• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 27 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 30 • 1,1
    • —— Kok • Morticia • Gereserveerd
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • —— Marmoreal • Gereserveerd
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 25 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • —— ANTI • Gereserveerd
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • ——


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    Wie heeft er nog behoefte om een (soort) relatie te maken met een flirterige Rogue?


    Het belangrijkste gedeelte van Asparanza's innerlijk staat er al. Morgenochtend komt er nog meer bij + haar geschiedenis maar misschien heb je al een ideetje? ^^


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik op zich wel, alleen is Victoria wel erg netjes en zo. Ziet Rogue het zitten om één vriendin te hebben die hij niet sexualised? :p

    Dat vraag je aan de wrong person, lass. Een beetje een vraag waar je zelf wel het antwoord op kan verzinnen, hehe. *

    Of ze moet natuurlijk niet zo aantrekkelijk zijn in het doen en laten/uiterlijk. *


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ANTI schreef:
    (...)

    Het belangrijkste gedeelte van Asparanza's innerlijk staat er al. Morgenochtend komt er nog meer bij + haar geschiedenis maar misschien heb je al een ideetje? ^^

    Ik zal het eens doorlezen. Sommige beginstukjes had ik al gelezen, maar misschien dat er nog wat nieuws bij staat waar ik wel een idee van krijg. Als jij een idee hebt, zou ik dat ook graag willen horen c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Dat vraag je aan de wrong person, lass. Een beetje een vraag waar je zelf wel het antwoord op kan verzinnen, hehe. *

    Of ze moet natuurlijk niet zo aantrekkelijk zijn in het doen en laten/uiterlijk. *


    Well, als ik het zelf zeg, is Elizabeth Olsen (mijn FC) pretty asf, maar ze draagt dus wel hele decent kleding en zo, en geeft zich niet prijs (fysiek en verbaal). Het is een beetje mijn doel dat ze als 'unthinkable' gezien wordt. Zeg maar dat iedereen wel denkt 'oh ja, ze is knap maar dat gaat m toch nooit worden want ze is netjes en werkgericht en zo'.
    Sound potential?
    Ik snap het ook wel als het hem niet wordt hoor, it's Rogue after all :Y)


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Well, als ik het zelf zeg, is Elizabeth Olsen (mijn FC) pretty asf, maar ze draagt dus wel hele decent kleding en zo, en geeft zich niet prijs (fysiek en verbaal). Het is een beetje mijn doel dat ze als 'unthinkable' gezien wordt. Zeg maar dat iedereen wel denkt 'oh ja, ze is knap maar dat gaat m toch nooit worden want ze is netjes en werkgericht en zo'.
    Sound potential?
    Ik snap het ook wel als het hem niet wordt hoor, it's Rogue after all :Y)

    Dat gaat 'm dus echt niet worden. Ik zie Rogue er echt niet voor aan dat hij indimt omdat ze zo 'netjes en werkgericht' is. Dan scheurt hij haar wel de kleren van het lijf als hij weet dat hij haar kan strikken, dat maakt voor hem niks uit. Nee, voor zulke dingen moet je echt bij iemand anders zijn die weet waar de grenzen liggen.

    @ ANTI: Ik heb het gelezen, maar ik denk dat ik even wacht tot je je geschiedenis klaar hebt. Ik wil namelijk wel een suggestie doen, maar dat klinkt in mijn oren een beetje te lame.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 23:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Dat gaat 'm dus echt niet worden. Ik zie Rogue er echt niet voor aan dat hij indimt omdat ze zo 'netjes en werkgericht' is. Dan scheurt hij haar wel de kleren van het lijf als hij weet dat hij haar kan strikken, dat maakt voor hem niks uit. Nee, voor zulke dingen moet je echt bij iemand anders zijn die weet waar de grenzen liggen.

    @ ANTI: Ik heb het gelezen, maar ik denk dat ik even wacht tot je je geschiedenis klaar hebt. Ik wil namelijk wel een suggestie doen, maar dat klinkt in mijn oren een beetje te lame.


    Oh my he is so much more than I thought he was :')
    Ik snap je volkomen, haha.


    how dare you speak of grace

    Tarrant schreef:
    (...)
    Dat gaat 'm dus echt niet worden. Ik zie Rogue er echt niet voor aan dat hij indimt omdat ze zo 'netjes en werkgericht' is. Dan scheurt hij haar wel de kleren van het lijf als hij weet dat hij haar kan strikken, dat maakt voor hem niks uit. Nee, voor zulke dingen moet je echt bij iemand anders zijn die weet waar de grenzen liggen.

    @ ANTI: Ik heb het gelezen, maar ik denk dat ik even wacht tot je je geschiedenis klaar hebt. Ik wil namelijk wel een suggestie doen, maar dat klinkt in mijn oren een beetje te lame.


    Ik ben toevallig net bezig aan haar geschiedenis aangezien ik toch niet kan slapen. :') Ik zal het wel zeggen wanneer ze helemaal klaar is.


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Spreekt iedereen al relaties af van te voren van elkaar btw (i don't feel like scrolling through the ropic rn)?


    Aan niets denken is ook denken.

    Shireen schreef:
    (...)

    Oh my he is so much more than I thought he was :')
    Ik snap je volkomen, haha.

    Wat dacht jij dan? Dat hij maar een wimpje is met flirten? Hehe. *Rogue laughs*

    @ ANTI: Is goed hoor. Ik ben benieuwd naar de geschiedenis.
    @ XY: Nee, meer van hoe en wat/waar je diegene van kent/hoelang je op het schip bent, etc. Je hoeft geen relaties af te spreken, maar als je dat wel wilt moet je niet die dingen afspreken die nog moeten gebeuren in de RPG (zoals bijv. een liefde e.d.)

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 23:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Dat gaat 'm dus echt niet worden. Ik zie Rogue er echt niet voor aan dat hij indimt omdat ze zo 'netjes en werkgericht' is. Dan scheurt hij haar wel de kleren van het lijf als hij weet dat hij haar kan strikken, dat maakt voor hem niks uit. Nee, voor zulke dingen moet je echt bij iemand anders zijn die weet waar de grenzen liggen.

    En dan komt Teddy om de hoek kijken om hem in te laten dimmen. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Wat dacht jij dan? Dat hij maar een wimpje is met flirten? Hehe. *Rogue laughs*

    @ ANTI: Is goed hoor. Ik ben benieuwd naar de geschiedenis.
    @ XY: Nee, meer van hoe en wat/waar je diegene van kent/hoelang je op het schip bent, etc. Je hoeft geen relaties af te spreken, maar als je dat wel wilt moet je niet die dingen afspreken die nog moeten gebeuren in de RPG (zoals bijv. een liefde e.d.)


    'I thought he was a scam! D:<' nah jk, maar eigenlijk een beetje wel :3 Innocent mind.

    Maar is het nou zo dat ie handtastelijk af is generally (niet pijnvol of zo bedoel ik dan), of alleen als ie weet dat diegene er niet boos op gaat reageren/het nice vindt.

    Oke ik weet niet wat die zin is maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ^ :p


    how dare you speak of grace

    Morticia schreef:
    (...)
    En dan komt Teddy om de hoek kijken om hem in te laten dimmen. (cat)


    Protect me, Teddy! XD


    how dare you speak of grace

    Sorry als dit heel dom overkomt maar weet iemand of er in die periode nog slaven waren? Ja toch?


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    Sorry als dit heel dom overkomt maar weet iemand of er in die periode nog slaven waren? Ja toch?


    Ja.


    Your make-up is terrible

    Shireen schreef:
    (...)

    'I thought he was a scam! D:<' nah jk, maar eigenlijk een beetje wel :3 Innocent mind.

    Maar is het nou zo dat ie handtastelijk af is generally (niet pijnvol of zo bedoel ik dan), of alleen als ie weet dat diegene er niet boos op gaat reageren/het nice vindt.

    Oke ik weet niet wat die zin is maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel ^ :p

    Je beschrijft zojuist een aanrander. Geen flirterige Rogue. Hoezo dacht je dat hij een scam was? :'D That sounds.. Idk. Weird. De man houd van vrouwen, laten we het daar maar op houden, heh. Dan merk je wel hoe die in het speeltopic is.

    @ ANTI: Zeker wel. Dat staat ook kort in mijn personages zijn geschiedenis — een zinnetje, maar oke.
    @ Maia: Houdt toch op joh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.