• Hoi!

    Zoals je kon lezen, ben ik heel blij haha. Ik heb namelijk zojuist mijn laatste tentamen achter de rug en heb eindelijk vakantie! ;D

    Als ik deze niet moet herkansen dan, maar daar ga ik voor het gemak maar even niet vanuit.

    Maar goed, ik ben dus echt intens gelukkig. De afgelopen maand was het namelijk slechts toekijken naar hoe anderen al vakantie aan het vieren waren, terwijl ik hard aan het leren was. Ik kan wel eerlijk zeggen dat dat ervoor zorgde dat ik er echt hélemaal doorheen zat afgelopen week. Maar dat is nu allemaal weer goed, want geen schoolstress meer yay!


    Wat maakte jou voor het laatst zo blij?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2017 - 22:18 ]


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Haha ik had precies hetzelfde, bijna iedereen die ik ken heeft al vakantie maar ik had vorige week nog gewoon tentamens. Vandaag kreeg ik echter een mailtje dat ik een voldoende heb voor mijn laatste tentamen en dus over ben naar het volgende jaar, en daar ben ik heeel blij mee!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik heb alle moeilijke tentames gehaald. Nu alleen mijn praktijk herkansen en dan klaar :3. Zo blij om dadelijk vakantie te hebben.


    Shoganai i ne~

    Het nieuwe liedje van Macklemore & Skylar grey, love it!


    Aan niets denken is ook denken.

    Dat ik te horen kreeg dat ik maandag mijn werkcontract kan tekenen. 😊 En dat het dit keer wel vast werk is.


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik kreeg gisteren mijn resultaten en ben afgestudeerd in mijn master geschiedenis :'D.


    The soul needs autumn.

    Ik was blij dat ik een paar dagen geleden in Portugal in Porto zat.
    Het was er zo leuk. Tot we weer naar huis moesten komen.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Dat ik nooit meer naar school zal gaan en vanaf september mijn 30 uren contract ga tekenen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan