• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Burritho schreef:
    Ik probeer het forum levend te houden door topics aan te maken, maar niemand reageert. Ik ben vast niet leuk genoeg..

    Maar Sarita, jij bent een van de leukste mensen hier.. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Burritho schreef:
    Ik probeer het forum levend te houden door topics aan te maken, maar niemand reageert. Ik ben vast niet leuk genoeg..


    //Ik snap niks van dit verslag en morgen moet ik het echt inleveren. Even een potje janken.



    Reageer ik, leeg je het topic (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)


    Reageer ik, leeg je het topic (cat)


    Soms doe ik dingen in een opwelling, bijvoorbeeld een van mijn topics legen omdat ik denk dat ze nergens opslaan. Mijn excuses.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mentys schreef:
    (...)
    Maar Sarita, jij bent een van de leukste mensen hier.. :c


    Thanks lieverd maar soms voelt het niet zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ugh, please...

    Mentys schreef:
    (...)
    Maar Sarita, jij bent een van de leukste mensen hier.. :c

    agree plus, ik heb 't zelfde. dan maak je een topic. kom je nauwlijks tot een halve pagina vol.
    En ik zie het ook bij heel veel andere topics


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Burritho schreef:
    Ik probeer het forum levend te houden door topics aan te maken, maar niemand reageert. Ik ben vast niet leuk genoeg..


    //Ik snap niks van dit verslag en morgen moet ik het echt inleveren. Even een potje janken.


    Ik vind 19 reacties op je 'ik werd 18 geschat' topic een normaal aantal voor een topic?

    Villainess schreef:
    (...)

    Ik vind 19 reacties op je 'ik werd 18 geschat' topic een normaal aantal voor een topic?


    Zie het bololie topic ^^

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 23:01 ]


    Heaven is a place that we all have

    Jongens, het gaat daar niet alleen maar over. Laat maar weet je. Ik ben weg voor vanavond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zal ik morgen fabulous tegen mijn docent zeggen: "Ja, ik heb een leven, daarom ging ik dinsdag naar Walibi en besloot ik even netjes mijn urenlijst te komen brengen. Ik hoorde je wel hoor in de keuken." Klootzak. (cat)

    It still bothers me. Ugh.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 23:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    Zal ik morgen fabulous tegen mijn docent zeggen: "Ja, ik heb een leven, daarom ging ik dinsdag naar Walibi en besloot ik even netjes mijn urenlijst te komen brengen. Ik hoorde je wel hoor in de keuken." (cat)


    Serieus, als je dat doet dan heb je mijn eeuwige dankbaarheid en aanbidding.


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    (...)

    Serieus, als je dat doet dan heb je mijn eeuwige dankbaarheid en aanbidding.


    Hahah. Ik ben echt geneigd dit te doen. Damn, ik heb een hekel aan die gast. Hij lult ook over leerlingen en ik heb hem daar ook een keer op aangesproken, gaat hij lopen ontkennen. Nou, ik ging uit mijn plaat toen.

    Gelukkig is het nog niet zo ver dat ik zijn les niet meer in mag, zoals op mijn vorige opleiding. :W
    Het enige wat daar trouwens was gebeurt was dat ik hem een teringleier noemde en een stift naar zijn hoofd gooide.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 23:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    And I'm not spiritual
    (but please stay)
    'Cause I think you're a saint
    And I think you're an angel.
    And I'm not spiritual
    (but please stay)
    'Cause you're a glimpse of bliss
    A little taste of heaven
    Deze song is... amazing <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Goed ik verwacht dus weer teveel of zo. Geef ik aan dat ik het moeilijk vind om uit m'n comfortzone te stappen naar m'n crush toe, krijg ik maar een okay terug. Aight, I'll just leave then.

    And with the knowledge of how little the chance that her crush likes her back is, the overly dramatic teen girl went to bed.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Waarom zitten jullie me steeds te verbeteren/uit te lachen, omdat ik het woordje "zei" niet genoeg "ij-ig" uitspreek maar te "ee-ig", terwijl jullie steeds "als mij" of "dan mij" zeggen en ik jullie terecht verbeter dat het werkelijk "dan ik" moet zijn? :') Sorry, werk eerst aan jullie grammatica en praat dan over mijn lokaal dialect. Lol. Word ik ambetant van, ja.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 23:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys