• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 27 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 30 • 1,1
    • —— Kok • Morticia • Gereserveerd
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • —— Marmoreal • Gereserveerd
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 25 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • —— ANTI • Gereserveerd
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • ——


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Je beschrijft zojuist een aanrander. Geen flirterige Rogue. Hoezo dacht je dat hij een scam was? :'D That sounds.. Idk. Weird. De man houd van vrouwen, laten we het daar maar op houden, heh. Dan merk je wel hoe die in het speeltopic is.

    @ ANTI: Zeker wel. Dat staat ook kort in mijn personages zijn geschiedenis — een zinnetje, maar oke.
    @ Maia: Houdt toch op joh.


    OK, just to get it straight XD
    Nee ik dacht niet dat ie een scam was dat was een grapje (nerd)


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    OK, just to get it straight XD
    Nee ik dacht niet dat ie een scam was dat was een grapje (nerd)

    Oooooke. Ik weet wat Rogue bij jouw personage gaat doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    @ Maia: Houd toch op joh.[/i]

    Nee, Rogue moet ophouden. Hij heeft een hekel aan mannen die dat doet. (cat) Haar even van slag maken, pfff.
    Bewijs:
    Shireen schreef:
    (...)
    Protect me, Teddy! XD


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)

    Jammer voor 'm dan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Asparanza’s geschiedenis is af! (krul)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Tarrant schreef:
    (...)
    Oooooke. Ik weet wat Rogue bij jouw personage gaat doen.


    Oh god, should I be worried?


    how dare you speak of grace

    ANTI schreef:
    Asparanza’s geschiedenis is af! (krul)

    Oke, ik zal het eens lezen.

    Shireen schreef:
    (...)

    Oh god, should I be worried?

    Hmm, can't say.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shireen schreef:
    (...)
    Oh god, should I be worried?

    Yes!

    Okay, ik moet alleen zijn likes, dislikes, trekjes, geschiedenis en evt. relaties nog. Geschiedenis wordt nog het lastigste, want daar weet ik dus geen flikker voor lol. Inspiratie / ideeën die anderen hebben, zal zeker worden gewaardeerd. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ ANTI: Ik kon er eigenlijk niets mee, want ze is vooral in Spanje geweest. Misschien dat het iets is als Rogue denkt dat ze elkaar vroeger zijn tegengekomen? Wellicht wanneer zij werd verhandeld als slaaf? Ik weet niet waar dat precies was, maar misschien dat dat op Tortuga was? Dat is het enige logische, want daar is hij een tijd op land gebleven. Als je iets anders in gedachten had, wil ik dat ook wel graag horen/lezen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    @ ANTI: Ik kon er eigenlijk niets mee, want ze is vooral in Spanje geweest. Misschien dat het iets is als Rogue denkt dat ze elkaar vroeger zijn tegengekomen? Wellicht wanneer zij werd verhandeld als slaaf? Ik weet niet waar dat precies was, maar misschien dat dat op Tortuga was? Dat is het enige logische, want daar is hij een tijd op land gebleven. Als je iets anders in gedachten had, wil ik dat ook wel graag horen/lezen c:


    Snap ik! Ik zit er nog over te twijfelen om sommige locaties in te ruilen voor Puerto Rico, dat ligt in de Caraïben dus het zou eventueel kunnen want dat ligt dichter bij elkaar. Dan zal dat van de slavenhandel op Tortuga ook logischer zijn. c: Ik zal er in ieder geval morgenochtend nog even naar kijken aangezien ik nu te moe ben. :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 1:07 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Snap ik! Ik zit er nog over te twijfelen om sommige locaties in te ruilen voor Puerto Rico, dat ligt in de Caraïben dus het zou eventueel kunnen want dat ligt dichter bij elkaar. Dan zal dat van de slavenhandel op Tortuga ook logischer zijn. c: Ik zal er in ieder geval morgenochtend nog even naar kijken aangezien ik nu te moe ben. :Y)

    Oke, is goed. Doe maar rustiger aan hoor c: Dan merk ik vanzelf wel je antwoord. Het is wel een van de moeilijkere personages, omdat ze dus ergens anders is opgevoedt en een andere geschiedenis heeft.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 1:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Azar is zo goed als af. Ik ga 'm morgen nog eens nakijken op spelfouten en all that shizzle. Ik hoop dat hij een beetje goedgekeurd is?
    Als iemand zin heeft in weet-ik-veel-wat met hem, laat je het me maar weten (;

    Also: ik weet dat het hele God/Maria-ding nogal vreemd en over the top is, maar ik vind het wel grappig/cool om eens een gelovig persoon te spelen, so hush.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 1:16 ]


    kindness is never a burden.

    Als iemand ook nog gedachten heeft voor relaties of iets anders met Stan, dan moet je maar even roepen! Ben nu nog bezig met de geschiedenis een beetje lezen van iedereen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Marmoreal schreef:
    Azar is zo goed als af. Ik ga 'm morgen nog eens nakijken op spelfouten en all that shizzle. Ik hoop dat hij een beetje goedgekeurd is?
    Als iemand zin heeft in weet-ik-veel-wat met hem, laat je het me maar weten (;

    Also: ik weet dat het hele God/Maria-ding nogal vreemd en over the top is, maar ik vind het wel grappig/cool om eens een gelovig persoon te spelen, so hush.

    Ik ben net klaar met je rol lezen en het is.. inderdaad een erg andere rol dan de meeste hebben. Ik vind 'm goed c: Het is misschien raar om te zeggen, maar mag ik even zeggen dat ik je echt een goede schrijfster vindt. Je verwoord de dingen goed, mooi en in een fijne overgang. Ik ben benieuwd naar de posts.
    En de uiterlijk van je personage is zo schattig. Ik krijg bijna medelijden met de man op het schip.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 1:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Ik ben net klaar met je rol lezen en het is.. inderdaad een erg andere rol dan de meeste hebben. Ik vind 'm goed c: Het is misschien raar om te zeggen, maar mag ik even zeggen dat ik je echt een goede schrijfster vindt. Je verwoord de dingen goed, mooi en in een fijne overgang. Ik ben benieuwd naar de posts.
    En de uiterlijk van je personage is zo schattig. Ik krijg bijna medelijden met de man op het schip.


    Oh, goed! Dan ben ik in mijn bedoeling geslaagd, haha. Er waren al zo veel ruige mannen en vurige vrouwen, waardoor ik dacht dat ik mijn goedgelovige Azar maar eens anders moest gaan aanpakken.
    En waaw! Bedankt! Die zag ik niet aankomen, haha. (bloos)
    Aww, Miles Mcmillan is mijn baby, pffsh. Hij zal vast niet lang overleven tussen al de andere piraten. Ze trappelen 'm nog dood (':


    kindness is never a burden.