• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Daar gaat mijn laatste kans om mijn te knappe rekenleraar voor het laatst dit schooljaar te zien. Straks moet ik hem 7 weken lang missen.. bummer.

    Hmm, mn vriend was vanavond met een vriendin van hem op stap, op zich heb ik daar geen probleem mee, maar die vriendin mag mij geloof ik niet echt en ziet hem liever met een ander. Nu onze relatie al een beetje in een crisis zit, ben ik bang dat zij een klein handje helpt onze relatie te beëindigen....
    En om het nog erger te maken, was het meisje met wie zij mijn vriend liever ziet ook mee uit eten en is hij daarna met dat meisje naar de bios geweest.....
    Hij zegt dat het niet wederzijds is en dat hij nog van me houdt, maar ik voel me hier toch best wel kut bij..... En hij snapt dat ook nog eens niet. :/


    Stenenlikker

    Mijn scriptie is bijna af, damn dit voelt echt goed.

    //

    Belonen moet je niet altijd met voedsel doen, marge, dat is niet gelukkig makend op de lange termijn

    //

    damn hij is zo lief en ik begrijp zo vaak niet waarom hij mij zo leuk vindt en hoe dit allemaal kan na een paar jaar vriendschap, maar god als ik dit kwijtraak zou ik instorten


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wat is leuker dan muggenbetenvrij zijn?

    De mug doodmeppen en je eigen opgezogen bloed tegen de muur zien plakken. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gottegottegot.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    BITCH U GOTTA STOP PANICKING NOW NOBODY WANTS TO SEE U DEAD BC THAT FUCKING BODY OF YOURS LIKES TO SUFFOCATE YOU ALRIGHT ER IS NIKS AAN DE HAND STOP STOP STOP STISJSJSJSJJSJS


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wil mijn vrienden niet kwijt raken, ik wil mijn kot niet kwijt raken, dit gaat mijn hele leven verspesten en ik kan dit niet alleen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Het is zo lastig. Een dikke maand heb ik gewoon geprobeerd mijn leven op te pakken, maar nu loop ik tegen de feiten aan. Als het teveel wordt kan ik niet meer even bij oma logeren, want ze is er niet meer. Oh, hoe hard ik mezelf haat dat ik er niet vaker naartoe ben geweest. Het spijt me oma, ook al heeft u daar nu verdraaid weinig aan )':

    ... Ik mis m'n oma ):


    26 - 02 - '16

    Per 10 whatsapp berichten naar mijn vriend krijg ik een korte "oke" terug. Laat ook maar weer lekker zitten. Ik ben zo zat van eenrichtingsverkeer.

    I just want to be accepted.


    Your make-up is terrible

    Leuk hoe rond een EK/WK alle voetbal verhalen weer geschreven worden.

    Frodo schreef:
    Ik wil mijn vrienden niet kwijt raken, ik wil mijn kot niet kwijt raken, dit gaat mijn hele leven verspesten en ik kan dit niet alleen


    We komen er samen wel door! <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waaaaaacht, wat? Zie ik het nu goed en heeft ze nu gewoon mijn vriend in een "date" gedwongen met het meisje met wie ze hem samen wilt zien, terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft...?
    O my f*cking god, bitch!
    Nu maar hopen dat mijn vriend de waarheid vertelt over dat hij niks voor haar voelt behalve vriendschap.


    Stenenlikker

    Well, nevermind. Ik zal je wel niets meer vertellen, het boeit je toch niet. Als ik iets vraag reageer je niet daarop.

    // Hoera, 4 jaar samen (no_chears):W

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 0:26 ]

    Oh damn die foto's van het middelbaar terug kijken doet pijn. Als ik ze nu zie, zie ik zo'n gelukkig, slank meisje, terwijl ik me toen heel dik voelde en nu ben ik veel dikker en wil ik niets liever dan weer zo zijn als toen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.