• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:38 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik hoop dat het weekend doorgaat. Ik mis je, mam.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wil je nou een serieuze relatie, of ben je alleen uit op seks? Dit is heel verwarrend en ik erger me er aan, want dadelijk heb ik hoge verwachtingen en hartstikke veel spijt als het niet zo verloopt als ik dat wil.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Adobe flash player verlopen. Zo erg verlopen dat ik de site om Adobe Flash player te downloaden niet meer kan openen. Mijn laptop is raar bezig...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit is echt veel te vroeg, but my body is ready for you, Rock Werchter.


    kindness is never a burden.

    Hopelijk hebben we in real ook zo'n klik. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mag ik thuis blijven vandaag


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Weer een kut nacht achter de rug en zó geen zin in vandaag...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Het is erg hoe graag ik wil dat mijn leven nu eindigt, want dan ga ik nog enigszins gelukkig dood. Ik wil niet meer; ik heb de kracht er niet meer voor. Alles doet pijn, ik heb geen vertrouwen meer in de mens, mijn familie is alleen mijn familie door bloed; ze voelen niet meer als een familie aan. Thuiskomen is altijd een hel voor mij want welk gezeik ga ik vandaag weer op me af krijgen? Weer commentaar op mijn uiterlijk? Gewicht? School? Gedrag? Thuis voelt niet meer aan als een thuis; meer als een plek waar ik wel heen moet, of ik nou wil of niet. Al het goede gaat uiteindelijk kapot - maar ik wil hem niet kwijt. Ik wil degene die het belangrijkst is voor me niet kwijt. Voor geen miljoen, voor geen goud. Maar toch blijft die angst er; alles gaat toch fout. Ik probeer mijn best te doen om de belangrijkste mensen zo dicht mogelijk bij me te houden maar ik raak ze kwijt omdat ik geheimen hou. Niet iedereen hoeft te weten hoe ik me voel, en weinig weten ook daadwerkelijk wat er aan de hand is.. Ik praat niet graag over mezelf, ik wil niet over mezelf praten want er is geen redden meer. Ik help liever anderen met hun problemen dan dat ik mijn eigen aan durf te gaan, want als ik dat doe.. Wat gaat er dan gebeuren? Zal het beter gaan of zal ik ze accepteren waardoor ik alleen nog maar slechter uit kom? Sowieso het tweede. Mijn problemen liggen diep; emotioneel. Weggestopt. Ik wil ze namelijk niet accepteren maar ooit zal ik ze aan moeten gaan. Ik ben 16; ik hoor van het leven te genieten, en op deze manier gaat dat gewoon niet... Alles zorgt voor zoveel stress, en ik kan deze stress niet aan. Alles wordt op me af geschoven van: hier. Zorg maar dat het je lukt, maar dat gaat niet. Ik kan het niet alleen; waarom verwacht de mens van 16 jarigen om deze dingen te weten en te kunnen? Ik probeer mijn best om alles op een rijtje te krijgen, maar steeds komt er iets nieuws bij en dan loopt het allemaal weer mis. En ik ben bang. Ik ben bang voor wat de toekomst houdt.. Ik ben bang dat deze namelijk niet veel goeds gaat brengen; dat deze voor nog meer problemen gaat zorgen en alles 10x erger maakt.

    Ik ben 16; ik ben nu al op...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tuurlijk gaat het 10 keer zo hard regenen als ik weg moet. O, well.

    Ik ben zo enorm traag van begrip in de ochtend :W


    26 - 02 - '16

    Oké ik ben echt extreem moe :')


    Happy Birthday my Potter!

    Oke, die doet best pijn...


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hahahhahahaahaa rapport zometeen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fuck I want to tell him but I don't want to ruin anything


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Heerlijk dit..


    — Inner peace, it's hard to find. —