• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Grimmie schreef:
    De missie dat Trevor Mister K. aan het martelen is met alle gruwelijke dingen. Zijn tand er uit rukken, electrocuteren, botten breken en waterboarding.. Ik kan daar echt niet tegen.


    GTAV?
    Man ik vond dat geweldig om te doen!

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 12:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    GTAV?
    Man ik vond dat geweldig om te doen!

    Hehe, echt?
    Ik vind het vreselijk. Dat is echt iets waar ik niet tegen kan. Heb het nu gelukkig gehad. (:

    Was deze game. FU.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SadTech schreef:
    (...)

    GTAV?
    Man ik vond dat geweldig om te doen!


    In GTA Chinatown was ook zo'n lugubere missie. Je moest een ambulance stelen op het vliegveld waar een patiënt in lag die ieder moment zou kunnen sterven en die moest je in leven laten terwijl je hem naar de plek van de opdrachtgever toe bracht. Die sneed toen zonde genade zijn hart eruit. Yuck.


    26 - 02 - '16

    Grimmie schreef:
    (...)
    Hehe, echt?
    Ik vind het vreselijk. Dat is echt iets waar ik niet tegen kan. Heb het nu gelukkig gehad. (:

    Haha, ik vond het te kort duren ;'D

    Ik had zo iets vreemds gedaan met Michael tho, toen nam hij een joint van een gast op straat die het wilde legaliseren en zag hij allemaal aliens. Ik werd zo gefrustreerd xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)
    Haha, ik vond het te kort duren ;'D

    Ik had zo iets vreemds gedaan met Michael tho, toen nam hij een joint van een gast op straat die het wilde legaliseren en zag hij allemaal aliens. Ik werd zo gefrustreerd xd

    Klopt, die missies sla ik graag over (:
    Enge clowns, aliens. Haha

    Iracebeth schreef:
    (...)

    In GTA Chinatown was ook zo'n lugubere missie. Je moest een ambulance stelen op het vliegveld waar een patiënt in lag die ieder moment zou kunnen sterven en die moest je in leven laten terwijl je hem naar de plek van de opdrachtgever toe bracht. Die sneed toen zonde genade zijn hart eruit. Yuck.

    Omg, dat is ook echt naar :S
    Ik hou daar totaal niet val. Doodschieten prima, maar martelen niet.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 12:16 ]

    van 9 tot 12 heel verslag getypt. I'm so good

    Bruch schreef:
    Was deze game. FU.

    WAAR BEN JE HAHAHAHA

    Grimmie schreef:
    (...)
    Omg, dat is ook echt naar :S
    Ik hou daar totaal niet val. Doodschieten prima, maar martelen niet.


    Klopt, dat heb ik dus ook. Er was ook een missie dat je naar een locatie moest rijden, op een balkon moest gaan staan, een sniper in elkaar moest zetten met maar één kogel erin en met die ene kogel moest je iemand afgeleid van een specifieke omschrijving neerschieten. Haha. Leukste missie ever.


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Klopt, dat heb ik dus ook. Er was ook een missie dat je naar een locatie moest rijden, op een balkon moest gaan staan, een sniper in elkaar moest zetten met maar één kogel erin en met die ene kogel moest je iemand afgeleid van een specifieke omschrijving neerschieten. Haha. Leukste missie ever.

    Zo'n missie heb ik net ook gedaan. Die vent martelen tot hij de persoon beschrijft die neergeschoten moet worden. Dat is wel weer leuk.

    Wauw bitch, let op je eigen look. Kijkt me zo aan. Lacht en praat met d'r vriendinnetjes en ze kijken me opeens met z'n allen aan.

    I'm not fucking retarded

    Mag ik even huilen? Een 3,5 voor biologie wat een shitzooi dit.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Oké ik dacht dat we gezellig gingen winkelen. Kunnen we dat dan ook gaan doen? Want ik geef hier kostbare tijd voor op zeg maar.


    Happy Birthday my Potter!

    Libertalia schreef:
    Wauw bitch, let op je eigen look. Kijkt me zo aan. Lacht en praat met d'r vriendinnetjes en ze kijken me opeens met z'n allen aan.

    I'm not fucking retarded


    Wie/waar is ze? Dan stuur ik Pim wel op haar af, haha.


    26 - 02 - '16

    Je kan van mij dood, dood, DOOD neervallen. Jij, teringtyfusklootzak! DOOD!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.