• Heyo, Q-ers! Ik maak helemaal niet zo vaak topics aan, maar ik kwam zojuist langs een filmpje dat ik even moest delen. Kijk dit als je even over alles inzit, als je je zorgen maakt over de toekomst, of gewoon net zoals ik, omdat het kan :Y)



    Ik ben nooit het type geweest dat echt warm of koud werd van zulke motivational videos, maar deze kwam zeker aan. Zeker ook omdat hij begon met min of meer een van mijn levensmotto's: je kan beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan.

    Veel plezier met deze levenslessen! c:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 19:31 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wauw... Ik heb kippenvel


    Miep

    Wow. Ik kreeg er kippenvel van, merlins beard.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik kreeg geen kippenvel. Oops?

    Miss als hij niet zo geschreeuwd had en het wat minder amerikaans was.... het bevat wel enige waarheid dat wel.


    Aan niets denken is ook denken.

    XY schreef:
    Ik kreeg geen kippenvel. Oops?

    Miss als hij niet zo geschreeuwd had en het wat minder amerikaans was.... het bevat wel enige waarheid dat wel.


    Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar dit. Dat overdreven Amerikaanse 'YOU CAN DO IT' spreekt mij persoonlijk helemaal niet aan en de passie die erin zit verdwijnt omdat alles zo overdreven is. Maar het gaat om de boodschap, right. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hehe gelukkig ben k niet de enige. En ja, de boodschap telt.


    Aan niets denken is ook denken.

    ProngsPotter schreef:
    Wow. Ik kreeg er kippenvel van, merlins beard.


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    XY schreef:
    Ik kreeg geen kippenvel. Oops?

    Miss als hij niet zo geschreeuwd had en het wat minder amerikaans was.... het bevat wel enige waarheid dat wel.

    Dat kan natuurlijk prima! Meestal doen zulke filmpjes mij namelijk ook niets, precies om de redenen die je geeft, maar op de een of andere manier bereikte deze dat effect wel bij mij (: Maar het is natuurlijk zeer verschillend per persoon ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Silvera schreef:
    (...)

    Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen, maar dit. Dat overdreven Amerikaanse 'YOU CAN DO IT' spreekt mij persoonlijk helemaal niet aan en de passie die erin zit verdwijnt omdat alles zo overdreven is. Maar het gaat om de boodschap, right. :Y)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.