• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 27 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 30 • 1,1
    • —— Kok • Morticia • Gereserveerd
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • —— Marmoreal • Gereserveerd
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 25 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • —— ANTI • Gereserveerd
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • ——


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ANTI schreef:
    Pff, ik vind het altijd zó moeilijk om een goede faceclaim te vinden voor zulke RPG’s. :c


    Keira Knightley (als Elizabeth Swann)
    Clara Paget (als Anne Bonny)
    Kaya Scodelario
    Emily Browning
    Àstrid Bergès-Frisbey

    Geen idee wat voor soort persoon je maakt maar een paar suggesties, hehe.


    how dare you speak of grace

    Late MT


    obsessive rage

    ANTI schreef:
    Pff, ik vind het altijd zó moeilijk om een goede faceclaim te vinden voor zulke RPG’s. :c

    Wil je hulp met het vinden voor een uiterlijk? Wat voor soort personage maak je aan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Wil je hulp met het vinden voor een uiterlijk? Wat voor soort personage maak je aan?


    Ja graag! Een volwassen vrouw van rond de 28 jaar, het liefst met een beetje een "streng" uiterlijk. Ze werkt hard en laat niet zo snel over zich heen lopen.

    @ Shireen, thanks voor de suggesties, ik zal er zo even naar kijken. c:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 22:29 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Ja graag! Een volwassen vrouw van rond de 28 jaar, het liefst met een beetje een "streng" uiterlijk. Ze werkt hard en laat niet zo snel over zich heen lopen.

    @ Shireen, thanks voor de suggesties, ik zal er zo even naar kijken. c:

    Voorkeur voor de haarlengte (lang, middel, kort)? Ik ga even naar mijn lijstje kijken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Voorkeur voor de haarlengte (lang, middel, kort)? Ik ga even naar mijn lijstje kijken.


    Lang en het liefst een donkere kleur. Dankjewel alvast!


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Hmm let me see,

    Lagertha Lothbrok (licht haar, maar wel 'streng' uiterlijk)
    Emilia Clarke (ook al lacht ze wel leuk in bijna al haar foto's (': )
    Jennifer Lawrence (Katniss Everdeen, maybe)
    Lauren Cohan

    Voor de rest weet ik nu even niets, hehe.


    how dare you speak of grace

    ANTI schreef:
    (...)

    Lang en het liefst een donkere kleur. Dankjewel alvast!

    Wat jammer ik had haar in gedachten, hehe, maar dat kan natuurlijk ook niet, want ze heeft piercings en tatoeages.

    Ik heb wel het een en ander wat gevonden, maar ik wist niet precies hoe je het 'streng' gedeelte bedoelde, dus hopelijk kan je er wat mee.
    O1, O2.
    O1, O2.
    O1, O2.
    O1, O2.
    O1, O2.
    O1, O2.
    O1, O2.

    Je kan anders altijd Sandra Bullock, Emily Deschanel doen, maar de leeftijd.. Angelina Jolie is ook een optie, maar ik vind haar meer het sensuele, spannende type.
    Verder zou ik graag door voor je willen zoeken, maar het zijn er echt een boel :'D

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 23:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Deze sites zijn misschien ook wat als je faceclaims zoekt die er middeleeuws/fantasy/period related uitzien: één, twee.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 23:33 ]


    kindness is never a burden.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Wat jammer ik had haar in gedachten, hehe, maar dat kan natuurlijk ook niet, want ze heeft piercings en tatoeages.

    Ik heb wel het een en ander wat gevonden, maar ik wist niet precies hoe je het 'streng' gedeelte bedoelde, dus hopelijk kan je er wat mee.
    O1, O2.
    O1, O2.
    O1, O2.
    O1, O2.
    O1, O2.
    O1, O2.
    O1, O2.

    Je kan anders altijd Sandra Bullock, Emily Deschanel doen, maar de leeftijd.. Angelina Jolie is ook een optie, maar ik vind haar meer het sensuele, spannende type.
    Verder zou ik graag door voor je willen zoeken, maar het zijn er echt een boel :'D


    Wauw, super bedankt! Hier kan ik wel wat mee. Zou jij me de naam kunnen geven van de tweede en de vijfde vrouw? Als je die weet natuurlijk. c: Superbedankt!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 23:59 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Wauw, super bedankt! Hier kan ik wel wat mee. Zou jij me de naam kunnen geven van de tweede en de vijfde vrouw? Als je die weet natuurlijk. c: Superbedankt!


    De vijfde is Jamie Chung, de tweede weet ik niet.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    ANTI schreef:
    (...)

    Wauw, super bedankt! Hier kan ik wel wat mee. Zou jij me de naam kunnen geven van de tweede en de vijfde vrouw? Als je die weet natuurlijk. c: Superbedankt!

    Geen probleem! Gelukkig dat je er wat mee kan, hehe, vooral omdat ik het anders allemaal voor niks had opgezocht :'D Ja hoor, ze staan allemaal tussen mijn WHI, hehe. De tweede vrouw is Freida Pinto en de vijfde is Jamie Chung.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 0:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Geen probleem! Gelukkig dat je er wat mee kan, hehe, vooral omdat ik het anders allemaal voor niks had opgezocht :'D Ja hoor, ze staan allemaal tussen mijn WHI, hehe. De tweede vrouw is Freida Pinto en de vijfde is Jamie Chung.


    Freido Pinto is precies goed! Dankjewel! :Y)

    @ Shireen, Marmoreal: Bedankt voor het mee helpen zoeken. ^^ Ik hou die suggesties en sites in mijn hoofd voor als ik wanneer een nieuwe faceclaim moet zoeken. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Freido Pinto is precies goed! Dankjewel! :Y)

    @ Shireen, Marmoreal: Bedankt voor het mee helpen zoeken. ^^ Ik hou die suggesties en sites in mijn hoofd voor als ik wanneer een nieuwe faceclaim moet zoeken. c:


    No prob c:


    how dare you speak of grace

    ANTI schreef:
    (...)

    Freido Pinto is precies goed! Dankjewel! :Y)

    @ Shireen, Marmoreal: Bedankt voor het mee helpen zoeken. ^^ Ik hou die suggesties en sites in mijn hoofd voor als ik wanneer een nieuwe faceclaim moet zoeken. c:

    Geen probleem. Alsjeblieft c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.