• Augustus 2016., Het EK is afgelopen en de trainingen zijn weer in volle gang, alle competities komen langzaam weer op gang. Zo ook de Primera División van Spanje. Real Madrid, FC Barcelona en ook het sterrenteam van Real Alicante maken de competitie tot een van de favorieten. Maar het leven van een voetballer bestaat niet enkel uit trainen en spelen, het leven ernaast kan ook nog aardig wat met zich mee brengen. Van paparazzi die de grote sterren van Alicante willen vastleggen, tot de WAGs die ze ondanks hun drukke schema tevreden moeten stellen. Het leven is niet simpel en zelfs je idolen op het veld hebben zo hun geheimen en problemen. De grote vraag blijft natuurlijk wel... Staan ze aan het einde van het seizoen met bekers in hun handen en blije supporters, of wordt het allemaal teveel en het seizoen een regelrechte ramp...


    • Rollen
    Voetballers ~ VOL
    - Elijah Faisal Rodriguez-Amrani ~ Spits - MaIec 1.1
    - Alfie Jamie Doyle ~ Rechtse middenvelder - Kots 1.3
    - Raoul Zygmunt Mierzejewski ~ Centrale middenvelder - NlRVANA 1.1
    - Kristian Yngvar Tómasson ~ Keeper - Ziegler 1.2
    - Ilya Milan Kalev ~ Left-back - PeterMaximoff 1.4
    - Jacoby Thomas Newcombe ~ Linkse middenvelder - Rauch 1.5
    - Axel Gísli Tomasson ~ Centrale verdediger - Syoxisia 1.6
    - Abejundio Alonso Guzman ~ Linksbuiten - Merenutas 1.4

    WAGs ~ (= wives and girlfriends) VOL
    - Kyra Isabelle del Rossi ~ MaIec 1.4
    - Skye Raena Buchanan ~ NlRVANA 1.2
    - Karina Caoimhe SØrensen ~ Velaris 1.5
    - Chardonnae Lively Stratov ~ Sociopaths 1.4
    - Amaris Santana Rodriguez ~ Ziegler 1.3
    - Nerea Luvina Duena ~ Canagan 1.6
    - Ursula Crescentia Stürmer ~ Merenutas 1.4
    - Addison Amelia Montgomery ~ MrsLyon 1.6

    • Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    (Voor voetballers) Positie:
    (Voor voetballers) Vorige clubs:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Relaties:
    Extra:

    • Regels
    ~ Probeer redelijke stukken te schrijven. 200-250 woorden is makkelijk te doen.
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Houd het realistisch.
    ~ Dit wordt geen sneltrein rpg.
    ~ Minimaal twee keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft vijf dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ mag
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 13:12 ]


    El Diablo.

    Ziegler schreef:
    Mijn personage wordt ongeveer 32, dus wel wat ouder. Is dat oke?


    Natuurlijk!


    El Diablo.

    A DREAM DOESN'T BECOME REALITY THROUGH MAGIC
                            — IT TAKES SWEAT, DETERMINATION AND HARD WORK






    NAAM
    Hij is geboren met de naam Kristian Yngvar Tómasson. Voor velen is hij beter bekend als Kris, wat meteen zijn roepnaam is. Zijn ouders hebben er bewust voor gekozen om hem altijd aan te spreken met Kris, omdat ze dit een leukere naam vonden. Door zijn oude teamgenoten werd hij vaak The Icelandic Beauty genoemd voor de grap. Soms staat hij onder die naam ook in de krant of op internet.


    LEEFTIJD
    Kris is eenendertig jaar oud. Hij verjaart op zeventien november.


    NATIONALITEIT
    Zoals zijn bijnaam al wel verklapt, komt Kris uit Ijsland. Hij is geboren en getogen in Húsavík.


    POSITIE
    Keeper.


    CLUBS
    — Jeugdopleiding: Valur Reykjavík
    — 18-20jr: Chelsea FC
    — 21-23 jr: AFC Ajax
    — 24-26 jr: FC Barcelona
    — 26-29 jr: Juventus
    — 30-heden: Real Alicante


    UITERLIJK
    — Lengte • 196 centimeter.
    — Oogkleur • Blauw
    — Bril of lenzen • Geen
    — Huidskleur • Blank maar wordt snel bruin.
    — Haarkleur • Blond.
    — Haartype • Dik
    — Haarstijl • Golvend
    — Stem • Een zware stem
    — Handicaps • Geen.
    — Kledingstijl • Casual
    — Tatoeages • Een sleeve op zijn linkerarm
    — Piercings • Geen.


    INNERIJK
    — Aanwezig
    — Agressief
    — Ambitieus
    — Bijdehand
    — Charismatisch
    — Charmant
    — Doelgericht
    — Eerlijk
    — Fanatiek
    — Flirterig
    — Gesloten
    — Intelligent
    — Introvert
    — Jaloers
    — Koppig
    — Mannelijk
    — Neerbuigend
    — Optimistisch
    — Ontrouw
    — Trots
    — Uitdagend
    — Zelfverzekerd



    VERLEDEN
    Vader: Andréus Tómasson 58 jaar
    Moeder: Ida Tómasson | 59 jaar
    Zus: Tahnee Tómasson | 28 jaar
    Broer: Rúben Tómasson | 26 jaar


    RELATIES
    Karina Sørensen Hij kent zijn huidige vriendin nu iets meer dan een jaar. Wegens een lichte blessure moest hij bij haar langs, maar zij herkende hem niet als voetballer omdat hij in zijn gewone kleding op afspraak ging. Hij mocht haar meteen en ondanks dat ze een stukje jonger is, kreeg hij gevoelens voor haar. Tevens kunnen zijn dochters het heel goed vinden met Kari.
    Sofia Rivera: Sofia is de ex-vrouw van Kris. Ze hebben samen twee dochters. Ze hebben een relatie gekregen toen Kris 24 was en in Barcelona voetbalde. Ze zijn nu drie jaar uit elkaar. Sofia kan het niet uitstaan dat Kris een nieuwe vriendin heeft.
    Yentl Tómasson: Yentl is de oudste dochter van Kris en is zes jaar oud.
    Yaël Tómasson: Yaël is de jongste dochter van Kris en is vier jaar oud.


    EXTRA
    — Kris kan schrijven met beide handen
    — Hij is allergisch voor pinda's
    — Zijn grootste angst is verdrinken
    — Hij spreekt Ijslands, Engels, Spaans (niet vloeiend) en hij kan Duits verstaan

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 11:12 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou ik ook een WAG mogen? c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Zou ik ook een WAG mogen? c:


    Yesss


    El Diablo.

    Skye Raena Buchanan
    'If you want to walk out of my life: I'll hold the fucking door open for you.'


    NAAM
    Skye • Schotse stad • Schots • Skay
    Raena • Koningin • Latijn • Ray-nah
    Buchanan • Plaats van het kanon • Schots-Gaelisch • Byoo-kaen-un

    LEEFTIJD
    25 • 17 november • Scorpio

    NATIONALITEIT
    Brits, zowel haar vader en moeder zijn allebei geboren in de hoofdstad van Schotland Edinburgh, daar is Skye zelf ook opgegroeid. Qua bloed is Skye honder procent Schots.

    INNERLIJK
    HOOGHARTIG - ARROGANT - NEERBUIGEND - MATERIALISTISCH - GOLDDIGGER - AMBITEUS - CHARMANT - ELEGANT - FLIRTERIG - AANTREKKELIJK - OPTIMISTISCH - VOLHARDEND - TROTS - INTELLIGENT - STANDVASTIG - STERKE MENING - SASSY - MANIPULATIEF - KIESKEURIG - JALOERS - IMPONEREND - TROUW - SOCIAAL - ZORGZAAM - NUCHTER - HUPPELKUT - INIATIEFNEMEND - VERWEND

          Het is waar dat Skye een geldwolf is en het liefst een man date en/of trouwt met aanzien, contacten en geld maar het liefst wilt ze uiteraard gelukkig worden. Skye is er vast van overtuigd dat haar manier de juiste weg is naar geluk. Ondanks haar hooghartige gedrag is Skye een sociaal mens die graag lol heeft en houdt van het 'goede' leven. Het valt niet te ontkennen dat veel mensen haar karakter maar niets zullen vinden, maar als je haar eenmaal écht kent, zul je merken dat ze een goede vriendin kan zijn die heel veel voor je over heeft. Nu kost het veel geduld voordat je dit stadium hebt bereikt, maar daarna heb je Skye als een vriendin voor het leven (tenzij je haar backstabbed, dan zul je ervan lusten).

    UITERLIJK
    • FC: Rosie Huntington-Whiteley •

    • Grijsblauwe ogen.
    • Netjes gepileerde, bruine wenkbrauwen.
    • Van nature donker blonde, lange wimpers maar ze draagt mascara.
    • Roze, volle lippen.
    • Normaal geproportioneerde neus.
    • Golvende, donker blonde haren die ze meestal los draagt maar wel atijd netjes vezorgd.
    • Een lichte huid die een beetje tegen de zon kan maar ze moet wel uitkijken.
    • Skye heeft een beetje een resting bitchface, wat zonde is want ze heeft een mooie lach.
    • Hartvormig gezicht vanwege haar spits aflopende kaak en kin.
    • Redelijk opvallende konen door haar jukbeenderen.
    • Atletische, snelle, slanke bouw • 1.73 m
    • Redelijk slank gebouwd en fitnesst regelmatig • 63 kg
    • Zandloper figuur.
    • Draagt altijd elegante kleding, het liefst ook een beetje uitdagend.
    • Behalve oorbellen heeft Skye geen piercings en ook geen tattoeages.
    • Schoenmaat 37 of 38.

    • Zachte, melodieuze stem. Haar moeder wilde altijd dat ze ging zingen maar ze haat het.

    VERLEDEN
    Skye is nou echt het voorbeeld van een verwendnest en dat weet ze zelf ook dondersgoed. Al sinds ze klein is wordt alles voor haar geregeld en gedaan, het is dan ook maar goed dat Skye van nature een ambitieuze vrouw is met een drang om op haar eigen benen te staan, anders had ze nu nog bij 'pappie en mammie' gewoond.
          Al sinds ze jong is heeft ze in de spotlights geleefd, haar vader en moeder zijn beide succesvolle ondernemers en haar vader is zelfs CEO van een wereldbedrijf. Via haar moeder is Skye in de modellenwereld beland en zo nu en dan doet Skye dan ook wat modellenwerk voor grote merken zoals Dior en Paco Rabanne. Skye vindt de aandacht die ze krijgt geweldig en ze krijgt het steeds meer sinds ze met één van de sterspelers van Réal Alicante verloofd is.

    RELATIES
    Ilya Milan Kalev - Ex-vriendje. Ze hebben elkaar ontmoet gedurende zijn tijd bij Celtic FC. Het ging uit door de grote afstand tussen hen toen hij bij Réal Alicante ging spelen. Ze zal het nooit hardop toegeven maar Skye had een gebroken hart toen hij het uitmaakte met haar. Ze koestert nog steeds een soort wrok jegens hem en er is dan ook een soort spanning tussen hun nu ze elkaar weer zien.
    Kristian Yngvar Tómasson -
    Raoul Zygmunt Mierzejewski - Kennis
    Elijah Faisal Rodriguez-Amrani - Zij en Elijah hebben een tijdje een friends with benefits relatie met elkaar gehad en kunnen het nog steeds uitstekend met elkaar vinden.
    Amaris Santana Rodriguez - Skye heeft besloten de newbie deels onder haar vleugels te nemen en haar alles bij te brengen over het rijkeluis leven.
    Alfie Jamie Doyle - Aflie is al sinds een tijd haar vriend en bovendien sinds kort haar verloofde. Of ze ook daadwerkelijk verliefd op elkaar zijn? Skye weet het zelfs niet, wel geeft ze om de jongeman. Ze kan niet ontkennen dat hij haar in eerste instantie aantrok door zijn status en geld en vooral vroeger probeerde ze hem tevreden te stellen in ruil voor cadeautjes en privileges. Hun relatie is vooral populair bij de paparazzi.
    Chardonnae Lively Stratov -
    Ursula Crescentia Stürmer -
    Christian Thomas Newcombe -
    Abejundio Alonso Guzman -
    Anthony William O’Neill -
    Kyra Isabelle del Rossi -
    Karina Caoimhe Sørensen -
    Rosemary Abigail' Stone -

    EXTRA
    • Sport - Atletiek
    • Eten - Caesar salade
    • Film - Forest Gump
    • Serie - House of Cards
    • Dier - Axolotl
    • Allergie - Aardbeien
    • Muziek - Indie pop en folk
    • Instrument - In een ver verleden heeft ze klarinet gespeeld en doedelzak.
    • Fruit - Papaya, lichi noten
    • Kleur - Azuur blauw
    • Bad habit - OCD
    • Talen - Ze spreekt Engels met een licht accent en wat basis Frans en Spaans.
    • Geheim talent - Ze vindt het een heel dom talent, maar ze kan steengoed mensen hun stemmen immiteren.


    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 16:11 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Mag ik een voetballer?

    En is t erg dat ik letterlijk niets van voetbal weet?


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Mag ik een voetballer?

    En is t erg dat ik letterlijk niets van voetbal weet?


    Niet heel erg, het draait hier toch voornamelijk om de privé levens.
    Ik zal je erbij zetten en als je hulp nodig hebt, roep maar (:


    El Diablo.

    Mag ik een voetballer met als positie (rechtse) middenvelder? (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    MaIec schreef:
    (...)

    Niet heel erg, het draait hier toch voornamelijk om de privé levens.
    Ik zal je erbij zetten en als je hulp nodig hebt, roep maar (:


    Het meeste is hopelijk te googlen ;)


    Bowties were never Cooler

    Rauch schreef:
    Mag ik een voetballer met als positie (rechtse) middenvelder? (:


    Natuurlijk!


    El Diablo.

    Kris is klaar en staat open voor relaties!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MaIec schreef:
    (...)

    Ik denk dat we dat wel zelf kunnen afspreken, of random als jullie dat willen?


    Ik vind zelf bepalen prima, als er dan tenminste geen mensen buiten vallen ^^

    Mogen de WAG's ook werken bij de club of heb je dit liever niet? Ik zat er namelijk aan te denken om mijne fysiotherapeute te laten zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Ik vind zelf bepalen prima, als er dan tenminste geen mensen buiten vallen ^^

    Mogen de WAG's ook werken bij de club of heb je dit liever niet? Ik zat er namelijk aan te denken om mijne fysiotherapeute te laten zijn.


    Het valt nog te bespreken.
    En dat vind ik helemaal prima (:


    El Diablo.

    Komt er ook een praattopic? Niet om aan te dringen, maar anders spam ik straks heel het rollentopic vol :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Komt er ook een praattopic? Niet om aan te dringen, maar anders spam ik straks heel het rollentopic vol :Y)


    Ik zal er zo een maken (:


    El Diablo.