in het afwegen of iets bij mij zou staan. :')
    Ik wil ook de mijn haar niet volledig kort knippen, dus niet dat ik opeens voor een schouderlengte zou willen gaan ofzo. Ik ben echter wel van plan om het slechte eraf te knippen, dit zal ongeveer 10 cm of iets minder ofzo zijn aangezien ik 1x per jaar naar de kapper ga en er dan steeds een groot stuk af moet. That's how much I hate going to the hairdresser. :'D

    I guess dat ik gewoon eens even wil polsen wat jullie denken dat bij mij zou staan. :'D
    Ik heb niet echt goede foto's waarop mijn volledige haar te zien is, haha, maar ik hoop dat jullie het hierop toch een beetje kunnen inschatten.




    Rise and rise again until lambs become lions

    Heb je een idee van welk model je wel leuk lijkt?


    Take me to wonderland

    Misschien kun je wat laagjes laten knippen vanaf je schouders?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dysphoria schreef:
    Heb je een idee van welk model je wel leuk lijkt?


    Hm nee, dat is zeg maar het probleem, haha.
    Ik heb daarstraks wel eventjes liggen googlen maar veel haalt het niet echt uit. Ik zie de bomen door het bos niet meer met al die verschillende snits, haha. :'D Ik hoopte dan ook dat er misschien sommigen hier op deze site waren die er iets meer van wisten.

    Sempre schreef:
    Misschien kun je wat laagjes laten knippen vanaf je schouders?


    Hm, dat stelde mijn moeder inderdaad ook al voor. Misschien moet ik dit toch eens overwegen. Bedankt!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 13:59 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik denk dat een pony jou echt super leuk zo staan!


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik denk dat een pony jou echt super leuk zo staan!

    I second this

    Als er dan met een pony, een rechte bedoeld wordt, ben ik het niet echt eens met een pony. Ik denk dat je gezicht (sorry for saying) dan wat vierkanter/boller gaat worden. Persoonlijk denk ik dat zoiets je wel leuk zou staan (met laagjes, inderdaad). Laagjes doen vaak wonderen (voor extra volume in het haar).


    Don't walk. Run, you sheep, run.