• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 27 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 30 • 1,1
    • —— Kok • Morticia • Gereserveerd
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • —— Marmoreal • Gereserveerd
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 25 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • —— ANTI • Gereserveerd
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • ——


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Question:
    Aangezien alle characters al langer bemanningslid zijn van The Seas Rose, kennen ze elkaar dus allemaal al, dus moet er nog een soort verduidelijking komen zodat iedereen weet op welke manier bepaalde personen met elkaar omgaan (of ze echt goede vrienden zijn, of gewoon 'kennissen' of juist minder goede vrienden)? Just an idea c: Het kan ook gewoon loslopen denk ik.


    how dare you speak of grace

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind het best als mensen relaties afspreken. Zorg er alleen wel voor dat je niks afspreekt wat nog moet gebeuren.


    Your make-up is terrible

    Wanneer willen jullie ongeveer gaan beginnen? :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Monica zit nog geen jaar op het schip, maar wel lang genoeg om mensen een beetje te kennen. Ik zou het leuk vinden als er iemand is die haar voortdurend aan het pesten (meer in de zin van plagen, niet overdreven pesten) is. Monica kan hier namelijk echt niet tegen en zal daardoor ook heel chagrijnig worden. Op die manier komt haar persoonlijkheid leuk naar voren, denk ik. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ^ Plagen op welke manier? Mijn man is elke vrouw die hij wel aantrekkelijk vindt, vaak wel aan het plagen met flirterige opmerkingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tja, voor Victoria had ik eigenlijk niet bepaalde relaties in gedachten. Ik denk dat ze met iedereen wel een beetje bevriend is, of in ieder geval geen vijandelijke relaties heeft. Misschien dat er één of twee mensen zijn die ze meer vertrouwd en waar ze beter mee om kan gaan...
    Any volunteers?
    (Ze is wel een heel nuchter en rustig persoon dus denk er over na of je character zo'n persoon interessant zou vinden, I guess :p)


    how dare you speak of grace

    Eventjes tussendoor meedelen dat ik van donderdag tot zondag niet online kan komen (:


    kindness is never a burden.

    Tarrant schreef:
    ^ Plagen op welke manier? Mijn man is elke vrouw die hij wel aantrekkelijk vindt, vaak wel aan het plagen met flirterige opmerkingen.


    Monica kan er bijvoorbeeld heel slecht tegen als ze haar gelijk niet krijgt, dus iemand die constant de discussie met haar aangaat. Daarnaast vindt ze het verschrikkelijk als ze wordt aangesproken met Lopez, haar achternaam. Dus altijd dingen doen om haar te irritant, misschien voor zijn lol of omdat hij haar gewoon niet mag. Mij maakt het niet uit c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Monica kan er bijvoorbeeld heel slecht tegen als ze haar gelijk niet krijgt, dus iemand die constant de discussie met haar aangaat. Daarnaast vindt ze het verschrikkelijk als ze wordt aangesproken met Lopez, haar achternaam. Dus altijd dingen doen om haar te irritant, misschien voor zijn lol of omdat hij haar gewoon niet mag. Mij maakt het niet uit c:


    Is het voor haar ook net zo irriterend dat iemand wegloopt uit een discussie zonder haar gelijk te geven en zonder verder nog iets te zeggen? Dan is Victoria jouw match :')


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Is het voor haar ook net zo irriterend dat iemand wegloopt uit een discussie zonder haar gelijk te geven en zonder verder nog iets te zeggen? Dan is Victoria jouw match :')


    Hahaha, een beetje wel. Maar ik zag Victoria en Monica wel goed samengaan eigenlijk?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Hahaha, een beetje wel. Maar ik zag Victoria en Monica wel goed samengaan eigenlijk?


    Dat wel, inderdaad, omdat ze nooit zin heeft om met mensen ruzie te maken/niet bevooroordeeld is en zo.


    how dare you speak of grace

    Ziegler schreef:
    (...)
    Monica kan er bijvoorbeeld heel slecht tegen als ze haar gelijk niet krijgt, dus iemand die constant de discussie met haar aangaat. Daarnaast vindt ze het verschrikkelijk als ze wordt aangesproken met Lopez, haar achternaam. Dus altijd dingen doen om haar te irritant, misschien voor zijn lol of omdat hij haar gewoon niet mag. Mij maakt het niet uit c:

    Het enige wat m'n man zal doen, is haar (en sowieso gebeurt dat bij iedereen) uitlokken. Zoals haar bijv. met de achternaam. Voor de rest kan hij het niet bieden wat jij vraagt. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Het enige wat m'n man zal doen, is haar (en sowieso gebeurt dat bij iedereen) uitlokken. Zoals haar bijv. met de achternaam. Voor de rest kan hij het niet bieden wat jij vraagt. ^^


    Nou iemand die haar standaard op haar zenuwen werkt door haar altijd met haar achternaam aan te spreken, vind ik al leuk. Ik wil graag haar felheid naar voren laten komen, hehe


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Monica kan er bijvoorbeeld heel slecht tegen als ze haar gelijk niet krijgt, dus iemand die constant de discussie met haar aangaat. Daarnaast vindt ze het verschrikkelijk als ze wordt aangesproken met Lopez, haar achternaam. Dus altijd dingen doen om haar te irritant, misschien voor zijn lol of omdat hij haar gewoon niet mag. Mij maakt het niet uit c:

    Ik denk dat je gewoon even mijn rol moet lezen, want ik denk dat je er dan beter uitkomt. Mijn personage is wel iemand die bij elke vrouw, die hij aantrekkelijk vindt trouwens, wel flirterige opmerkingen maakt en plaagt. Hij is vaak wel iemand die ergens de fun van in ziet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.