• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 27 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 30 • 1,1
    • —— Kok • Morticia • Gereserveerd
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • —— Marmoreal • Gereserveerd
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 25 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • —— ANTI • Gereserveerd
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • ——


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Standal schreef:
    (...)
    Ik vind het goed om Teddy met Stan te verbinden op de één of andere manier. Had je zelf al een idee hoe hij aan boord is kunnen komen of niet?

    Nee. :Y) Ik ben een beetje dood nu, zal er morgen over nadenken! Hoogstwaarschijnlijk zal ik iets om zijn verslaving van gokken schrijven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Nee. :Y) Ik ben een beetje dood nu, zal er morgen over nadenken! Hoogstwaarschijnlijk zal ik iets om zijn verslaving van gokken schrijven.


    Is goed! Dan bespreken/kijken we morgen wel verder ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Nu ik Asparanza's geschiedenis iets heb veranderd en wat andere dingen heb toegevoegd denk ik dat ze nu ook wel helemaal openstaat voor relaties. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    Nu ik Asparanza's geschiedenis iets heb veranderd en wat andere dingen heb toegevoegd denk ik dat ze nu ook wel helemaal openstaat voor relaties. c:

    Had je nog over nagedacht over die van mij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Had je nog over nagedacht over die van mij?


    Ja, ik ga zo nog eens even kijken. Gezien ik enkele plaatsen heb veranderd zouden ze elkaar weleens tegen gekomen zijn. Misschien dat we daarmee wat kunnen. ^^


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    Nu ik Asparanza's geschiedenis iets heb veranderd en wat andere dingen heb toegevoegd denk ik dat ze nu ook wel helemaal openstaat voor relaties. c:


    I'm interested, maar heb geen ideeën, dus als jij iets leuks weet, let me know.


    how dare you speak of grace

    ANTI schreef:
    (...)

    Ja, ik ga zo nog eens even kijken. Gezien ik enkele plaatsen heb veranderd zouden ze elkaar weleens tegen gekomen zijn. Misschien dat we daarmee wat kunnen. ^^

    Hehe oke, ik ben benieuwd naar de ideeën c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ANTI schreef:
    Nu ik Asparanza's geschiedenis iets heb veranderd en wat andere dingen heb toegevoegd denk ik dat ze nu ook wel helemaal openstaat voor relaties. c:


    Had je nog iets speciaals in gedachten met hoe ze precies op het schip is gekomen? Aangezien Stan niet zomaar iedereen toe laat en eerder zelf op zoek is gegaan.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Had je nog iets speciaals in gedachten met hoe ze precies op het schip is gekomen? Aangezien Stan niet zomaar iedereen toe laat en eerder zelf op zoek is gegaan.


    Hm... Misschien dat hij haar naam herkende? Ze is immers opgegroeid als dochter van een beruchte kapitein. Daarnaast heeft ze een tijdje op The Royal Fortune gewerkt, een schip die redelijk bekend was in de Caraïben. Ik heb niet echt een idee, haha, is het goed als ik er morgen even naar kijk? c:

    @Tarrant: Heb je een GB'tje gestuurd. Sorry voor eventuele spellingsfouten en slecht opgebouwde zinnen, ik ben echt moe. :')


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Hm... Misschien dat hij haar naam herkende? Ze is immers opgegroeid als dochter van een beruchte kapitein. Daarnaast heeft ze een tijdje op The Royal Fortune gewerkt, een schip die redelijk bekend was in de Caraïben. Ik heb niet echt een idee, haha, is het goed als ik er morgen even naar kijk? c:

    @Tarrant: Heb je een GB'tje gestuurd. Sorry voor eventuele spellingsfouten en slecht opgebouwde zinnen, ik ben echt moe. :')


    Is goed haha. Ik zal zelf ook even brainstormen hierover.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Voor eventuele relaties hehehe. :D

    Naam: Edmund
    Interesses: Being the baddest pirate :Y) Maar naast dat koken en zware sigaren roken.
    Op zoek naar: Hij kan nogal een groot kind zijn, is wraakzuchtig en van zijn humor moet je ook maar houden dus graag iemand die daarmee overweg kan. Daarnaast heeft hij ook nog een drinkin' buddy nodig / iemand die toevallig ook van zware sigaren houdt.
    Niet op zoek naar: Mensen die hem op z'n zenuwen werken, (oude) vijanden of rivalen, hij heeft geen zin in dat gezeur. ;D O, mensen bij wie hij nog schuld in moet lossen haha, die wilt hij al helemaal niet tegenkomen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 16:14 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Edmund mag wat mij betreft gezellig meedrinken met Del en Rogue. :')
    Cordelia en hij kennen elkaar sowieso geloof ik wel doordat ze in de eerste instantie in de keuken werkte.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Chivalry schreef:
    Edmund mag wat mij betreft gezellig meedrinken met Del en Rogue. :')
    Cordelia en hij kennen elkaar sowieso geloof ik wel doordat ze in de eerste instantie in de keuken werkte.

    Dat wilde ik nog vragen: hoe gingen ze sowieso om tijdens het samenwerken?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    SPEELTOPIC


    Your make-up is terrible

    Ik heb hier zin in jongens. :Y)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high