• Hoi! Ik ben van plan eindelijk eens wat te gaan doen met onze Xbox, dus ik ben op zoek naar een aantal leuke games. Nou kwam ik via marktplaats op een soort speciale marktplaats voor games terecht: secondplayer.nl
    Ik weet alleen niet of deze site goed te vertrouwen is en games nieuw kopen zie ik niet zo zitten. Helaas zit er ook niet echt een Game Mania in de buurt of zoiets. Dus is iemand bekend met deze site of weten jullie een andere plek waar je goedkoop (tweedehands) games kan kopen voor de Xbox 360?

    G2A is ook een goede site c;


    26 - 02 - '16

    Er zijn van die facebookgroepen speciaal gericht op het verkopen van games e.d. Misschien kan je daar eens in snuffelen. :)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    God, ik ben de naam kwijt, maar er een franchisenaam en die zitten vaak in grote steden. Een winkel die spullen inkoopt en tweedehands verkoopt. Ik heb daar in Den Bosch in ieder geval een heleboel spellen gezien. Vaak hebben ze ook acties met zoveel spellen voor 10/15 euro.
    Ik ga de naam eventjes opzoeken.

    Used Products. Ik heb geen idee hoeveel winkels er zijn, maar ik weet dat er dus eentje in Den Bosch zit en in de Bijlmer.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 12:34 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nedgame, je kan ook tweedehands laten bestellen en bezorgen. Ik heb daar heel veel games (tweedehands) vandaan (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    CeX is een betrouwbare winkel. Misschien kan je daar even een kijkje nemen ^^

    Oh wauw, dat zijn er veel! Dank jullie wel c:

    Iracebeth schreef:
    G2A is ook een goede site c;


    Dit en het is ook nog goedkoper.

    Game Mania heeft ook een goede website en is betrouwbaar! (tenzij je niet van het bestellen bent).


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh