• Mijn beddegoed uit mijn kindertijd -wat ik al zestien jaar heb- is nu ontzettend hard aan het verslijten. Je zou zeggen, doe het dan weg, en vervang het, maar op een vreemde manier kan ik mijn beddegoed gewoon niet weg doen als het er op aan komt. Dus ik weet niet wat ik nu moet doen. Ik kan het alsnog blijven gebruiken, maar als ik het nog een tijd langer gebruik gaat het nog valer worden en komen er gaten in, maar ik wil het ook niet echt weg gooien.
    Wat kan ik het beste doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Beddengoed als in lakens of de dekens zelf? Je kan altijd gewoon nieuwe kopen en de oude niet weg doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Beddengoed als in lakens of de dekens zelf? Je kan altijd gewoon nieuwe kopen en de oude niet weg doen.


    Lakens met kussensloop.
    En daar zat ik inderdaad ook al aan te denken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oude bwaren, nieuwe kopen en dan afwisselen. De 1 erom als de ander in de was zit and so on.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    #opblaaskrokodillenftw
    srsly, die dingen kun je overal mee naar toe nemen. niks hoef je te verschonen. stukken beter en zo
    nou doei groetjes jan en zo


    hoi

    Khal schreef:
    Oude bwaren, nieuwe kopen en dan afwisselen. De 1 erom als de ander in de was zit and so on.

    ^ this + Oud beddengoed bewaren voor wanneer je ergens anders slaapt (bijv. vakantie).


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik slaap ook nog met mijn oud beddegoed, maar ik heb het "geluk" dat ik enkel in het weekend bij papa slaap, dus dat van mij houdt het nog goed vol. Ik zou hetzelfde doen als de meesten je hier zeggen (: Probeer het minder vaak te wassen en/of probeer een zachter wasmiddel te zoeken?


    Mhm?

    Probeer het minder warm te wassen misschien? Alleen als het kan en probeer het anders te recycelen , maak er een klein knuffeltje van of een sleutel hanger, zo heb je het altijd bij je maar slaap je in nieuw beddengoed , in elk geval goodluck!!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Kun je het beddengoed niet online vinden? En dan opnieuw kopen?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!