• De mensen die mij kennen weten wel dat ik niet zo heel groot ben. Sterker nog, ik ben sinds de basisschool niet meer gegroeid, kan nog steeds kleren aan van groep acht en soms als ik zin heb koop ik kleren op de kinderafdeling omdat dat soms goedkoper is. Al met al, niet zo groot dus.
    Door mijn lengte word ik vaak jonger geschat dan dat ik ben. Ik ben daadwerkelijk 18 maar een maand geleden werd ik 14 geschat...
    Nu was ik afgelopen keer zondag ergens gaan eten met mijn vriend (hij is ook net 18) en we kregen schobbelaar van het huis aangeboden. Dus alcohol. Ik werd dus een keer geen 14 geschat. Wat een feest (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, nice.

    Ik ben toen ik 9 was een keer 18 geschat in een schoenenwinkel. Dat was heel awkward, weet ik nog.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik hoef op sommige plekken niet meer te legitimeren voor sigaretten, maar op andere plekken wel weer. Sommige vinden me jonger dan achttien er uit zien, andere ouder.


    26 - 02 - '16

    Ik ben bijna 18, maar mensen denken altijd dat ik jonger ben :(


    Treat people with kindness

    Ik ben 22 en word vaak rond de 17 geschat.


    16 - 09 - '17

    Ik ben twintig en mensen zijn openlijk verbaasd wanneer ik zeg dat ik een rijbewijs heb.
    En bij alcohol kijken ze me altijd aan alsof ze het niet zeker weten (in België mag je vanaf 16 bier drinken).
    Oh en dan had je die keer dat ik Qing hielp met wafels te verkopen aan haar buren en iemand vroeg of ik bij haar in de klas zat, terwijl ik vier jaar ouder ben (': En zo heb ik nog wel een hele lijst van voorvallen... Yeah, ik ken het gevoel. En ik ben niet eens "heel" klein. (':


    Mhm?

    Ik ben 19 en ik word echt 13 geschat volgens mij. Ik kreeg zelfs een keer geen gratis cola bij die proefjesmensen omdat ze geen junkfoodreclame meer mochten maken tegenover kinderen :'(.

    Aziatisch zijn + een lengte van 1,50m valt toch niet mee :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik ben 23 en ik word 15 geschat. Joew dag hé. :')
    Afgelopen weekend nog 2 flessen gemixte rode wodka gekocht als cadeau en het jobstudentje aan de kassa wou per se mijn identiteitskaart zien. Ik was minstens 5 jaar ouder dan dat meisje zelf, echt boe. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben 23 en ik word 15 geschat. Joew dag hé. :')
    Afgelopen weekend nog 2 flessen gemixte rode wodka gekocht als cadeau en het jobstudentje aan de kassa wou per se mijn identiteitskaart zien. Ik was minstens 5 jaar ouder dan dat meisje zelf, echt boe. :')


    Hihi, mijn moeder mocht vroeger met 36 jaar niet eens de discotheek in, die uitsmijters waren ook maar 20 of zo :p. Dan sta je ook te kijken.

    Ik kan niet wachten tot ik nog ouder ben, dan kan ik ook pissig naar jongere mensen kijken terwijl ze me jonger schatten :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Misschien dat jullie later wel blijer worden dat jullie jonger worden geschat? Haha.
    Het kan igg ook andersom. Dat je als 21 jarige voor 25 wordt aangezien. Ik weet ook niet of je daar nu zo blij van wordt ^^


    Aan niets denken is ook denken.

    XY schreef:
    Misschien dat jullie later wel blijer worden dat jullie jonger worden geschat? Haha.
    Het kan igg ook andersom. Dat je als 21 jarige voor 25 wordt aangezien. Ik weet ook niet of je daar nu zo blij van wordt ^^


    Ik vind alles tussen de 20 en 25 ook best wel op elkaar lijken, zolang ze je maar niet boven de 28 gaan schatten (daar hoop ik dan op voor je) :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Ik vind alles tussen de 20 en 25 ook best wel op elkaar lijken, zolang ze je maar niet boven de 28 gaan schatten (daar hoop ik dan op voor je) :p


    Haha dat is miss wel waar ja. Gelukkig is dat (nog) niet gebeurd.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben 17 en de meeste mensen schatten mijn leeftijd perfect in, haha :') Maar ja, jonger ingeschat worden lijkt me ook niet leuk, tenzij je eenmaal oud bent, dan wil je gewoon dat mensen je jonger gaan schatten dan je bent (;


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik ben 19 en ik word regelmatig 13 of 14 geschat. Ik heb soms klanten in de winkel die mij niet serieus nemen, omdat ik 'te jong ben om ze te helpen' :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Als ik sigaretten ga kopen, vragen ze soms of ik wel 16 ben. Het is vaker awkward voor hen wanneer ik ze vertel dat ik 22 ben, maar goed. Laatst schatte iemand mij 24, dus dat was ook eens een leuke verandering. :')


    Take me to wonderland

    Ik ben gestopt met groeien sinds ik iets van 11 was, dus ben ik nu 1.60 m.

    Soms vind ik het stiekem wel leuk om over te komen als een kind van 11. Ik weet ook niet waarom. Misschien omdat ik mentaal nog heel kinderlijk ben.
    (lol)