• Bij wijze dan he. Koop je een dvd van amazon voor 50 euro.
    Wat geven beide tv's :
    Wrong dvd region code

    Like ....
    *&$&#&@@&#&*/*$#,2&$;/4&&#&
    Hahha de moraal van het verhaal: koop nooit een dvd van amazon jongens. Behalve als je een amerikaanse dvd speler hebt, dat komt namelijk als oplossing als je googelt.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:40 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik dacht je bij regio 2 nooit dat gevaar loopt, toch?

    Nou is mijn eerste vraag: waarom was de Dvd zo duur? Had je hem dan niet beter ergens anders kunnen kopen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Haha ik geloof dat mn moeder wat fout heeft gedaan want mn vader zegt net dat ze pal had moeten kopen dan hadden we europese gehad #faal.

    Oh wss dat het een nieuwe is en daar wel uit in amerika en hier nog niet. Sommige series zijn sws duur.


    Aan niets denken is ook denken.

    OMG, dat is echt niet leuk. Hele stomme opmerking misschien, maar kan je 'm niet op een laptop kijken?


    I was an angel living in the garden of evil

    Wat een goed idee. Dat ga ik proberen (en dan loptop op hdmi lets see)


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb een aantal DVD boxen besteld via de Duiste Amazon, nooit problemen mee gehad.
    Maar wel echt vervelend dat dat gebeurt, zeker omdat die DVD zo duur was.

    Doofenshmirtz schreef:
    Ik heb een aantal DVD boxen besteld via de Duiste Amazon, nooit problemen mee gehad.
    Maar wel echt vervelend dat dat gebeurt, zeker omdat die DVD zo duur was.


    Klopt, maar weet jij toevallig bij het kopen of je een bepaalde optie voor Europa moet aanklikken? Of heb je dat niet moeten doen?


    Aan niets denken is ook denken.

    XY schreef:
    (...)

    Klopt, maar weet jij toevallig bij het kopen of je een bepaalde optie voor Europa moet aanklikken? Of heb je dat niet moeten doen?


    Ik denk het niet omdat ze uit Duitsland kwamen, maar dat hebben wij niet moeten doen. Ik neem aan dat jij via de Amerikaanse amazon hebt besteld, dus misschien dat het daar wel moet, maar dat zou ik echt niet weten. Of misschien dat dat alleen voor bepaalde films/series is.

    Ja idd, dat is het waarschijnlijk.
    ~~~
    Eerst nog een app downloaden om het voor elkaar te krijgen om dvd's te kunnen kijken op mn laptop x)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 21:59 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Westwick schreef:
    OMG, dat is echt niet leuk. Hele stomme opmerking misschien, maar kan je 'm niet op een laptop kijken?


    Jij krijgt een gouden ster.



    Het werkt namelijk, na installeren juiste app, wel op laptop

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 22:16 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    XY schreef:
    (...)

    Jij krijgt een gouden ster.



    Het werkt namelijk, na installeren juiste app, wel op laptop

    Ah yes, nu ben ik blij! Met m'n ster, maar nog meer voor jou, anders was het echt klote geweest.


    I was an angel living in the garden of evil

    Westwick schreef:
    (...)
    Ah yes, nu ben ik blij! Met m'n ster, maar nog meer voor jou, anders was het echt klote geweest.


    Haha ja klopt. Met een beetje geluk zet ik em met hdmi kabel op tv.


    Aan niets denken is ook denken.